Litjtuppa Skrevet 10. oktober 2005 #261 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei! Takk for hilsener i dagboka mi, så koselig Ser du har fått på plass en del siden sist! Så kjekt å ha sminken i orden! Syns den billigste frisøren hadde en bra pris, så der bør du nok slå til ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 10. oktober 2005 #262 Del Skrevet 10. oktober 2005 Her ser det jo ut som ting faller fort på plass. Må være godt å vite at barnevakt er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #263 Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk for tilbakemeldingen ang frisøren Litjtuppa Er så usikker på pris, da jeg syns det er mye penger!!! Så derfor trenger jeg råd!!! Bett1; Jepp, det er utrolig deilig å få den biten på plass også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #264 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så bra det ordnet seg med barnevakt!! Har du bilder av dine kreative sider da? ← Sorry, ikke enda dark angel!! Vi må få laget de først. Men alt er handlet inn, så det står bare og faller på tid! Og jeg bare MÅ legge ut bilder når invitasjonene er ferdige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. oktober 2005 #265 Del Skrevet 11. oktober 2005 Og jeg bare MÅ legge ut bilder når invitasjonene er ferdige! ← Ja det må du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 11. oktober 2005 #266 Del Skrevet 11. oktober 2005 hei ang barnevakt,skal du ha dine barn med i bryllupet? vi kan få barnevakt fra rett etter kirken,men får litt dårlig samvittighet også,hun er 3,5 år til neste år... blir gøyt å følge med hvilke frisør du tar,jeg er så heldig at svigermor er frisør og ordner meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 11. oktober 2005 #267 Del Skrevet 11. oktober 2005 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #268 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vi skal ha med barna i kirken, og med på bilder etterpå(tror jeg). Også skal de dra. De er 8 og 2 til våren. Tror det bare blir mas og ha de med, og jeg tror de ikke får så mye ut av den festen etterpå. Men vielsen i kirken det skal de iallefall være med på. Lurer litt på om de skal gå sammen med forloverne våre opp midtgangen, før vi kommer opp. Ser for meg at det kan bli veldig fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 11. oktober 2005 Innom med en ← Tusen takk Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #270 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) De er sikkert kjempesøte hvis de skal gå opp midtgangen Ja, de blir sikkert så rastløse hvis de skulle vert på festen Gleder meg til å se invitasjonene når de er klare Endret 11. oktober 2005 av dark angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. oktober 2005 #271 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 12. oktober 2005 #272 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det blir sikkert nydelig! Jeg kunne aldri tenkt meg å gå oppover kirkegulvet uten noen søte brudebarn tilstede, men så har jeg alltid hatt søsken som har "mast om å få være det", så da føles det rett og slett naturlig! Er det gutter eller jenter (eller begge deler) du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 12. oktober 2005 #273 Del Skrevet 12. oktober 2005 godt å høre, har tenkt på det samme som deg, tenkte å gi beskjed til de to som har små barn i familien om de klarer å ordne seg barnevakt,hvis ikke skal de selvfølgelig få komme,vi har ordnet barnevakt... hun skal gå sammen opp med oss og med ringbæreren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #274 Del Skrevet 12. oktober 2005 Koselig å få så positive tilbakemeldinger på det å la ungene gå opp kirkegulvet Jeg har en gutt på 8 år, og ei jente som blir 2 i mai. Tror iallefall han eldste vil være stolt!!! Ho lille forstår jo ikke så mye, men det blir jo tatt opp film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #275 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjempegøy å ha på film da!! :-D Fine minner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #276 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vi har tenkt å ha nevøen vår på 15mnd som brudesvenn, håpar han lærer å gå altså!!! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #277 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ble det noe mer planlegging igår kveld? Vet du hva som er vanlig ang bordplassering, par ved siden av eller ovenfor hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. oktober 2005 #278 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror det bare har vært par ved sidenav hverandre i de bryllupene jeg har vært i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #279 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror det bare har vært par ved sidenav hverandre i de bryllupene jeg har vært i ← det jeg trodde, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #280 Del Skrevet 13. oktober 2005 Koselig med egne barn som følger deg opp kirkegulvet. Vigdisbrud gjorde det samme med guttene sine. Eldstemann på 6 var ringbærer (ringpute) mens minsen på 4 fikk holde mamman sin i hånda. Har sett bilder av henne og det var kjempesøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg