AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #21 Skrevet 7. april 2020 Svært troverdig. Å være singel er jo langt bedre enn å være sammen med noen i et ok til dårlig forhold. Jeg hadde ikke hatt noe i mot en kjæreste, men er frivillig singel fordi jeg er på et sted i livet der jeg ikke vet hva jeg skal neste. Å gå inn i et forhold nå da jeg mest sannsynlig skal flytte til et sted langt bort jeg ikke vet hvor er innen 4 mnd for å få jobb er meningsløst når jeg ikke vil ha et avstandsforhold. Ei heller vil jeg ha et forhold med noen på bygda et sted jeg midlertidig skal være om det ikke er 100% sikkert på at de blir med til by etterpå som er hvor jeg har tenkt å bli over tid. Slik har det vært de siste årene under studier også. Har flyttet mye for studier i inn og utland, så å ha et forhold var da mot sitt formål da jeg vil ha et langvarig forhold der vi er nær hverandre om jeg først skal ha det. Da nyter jeg heller et fint frivillig singelliv der jeg dater løst og blir kjent med nye mennesker som beriker livet både midlertidig og over tid. Vekten min har fint lite å si om det, for dater og "friere" får jeg selv om jeg er tjukk. Betyr ikke at en tar hva som helst bare fordi en er tykk og har et litt mindre utvalg. Anonymkode: 621dd...a42 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #22 Skrevet 7. april 2020 For min del, så jeg innom Tinder inn i mellom. Men det bekrefter bare mitt ønske om å forbli singel. Hilsen ei overvektig HELT TOTALT FRIVILLIG singel! Anonymkode: 1a1d5...5af 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #23 Skrevet 7. april 2020 Du spør om du er fordomsfull... Jeg tenker at du i hvertfall er en utrolig kjip person som går å tenker så mye på dette, spør og graver til andre om henne og oppretter tråd her inne. Slutt å spekulere i hennes liv. Kanskje er hun frivillig singel, kanskje er hun ulykkelig singel som sier hun er frivillig singel. Det kan være sårt å være ufrivillig singel og jeg tror det er ganske vanlig å si at det er selvvalgt for å unngå å føle seg mislykket. Overvektig eller ei. Vi vet jo alle sammen at det er noen som har fordommer mot overvektige. Det er noen menn dette er en dealbreaker for. Også er det noen menn som det ikke er en dealbreaker for. Mange overvektige er jo i et forhold, så man kan ikke trekke konklusjonen at hun er singel fordi hun er overvektig i hvert fall. Selv om kanskje overvekt neppe er noen fordel på datingmarkedet, i de fleste tilfeller. For alle er det mye flaks og uflaks å møte den rette. Og man møter jo en helhet. For de fleste er kjemi det aller viktigste, men det er også ting som trekker opp eller ned. Det være seg om man finner utseende attraktivt, om man liker livssituasjonen vedkommende har, hva man synes om vaner personen har og så videre. Ulike folk har ulike oppfatninger om hva man liker - og hva man man kan leve med som man kanskje ikke digger. Din bekjent er kanskje overvektig, men du reduserer henne jo til å praktisk talt bare være overvektig. Du glemmer at hun har en personlighet, en livssituasjon, vaner, holdninger, interesser... Mye mer som gjør henne til den hun er. Det finnes helt sikkert mange menn der ute som ville like henne for den hun er, men det gjelder jo bare å møte dem. Flaks og uflaks - som for alle andre som er (eller har vært) på datingmarkedet. Anonymkode: a5869...6eb 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #24 Skrevet 7. april 2020 Hmm. Flere folk jeg vet om er ganske mye overvektige, men ser ikke ut til å slite. Jeg er 29 nå. Ei jeg gikk på vgs med har alltid vært svær, men hun fikk seg nå type når de var 22 eller noe og de har et barn sammen nå. Nabojenta er kanskje det mest overvektige mennesket jeg kjenner (et år yngre enn meg), men hun og har hatt samboer i mange år nå. Forstår ikke helt hvorfor du må ha en forklaring på hvorfor venninnen din er singel? Anonymkode: a5190...86a 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #25 Skrevet 7. april 2020 Mitt inntrykk er at det ofte er de minst attraktive damene som er mest kresne, ikke alltid selvfølgelig. Det som skjer er jo at de får masse sex med menn de ikke har sjans på, kanskje venninna di liker det sånn? Anonymkode: 8debd...324
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #26 Skrevet 7. april 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Det var ikke det jeg mente. Jeg mener hun sier visst til alle at hun er frivillig singel, og ikke ønsker et forhold eller lignende. Men likevel er hun på Tinder, hun er aktiv på dating, men sier at hun velger selv å ikke gå inn i forhold. Men hun er ikke bare overvektig, hun er minst 70kg over den vekten hun burde hatt. Er ikke det farlig høy vekt? Og vil ikke det gjøre utvalget i dater mindre? Jeg sier ikke hun skal ta til takke med hva som helst, men jeg lurer på hvor frivillig dette singellivet er. Nei, jeg bare lurer. Anonymkode: db3d5...83c Tinder er en sex app btw. Selv overvektige mennesker vil ha sex. Er du ikke ferdig med å trolle og mobbe folk? Hvor mange slike tråder skal du lage der du "uskyldig" stiller spørsmål liksom? Anonymkode: fd351...e6d 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #27 Skrevet 7. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tinder er en sex app btw. Kan du ikke slutte å si det? Mange av oss har funnet kjærester og ektefeller der, og masse profiler er tydelige på at de søker noe seriøst. Sånne folk som deg bare ødelegger ved å gjenta denne myten om at Tinder er bare for sex. Anonymkode: 725a3...0e9 3
Marye Skrevet 7. april 2020 #28 Skrevet 7. april 2020 Jeg er feit og singel, for jeg gidder ikke suge pikk 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #29 Skrevet 7. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke det jeg mente. Jeg mener hun sier visst til alle at hun er frivillig singel, og ikke ønsker et forhold eller lignende. Men likevel er hun på Tinder, hun er aktiv på dating, men sier at hun velger selv å ikke gå inn i forhold. Men hun er ikke bare overvektig, hun er minst 70kg over den vekten hun burde hatt. Er ikke det farlig høy vekt? Og vil ikke det gjøre utvalget i dater mindre? Jeg sier ikke hun skal ta til takke med hva som helst, men jeg lurer på hvor frivillig dette singellivet er. Nei, jeg bare lurer. Anonymkode: db3d5...83c Du lurer, men du vil jo aldri få et fasitsvar her på KG heller, du bare fyrer opp under en eller annen slags sladrekjærringmentalitet hos deg selv. Det er som å gå og lete etter tegn på at kompisen er homo, bare fordi du aldri har sett ham med dame, og gjerne diskutere dette med venneflokken. Hvor slitsomt er ikke sånne folk? Anonymkode: f6d3c...a20 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #30 Skrevet 7. april 2020 Men det er ikke lett å finne noen på tinder for seriøst forhold, samme om du er tykk eller slank. Min datter er 20 år, og veldig pen og normalvektig. Hun er og aktiv på tinder, men sier jo at 90% er jo bare ute etter å pule. Og flertallet av de seriøse liker ikke hun. Hun er vel på date kanskje en gang i halvåret, for det er så sjelden hun finner noen på tinder det er verdt å gå på date med. Men hun får jo mange likes og meldinger på tinder. Men som sagt flertallet vil bare ha sex. Anonymkode: d0a45...