Jettes Skrevet 13. oktober 2005 #281 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vi skal ha våre to døttre som a blir 3,5 år og 1,5 år + vi skal spørre tante ungen om han vil vere brudesvenn,men det hvet vi ikke sikkert pga at mamman skal jo gifte seg i september og jeg har spurt henne,men får til svar at det kan han sikkert. Får spørre han når det nærmer seg,han blir 7 år i jula. Håper du har en fin torsdag kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #282 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ang bordplassering; I de 3 bryllupene jeg har vært i, har vi sittet ovenfor hverandre, på tvers, og det siste veldig splittet! Ikke noe problem. Men jeg er åpen for det meste ang det med par. Vet om et par som allerede har sagt at de helst vil sitte ved siden av hverandre i bryllupet vårt. De kjenner jo kun oss, og ingen av de andre vennene. Kommer nok til å spørre om det er flere som har noen ønsker. Da gjør man iallefall ikke noe gæli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. oktober 2005 #283 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja,enig i det. Men tror nokk vi kommer til og sette folk i par og heller mikse parene Untatt forloverne sine kjære får ikke sitte på hovudbordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #284 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror nok at de fleste syns det er greit å ha sin kjære ved siden av seg. Så det blir nok det hos oss også. Men vi skal også ha 4 single kamerater av sambo med. Og hvordan få opp kabalen med annenhver dame/mann, ja det skal bli morro!!! Tenkte kanskje å la de sitte på en måte litt nærme hverandre, da det er trygt for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #285 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg setter også par ved siden av hverandre, for jeg hadde villet det selv Er litt av en kabal ja Går ikke heeelt opp! Skal du noe gøy i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. oktober 2005 #286 Del Skrevet 14. oktober 2005 Til kaffi blir jo vi ganske mange så det blir ett stort puslespill,og der er det noen single også ,må vel ta og se på det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 14. oktober 2005 #287 Del Skrevet 14. oktober 2005 Innom med en Ha en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 14. oktober 2005 #288 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er innom på en snarvisitt med en helge- Ha en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 14. oktober 2005 #289 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vi kommer nok også til sette par for siden av hverandre. Ha en fortreffelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. oktober 2005 #290 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ha en super helg kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2005 #291 Del Skrevet 15. oktober 2005 har du en fin helg? starta ny dagbok, den andre ble så privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #292 Del Skrevet 15. oktober 2005 Her sitter jeg en lørdagskveld!! Kjempedeilig!!!!! Helt stille i huset, alle de 3 andre sover!!! Tenkte jeg skulle ta en sjekkliste over hvor langt jeg har kommet i planlegginga.. Kirke 2000,- OK Prest OK (Har bestilt en som vi liker begge to). Lokale 4000,- OK. Cateringsfirma 15-18000,- (uten alkohol, men med serveringshjelp og bartender, samt de dekker bordet) OK Forlovere OK. Toastmaster OK. Musikk 2000,- OK Brudepike (har kjole som hun vil bruke) OK Brudekjole 7000,- OK. Diadem 400,- (brukt) OK. Fargevalg OK (rosa, offwhite og gull) Noe gammelt OK (arvesmykke) Noe blått OK (blå rose i underskjørtet på brudekjolen) Noe nytt OK (kjolen er jo ny!) Sminkør 0,- OK(min søster) Sminke OK (300-400,-) Frisørsalong ca 1600,- OK Ei som har ansvar for gavene OK Invitasjonskort 400,- (frimerker inkl) OK (skal bare lage de) Fotograf 0,- OK Hvor vi skal ta bilder ved godt vær OK (Slottsfjellet). Solist i kirken 0,- OK(Ei venninne som spiller fløyte) Barnevakt 0,- OK(gir nok vin som takk for jobben) Kaker 0,- OK (utenom bryllupskaka, den skal bestilles. Fra 1000-2500,- ) Pynting av kirke 0,- (min mor er blomsterdekratør). Ringer OK (beholder forlovelsesringene). Gjenstår masse.. Dress til gubbelille. Penklær til ungene. Hva slags type blomster. Alkohol. Finne ut hva slags meny vi skal ha. Servietter. Lys. Fat til å ha flytelys og blomst i. (Skal være bordpynten) Brudebukett og knappeblomster. Sko. (Tror jeg bytter ut de jeg allerede har kjøpt) Slør (hvis jeg skal ha da, vet ikke helt) Bordplassering. Brudesuite. Bryllupsreise. Inngang/utgangsmarsj. Salmer i kirken. Brudedansen(sang til den). Gavebok/hilsenbok. Rydding dager etter(spørre om hjelp). Transport. Hvor vi skal ta bilder hvis dårlig vær. Silkebånd til bordkorta. Papir til menyen(skal kun ha et stort eksemplar). Kommer nok på mer som skal tilføyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #293 Del Skrevet 16. oktober 2005 Så fin liste!! Så FLINK du er!! Så mykje du har gjort, og så mykje GØY som gjenstår!!!! Spennande!! Oppsett av bordplassering er faktisk moro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. oktober 2005 #294 Del Skrevet 16. oktober 2005 Wow Du har jo fått unna mye !! Så flink du er da....føler jeg ikke har fått gjort så mye jeg. Men må sette meg opp en liste slik som du har gjort,men må få iorden ,lokale først. Ha fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2005 #295 Del Skrevet 16. oktober 2005 Så flink, greitt med en sjekkliste Ble en rolig og avslappende lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 16. oktober 2005 #296 Del Skrevet 16. oktober 2005 Så langt dere har kommet da! Høres kjempekoselig ut med fløyte-venninne i kirken! Håper du koser deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 16. oktober 2005 #297 Del Skrevet 16. oktober 2005 Men begynner dere med bordplassering alt nå? Jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det før vi har fått svar på hvem som kommer, jeg. Det blir alt for mange mulige varianter ellers.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #298 Del Skrevet 16. oktober 2005 Men begynner dere med bordplassering alt nå? Jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det før vi har fått svar på hvem som kommer, jeg. Det blir alt for mange mulige varianter ellers.... ← Dersom nokre takkar nei flyttar vi berre oppover på plasseringa, trur ikkje det kjem til å bli noko problem!! Er så deilig å vere ferdig med den, syns eg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. oktober 2005 #299 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja,alt som er unna gjort er jo deiligt da Skulle ha gjort litt jeg og,men kommer liksom ikke i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 #300 Del Skrevet 17. oktober 2005 Innom med en mandagsklem! Godt å få ting unnagjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg