Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Hei! :vinke: Takk for hilsener i dagboka mi, så koselig :klem: Ser du har fått på plass en del siden sist! Så kjekt å ha sminken i orden! Syns den billigste frisøren hadde en bra pris, så der bør du nok slå til ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tilbakemeldingen ang frisøren Litjtuppa :) Er så usikker på pris, da jeg syns det er mye penger!!! Så derfor trenger jeg råd!!!

Bett1; Jepp, det er utrolig deilig å få den biten på plass også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ordnet seg med barnevakt!!  :klem:

Har du bilder av dine kreative sider da?  ;)

Sorry, ikke enda dark angel!! Vi må få laget de først. Men alt er handlet inn, så det står bare og faller på tid! Og jeg bare MÅ legge ut bilder når invitasjonene er ferdige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ang barnevakt,skal du ha dine barn med i bryllupet?

vi kan få barnevakt fra rett etter kirken,men får litt dårlig samvittighet også,hun er 3,5 år til neste år...

blir gøyt å følge med hvilke frisør du tar,jeg er så heldig at svigermor er frisør og ordner meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha med barna i kirken, og med på bilder etterpå(tror jeg). Også skal de dra. De er 8 og 2 til våren. Tror det bare blir mas og ha de med, og jeg tror de ikke får så mye ut av den festen etterpå. Men vielsen i kirken det skal de iallefall være med på.

Lurer litt på om de skal gå sammen med forloverne våre opp midtgangen, før vi kommer opp. Ser for meg at det kan bli veldig fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert kjempesøte hvis de skal gå opp midtgangen ;)

Ja, de blir sikkert så rastløse hvis de skulle vert på festen :ler:

Gleder meg til å se invitasjonene når de er klare :sjarmor:

:klem::klem:

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert nydelig! :hjerte:

Jeg kunne aldri tenkt meg å gå oppover kirkegulvet uten noen søte brudebarn tilstede, men så har jeg alltid hatt søsken som har "mast om å få være det", så da føles det rett og slett naturlig! ;)

:klem:

Er det gutter eller jenter (eller begge deler) du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre, har tenkt på det samme som deg, tenkte å gi beskjed til de to som har små barn i familien om de klarer å ordne seg barnevakt,hvis ikke skal de selvfølgelig få komme,vi har ordnet barnevakt...

hun skal gå sammen opp med oss og med ringbæreren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å få så positive tilbakemeldinger på det å la ungene gå opp kirkegulvet :Nikke:

Jeg har en gutt på 8 år, og ei jente som blir 2 i mai. Tror iallefall han eldste vil være stolt!!! Ho lille forstår jo ikke så mye, men det blir jo tatt opp film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med egne barn som følger deg opp kirkegulvet. :)

Vigdisbrud gjorde det samme med guttene sine. Eldstemann på 6 var ringbærer (ringpute) mens minsen på 4 fikk holde mamman sin i hånda. Har sett bilder av henne og det var kjempesøtt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...