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #31 Skrevet 7. april 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg måtte til slutte spørre en felles bekjent om det var noen spesiell grunn til at hun ikke hadde kommet seg dit vi andre var Anonymkode: db3d5...83c Du høres veldig ung og usikker ut. Der dere andre er? Er du typen som også lurer på hvorfor en venninne ikke går med de samme klærne som deg? Føler du deg utrygg når andre ikke er akkurat som deg og resten av saueflokken? Anonymkode: ceecf...49d 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #32 Skrevet 7. april 2020 Ja, du er utrolig fordomsfull. Helt utrolig å kunne snakke om en venninne som dette - og at du går til en bekjent med det også. Fy søren, jeg hadde kutta deg ut på flekken om du var i mitt liv. Anonymkode: f6e53...43d 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #33 Skrevet 7. april 2020 Jeg har vært 140 kilo og hadde likevel forhold i fleng, så du er fordomsfull ja! Har alltid hatt sjanse på menn uavhengig av vekten min. Nå er jeg slank og har fortsatt drag på menn og forhold! Anonymkode: 4ce2c...28c 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #34 Skrevet 7. april 2020 37 minutter siden, Marye said: Jeg er feit og singel, for jeg gidder ikke suge pikk Du må jo ikke det? Oralsex er ikke pliktig, mange klarer seg helt fint uten. Anonymkode: 725a3...0e9
GammelKaktus Skrevet 7. april 2020 #35 Skrevet 7. april 2020 Alle mine feite venninner er i forhold med mann og barn, feite var de før barna kom og...sånn at det er sagt. Eneste som er singel av oss feitinger nå er meg, og det er veeeeldig frivillig. Vekt er virkelig ikke et hinder når det kommer til å finne seg en partner, enten man vil ha ONS eller fast forhold. 4
Gjest Truly Skrevet 7. april 2020 #36 Skrevet 7. april 2020 Tykke damer sliter med å få seg kjæreste. Ingen vil ha de. Hun drømmer nok om kjæreste, men får ikke. Så hun later som hun ikke vil ha. Det du ville høre? 😛 Menn har du draget på selv som dau, så om hun sier hun er frivillig singel, så er hun nok det! Overvekt skjuler ikke fine personligheter
herzeleid Skrevet 7. april 2020 #37 Skrevet 7. april 2020 Selvfølgelig umulig å vite utenfra, men jeg misstenker at en del som er "frivillig single" men samtidig ikke har de beste forutsetningene er enslige fordi de ikke har lyktes i å etablere en relasjon med dem de helst skulle ønske, heller enn at de ønsker å være alene. Ofte er det kanskje frivillig i den forstand at en ikke ønsker å slå seg ned med de som er villige til å slå seg ned med en selv. Med det sagt, folk som ønsker å være enslige finnes selvfølgelig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #38 Skrevet 7. april 2020 Skulle liksom ikke en "feit"person kunne være like frivillig singel som oss slanke ? Mener du at hun ikke har lov til å vente på å føle noe før hun går inn i forhold? Tykk eller tynn har da ingenting med saken å gjøre. Det har kun med følelser å gjøre. Selv ville jeg aldri gå inn i et forhold, bare for å være i et forhold selv om jeg slank, hvorfor skulle det være annerledes for de som har litt større kropp? Anonymkode: 3afe0...c3b 3
Gjest Bohrman Skrevet 7. april 2020 #39 Skrevet 7. april 2020 Det finnes alltid en eller annen fyr som er villig til å gjøre kjæreste av en landhval. Se på "My 600 pund life" f.eks, så har de som regel en eller annen spjæling som løper rundt og varter dem opp. Så ja, hun er nok "frivillig singel" i ordenes rette forstand. D.v.s. hun er frivillig singel i forhold til de hun har sjans på, fordi hun sikkert ikke syns utvalget hennes er så mye å rope hurra for. Og det er jo for så vidt den riktige holdningen å ha, tenker jeg. Er en ikke fornøyd med det en har å velge i, så er jo det beste å bare drite i det - heller enn å panisk slenge seg inn i noe man egentlig ikke vil ha bare for å "komme seg dit vi er" (hva i helvete?).
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #40 Skrevet 7. april 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Kan du ikke slutte å si det? Mange av oss har funnet kjærester og ektefeller der, og masse profiler er tydelige på at de søker noe seriøst. Sånne folk som deg bare ødelegger ved å gjenta denne myten om at Tinder er bare for sex. Anonymkode: 725a3...0e9 Tuller du? Det ER en sex app. At noen av dere tilfeldigvis har funnet dere kjærester der gjør det ikke mindre sant. Anonymkode: fd351...e6d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå