herzeleid Skrevet 7. april 2020 #41 Skrevet 7. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle liksom ikke en "feit"person kunne være like frivillig singel som oss slanke ? Mener du at hun ikke har lov til å vente på å føle noe før hun går inn i forhold? Tykk eller tynn har da ingenting med saken å gjøre. Det har kun med følelser å gjøre. Selv ville jeg aldri gå inn i et forhold, bare for å være i et forhold selv om jeg slank, hvorfor skulle det være annerledes for de som har litt større kropp? Anonymkode: 3afe0...c3b Poenget er vell at den overvektige kanskje har dårligere muligheter til å etablere et forhold med noen en selv synes er attraktiv, og at en dermed er ufrivillig enslig i den forstand at en vil ha en partner men at det ikke er gjensidig hos de en selv kunne tenke seg et forhold med. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #42 Skrevet 7. april 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ei bekjent som i motsetning til de andre i samme omgangskrets ikke er i et forhold, ikke har samboer eller noe av det som "vanligvis" kalles i "etableringsfasen" som oss andre. Hun er i tillegg ganske overvektig. Jeg måtte til slutte spørre en felles bekjent om det var noen spesiell grunn til at hun ikke hadde kommet seg dit vi andre var, og svaret var at hun alltid sier hun er "frivillig singel", og ikke er klar for fast forhold. I følge felles bekjent er hun derimot aktiv på tinder og kunne tenke seg å finne noen å slå seg ned sammen med, men at det var vanskelig å finne den rette... så, og jeg vet dette høres fælt ut, men er det fordi hun er så overvektig at hun er "frivillig singel"? Er det troverdig, eller er det rett og slett vanskeligere når man er så pass mye større enn gjennomsnittet? Hun er forøvrig veldig ansiktspen og har en fin klesstil, men jeg kan tenke meg at menn i alderen 25-35 ville hatt problemer med å date noen som var så sykelig tykk. Eller er jeg bare utrolig fordomsfull? Anonymkode: db3d5...83c Om hun er som du beskriver så vil hun ikke ha noen problemer med å finne seg en partner, hvis hun selv vil! Anonymkode: 3f419...191
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #43 Skrevet 7. april 2020 Herlighet for et stygt innlegg. TS, du bør skaffe deg en hobby i stedet for å holde på sånn som dette. Anonymkode: 4571b...f34 2
Perelandra Skrevet 10. april 2020 #44 Skrevet 10. april 2020 Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv, og svar til dette. Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #45 Skrevet 10. april 2020 På 7.4.2020 den 1.00, Hr. Aktiv skrev: Min erfaring er at det er en del damer som henger på tinder for å bare få bekreftelse. De har betalfunksjon slik at de ser hvem som liker dem. Når hundre menn liker dem så har de liksom fått bekreftet at de har draget. Da har de lav IQ. Alle vet jo at disse "likes" bare er menn som vil pule. Du finner ikke ordentlige og seriøse menn på Tinder akkurat. Anonymkode: 1a2d7...59b 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2020 #46 Skrevet 10. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har de lav IQ. Alle vet jo at disse "likes" bare er menn som vil pule. Du finner ikke ordentlige og seriøse menn på Tinder akkurat. Anonymkode: 1a2d7...59b Jeg er der. Jeg er ute etter varig relasjon ei god stund fremover. 1
Okapi Skrevet 10. april 2020 #47 Skrevet 10. april 2020 Mulig det er å smøre litt tjukt på å kalle meg ordentlig og seriøs, men er helt ærlig på Tinder fordi jeg ønsker en kjæreste. Tror på ingen måte jeg er den eneste. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå