Gå til innhold

Hvor mange liv har dere levd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som vet dere har levd før, har dere levd flere enn ett tidligere liv? 
Hvor mange liv har dere levd tror dere? 
Har dere noen minner fra tidligere liv? 

Anonymkode: 324d5...146

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har minner fra andre planeter fordi jeg har ikke levd her på jorden før ;)

Anonymkode: f1499...03a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har minner fra andre planeter fordi jeg har ikke levd her på jorden før ;)

Anonymkode: f1499...03a

Da er du en ny sjel ;) 

Anonymkode: 324d5...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste sjeler er gamle og eldgamle. De færreste er helt nye. 

Anonymkode: 18aac...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg levde i en stamme i Afrika ;) det må være lenge siden. Passer ikke inn i det moderne samfunnet heller.

Anonymkode: 324d5...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tenker dere at dere har levd før? Minner? Ikke passer inn? Bare en følelse av det?

Anonymkode: 87bbc...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenker dere at dere har levd før? Minner? Ikke passer inn? Bare en følelse av det?

Anonymkode: 87bbc...d44

Jeg husker at jeg levde i en stamme. Husker ihverfall det å gå barbent på flat mark. Og løpe 👻

Anonymkode: 324d5...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som vet dere har levd før, har dere levd flere enn ett tidligere liv? 
Hvor mange liv har dere levd tror dere? 
Har dere noen minner fra tidligere liv? 

Anonymkode: 324d5...146

Min sanne ultimate natur og identitet - Absolutt Intethet - har og vil leve igjennom alle mulige liv. Det formløse er hva som tar all form, det formløse er hva som inkarnerer i alt av form. Form er den formløse, og den formløse er form. Alt av form vil dø, men den formløse i meg og deg vil eksistere for evig. Jeg og deg er evig og udødelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er reinkarnasjon, men kroppens egne "preferanser" kan gi deg signaler hva den egentlig liker.

Jeg feks hadde aldri vært i Italia før , men var der en gang for 15 år siden (Roma) og følte meg Instant som hjemme.

vinen, maten, lukten og bygningene -alt appellerte til meg.Har vært der 4 ganger og vil svært gjerne tilbake.

 

Jeg liker ikke at noen står bak meg eller at noen tidligere kjærester  eller nåværende mann tar på ørene/nakken min .

Men tror ikke jeg ble "kvalt "i mitt tidligere liv, tror heller det er en følelse av kontroll og at hjernen liker å vite hvor den har ting hen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rogadame skrev:

Jeg tror ikke det er reinkarnasjon, men kroppens egne "preferanser" kan gi deg signaler hva den egentlig liker.

Jeg feks hadde aldri vært i Italia før , men var der en gang for 15 år siden (Roma) og følte meg Instant som hjemme.

vinen, maten, lukten og bygningene -alt appellerte til meg.Har vært der 4 ganger og vil svært gjerne tilbake.

 

Jeg liker ikke at noen står bak meg eller at noen tidligere kjærester  eller nåværende mann tar på ørene/nakken min .

Men tror ikke jeg ble "kvalt "i mitt tidligere liv, tror heller det er en følelse av kontroll og at hjernen liker å vite hvor den har ting hen.

Det er et tegn på at du har levd i Italia før. Da ble du halshugd min sønn😉

Anonymkode: 324d5...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er et tegn på at du har levd i Italia før. Da ble du halshugd min sønn😉

Anonymkode: 324d5...146

Nei min sønn.

Jeg liker god rødvin, prosecco og pasta fordi det smaker godt  ,romerriket fordi jeg leste Asterix-tegneserier  som barn og skulpturene fordi jeg liker visuell kunst og maler bilder selv.

Liker ikke at noen peller meg i nakken for jeg er kilen og "barndomstraumer" at noen kommer overraskende bakfra.

Alt er psykologisk-ikke noe magisk ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rogadame skrev:

Nei min sønn.

Jeg liker god rødvin, prosecco og pasta fordi det smaker godt  ,romerriket fordi jeg leste Asterix-tegneserier  som barn og skulpturene fordi jeg liker visuell kunst og maler bilder selv.

Liker ikke at noen peller meg i nakken for jeg er kilen og "barndomstraumer" at noen kommer overraskende bakfra.

Alt er psykologisk-ikke noe magisk ;)

Du har nok levd før min bestemor😉😉 Og en dag våkner du til dette nivået av viten(vitenskap) som du ennå ikke har oppdaget👻

Anonymkode: 324d5...146

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke på slikt. Men har et absurd oppheng i 50-tallet og føler meg som mitt alter ego når jeg ordner gammeldagse frisyrer og vintage tøy. Også hatt mareritt om bombefly  hele livet. Steder jeg har følt meg øyeblikkelig hjemme i er New York, men det er nok fordi jeg elsker byen. 

Anonymkode: 78167...8db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en følelse av at jeg levde en gang før krigen og døde under den. Jeg er veldig gammeldags av meg, typisk gammeldags husmor. Bruker ofte fraser som "det passer seg ikke for jenter/unge jenter." Jeg er nok litt prippen og møye på veldig mye om hvordan man skal te seg. 

Anonymkode: 01479...8fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten opplevde jeg teknologien her som gammeldags, og tenkte "oi, her rir de fortsatt på hester". Det å ri på hester var som en legende jeg hadde hørt fortalt, noe de gjorde i svunne tider. Jeg tenker dette var minner fra fremtiden, eller fra en mer avansert sivilisasjon enn her.

Jeg har møtt mange personer som jeg føler at jeg allerede kjenner. Med noen av disse har jeg også sett historier. En dame jeg møtte, fikk jeg følelsen av at jeg hadde bodd i en skog med, og at vi hadde gjemt soldater eller motstandsfolk, helbredet folk med urter osv. At vi hadde på en måte vært en slags "hvite hekser" der ute i skogen, kanskje søsken.
En mann følte jeg at jeg hadde lett etter hele livet. Når jeg traff han fikk jeg en slags indre ro, liksom "der er du". Selv om vi ikke er sammen i dette livet, er jeg veldig glad for at vi møttes og jeg håper han får et godt liv.

Da jeg var i Roma følte jeg meg helt som hjemme, og en gang vi gikk i en avsides bakgate, så visste jeg hva som lå lengre fremme, jeg følte jeg hadde gått i den gaten før. Roma var kjent.

Jeg kjenner også igjen kulturer, som hestekulturen bortover mot Mongolia, ørkenkulturen med araberhestene, den eldgamle Egyptiske kulturen som er helt borte, Indianerkulturen i Nord-Amerika...

Men denne sivilisasjonen, her føler jeg meg IKKE hjemme. Ser rundt meg nå og tenker folk er gale. Har igrunn alltid tenkt det.

Anonymkode: 483d8...cef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 4/7/2020 at 6:36 PM, AnonymBruker said:

Jeg husker at jeg levde i en stamme. Husker ihverfall det å gå barbent på flat mark. Og løpe 👻

Anonymkode: 324d5...146

Åå, det husker jeg også! Kan huske helt tydelig at jeg har løpt barbent i naturen. Det var da jeg var... skal vi se... liten! Har også ganske tydelige minner om at jeg har vært både cowboy og indianer.

Anonymkode: 62da2...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd regresjon, så jeg vet jo om et tidligere liv jeg har levd. Da var jeg en ung kvinne i Frankrike på slutten av 1800 tallet. Det livet ga meg mange svar på hvorfor ting har skjedd i dette livet.

Anonymkode: b93e0...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levd sånn ca. 342 liv. Opplevd det meste ja, for å si det sånn!

Anonymkode: 760db...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...