Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Maibrud'06.

Tror "slipset" til sjaketten heter cravat.

Høres ut som en deilig helg i Oslo, men kjedelig at dere har blitt syke. Brygger på noe selv om dagen men det har ikke slått meg ut enda.

Ha en fin dag.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gode dere er, takk for bedringsklemmene Epica, Gika, Heidi76 og Jettes :klem:

Tror nok du kan ha rett i at det heter cravat Heidi. Husker iallefall at det ikke het slips ;)

Vært i seng fram til kl 13 idag. Eldste har også vært hjemme, da han hoster veldig. Men jeg MÅ på jobben igjen imorra. Tenker de har hatt krise på jobben idag, så jeg føler at 1 dag borte holder.

Skulle også ha vært på julebordsmøte idag på jobben. Det er jeg egentlig glad for at jeg slapp unna. Er så mye styr med disse møtene. Noen vil ha det slik, og andre slik. Ikke greit å planlegge fest for rundt 200 stk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å få slappe av iblant også, godt for helsa :klem:

Du får gi mannen et :kyss: og sove godt i natt, så du er utvilt til en ny dag imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Håper du er i bedre form?? :blomst: Har skrevet svar på innlegget ditt i dagboka mi nå, beklager at jeg var så sein med å svare, glemte det helt! :sjenert: Nattaklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen fortsatt litt dårlig. Har vært hjemme fra jobb hele uka Koselig med hilsninger Litjtuppa og Epica :klem:

Planene for helgen er vel å rydde litt ute før snøen kommer for fullt(så spennende gjøremål...)

Eldste skal i bursdag på McDonalds. Vi skal i barnehagen til tuppa hvor det er byttedag. Kan være vi finner noe som vi trenger til henne!!!

Ellers blir det vel å ta det med ro.

Ønsker alle en riktig fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Joho... En snartur innom.. Intet nytt å fortelle på bryllupsfronten... Har ikke tid. Er så mye som skjer om dagene..

Ønsker alle en riktig god helg, da jeg blir borte til søndagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...