AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Jeg har ei bekjent som i motsetning til de andre i samme omgangskrets ikke er i et forhold, ikke har samboer eller noe av det som "vanligvis" kalles i "etableringsfasen" som oss andre. Hun er i tillegg ganske overvektig. Jeg måtte til slutte spørre en felles bekjent om det var noen spesiell grunn til at hun ikke hadde kommet seg dit vi andre var, og svaret var at hun alltid sier hun er "frivillig singel", og ikke er klar for fast forhold. I følge felles bekjent er hun derimot aktiv på tinder og kunne tenke seg å finne noen å slå seg ned sammen med, men at det var vanskelig å finne den rette... så, og jeg vet dette høres fælt ut, men er det fordi hun er så overvektig at hun er "frivillig singel"? Er det troverdig, eller er det rett og slett vanskeligere når man er så pass mye større enn gjennomsnittet? Hun er forøvrig veldig ansiktspen og har en fin klesstil, men jeg kan tenke meg at menn i alderen 25-35 ville hatt problemer med å date noen som var så sykelig tykk. Eller er jeg bare utrolig fordomsfull? Anonymkode: db3d5...83c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Pass dine egne saker. Anonymkode: 00bed...272 43
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ei bekjent som i motsetning til de andre i samme omgangskrets ikke er i et forhold, ikke har samboer eller noe av det som "vanligvis" kalles i "etableringsfasen" som oss andre. Hun er i tillegg ganske overvektig. Jeg måtte til slutte spørre en felles bekjent om det var noen spesiell grunn til at hun ikke hadde kommet seg dit vi andre var, og svaret var at hun alltid sier hun er "frivillig singel", og ikke er klar for fast forhold. I følge felles bekjent er hun derimot aktiv på tinder og kunne tenke seg å finne noen å slå seg ned sammen med, men at det var vanskelig å finne den rette... så, og jeg vet dette høres fælt ut, men er det fordi hun er så overvektig at hun er "frivillig singel"? Er det troverdig, eller er det rett og slett vanskeligere når man er så pass mye større enn gjennomsnittet? Hun er forøvrig veldig ansiktspen og har en fin klesstil, men jeg kan tenke meg at menn i alderen 25-35 ville hatt problemer med å date noen som var så sykelig tykk. Eller er jeg bare utrolig fordomsfull? Anonymkode: db3d5...83c Jeg har flere venner, både tjukke og tynne, som ikke er i forhold. Noen ønsker et forhold, andre ikke, andre vet ikke helt hva de vil mest. Det er ikke mi sak. Hvis de ønsker hjelp til å finne noen får de be om det. Noen av de tjukkeste jeg kjenner har forøvrig kjæreste. Og mange tynne har ikke. Anonymkode: ffa8a...5c1 19
Hr. Aktiv Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Min erfaring er at det er en del damer som henger på tinder for å bare få bekreftelse. De har betalfunksjon slik at de ser hvem som liker dem. Når hundre menn liker dem så har de liksom fått bekreftet at de har draget. 5
Rosatoast Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ei bekjent som i motsetning til de andre i samme omgangskrets ikke er i et forhold, ikke har samboer eller noe av det som "vanligvis" kalles i "etableringsfasen" som oss andre. Hun er i tillegg ganske overvektig. Jeg måtte til slutte spørre en felles bekjent om det var noen spesiell grunn til at hun ikke hadde kommet seg dit vi andre var, og svaret var at hun alltid sier hun er "frivillig singel", og ikke er klar for fast forhold. I følge felles bekjent er hun derimot aktiv på tinder og kunne tenke seg å finne noen å slå seg ned sammen med, men at det var vanskelig å finne den rette... så, og jeg vet dette høres fælt ut, men er det fordi hun er så overvektig at hun er "frivillig singel"? Er det troverdig, eller er det rett og slett vanskeligere når man er så pass mye større enn gjennomsnittet? Hun er forøvrig veldig ansiktspen og har en fin klesstil, men jeg kan tenke meg at menn i alderen 25-35 ville hatt problemer med å date noen som var så sykelig tykk. Eller er jeg bare utrolig fordomsfull? Anonymkode: db3d5...83c Du burde vel passe på dine egne saker og ikke ha nesa i andre sine liv, på den måten der. Ja, det høres utrolig fælt ut at du skal spekulere og prate om din såkalte "venninne" på denne måten. Du er utrolig fordomsfull, og ikke en god venn i det hele tatt!!!! Til din informasjon, flere gutter/mannfolk liker tykke kvinner. Flere enn du selv tror, så syntes du rett og slett skal holde snavla di. Og "dumpe" hun som venninne, hun fortjener noen som oppriktig bryr seg om at hun skal ha det bra! Endret 6. april 2020 av Rosatoast 14
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Min erfaring er at det er en del damer som henger på tinder for å bare få bekreftelse. De har betalfunksjon slik at de ser hvem som liker dem. Når hundre menn liker dem så har de liksom fått bekreftet at de har draget. Det er det menn tenker, men tror de færreste jenter blir imponert av likes på tinder. Er det heller for å se om noe interessant dukker opp. Men jenter er veldig selektive. De er ikke ute etter å ligge med hvem som helst sånn som dere er. Anonymkode: ec661...fb9 15
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Følte meg skikkelig truffet av den der faktisk! Hvor i landet er du fra ts? Anonymkode: 1dc74...8b6
Hr. Aktiv Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det menn tenker, men tror de færreste jenter blir imponert av likes på tinder. Er det heller for å se om noe interessant dukker opp. Men jenter er veldig selektive. De er ikke ute etter å ligge med hvem som helst sånn som dere er. Anonymkode: ec661...fb9 Nå er ikke jeg ute etter å knulle hvem som helst da. Jeg er ute etter den rette dama for meg. Men det å ligge rundt er damer også god på. Er ute etter seriøs relasjon. Ja jøss på første date så drar vi hjem å knuller. Da må jeg innrømme jeg titter litt dumt på dem å spør om jeg har misset noe i det siste for det var ikke det jeg sendte noe signal om.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #9 Skrevet 6. april 2020 Jeg synes både tykke menn og kvinner er ekstremt sexy! Hadde lett blitt sammen med en overvektig om kjemien også var der. K30 Anonymkode: 05ffa...300 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #10 Skrevet 7. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere venner, både tjukke og tynne, som ikke er i forhold. Noen ønsker et forhold, andre ikke, andre vet ikke helt hva de vil mest. Det er ikke mi sak. Hvis de ønsker hjelp til å finne noen får de be om det. Noen av de tjukkeste jeg kjenner har forøvrig kjæreste. Og mange tynne har ikke. Anonymkode: ffa8a...5c1 Selvsagt. Men tenker bare på måten det blir sagt av henne, og til oss andre på. Ikke nødvendigvis det samme gjelder alle, men det er noe med måten det gjøres på. Og hun er ikke "et par kilo ekstra", eller "litt" tjukk, hun er sykelig stor, kanskje 70kg overvektig. Det er spesielt. 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følte meg skikkelig truffet av den der faktisk! Hvor i landet er du fra ts? Anonymkode: 1dc74...8b6 Det er jo ren spekulasjon, som ikke er tillat her. Men det er vest i landet, for ikke å være for presis. Anonymkode: db3d5...83c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #11 Skrevet 7. april 2020 Høres det så utrolig ut å være feit og i tillegg frivillig singel? Og det at hun er aktiv på Tinder betyr vel at hun liker å få noen av behovene sine dekket av menn da... Anonymkode: 654a0...8ff 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #12 Skrevet 7. april 2020 Så fordi folk er feite så higer de etter å være i forhold? Jeg er overvektig, eller feit om du vil, og jeg er frivillig singel. Og har vært det i flere år. Jeg er riktignok ikke på tinder, eller er så mange andre plasser man kan risikere å møte menn på. Men jeg kan forstå at mange frivillige single er på Tinder også, om ikke annet for å føle på spenningen/flørte litt. Anonymkode: 454e4...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #13 Skrevet 7. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Selvsagt. Men tenker bare på måten det blir sagt av henne, og til oss andre på. Ikke nødvendigvis det samme gjelder alle, men det er noe med måten det gjøres på. Og hun er ikke "et par kilo ekstra", eller "litt" tjukk, hun er sykelig stor, kanskje 70kg overvektig. Det er spesielt. Det er jo ren spekulasjon, som ikke er tillat her. Men det er vest i landet, for ikke å være for presis. Anonymkode: db3d5...83c Snakk om å ikke se bjelken i sitt eget øye. Anonymkode: fd351...e6d 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #14 Skrevet 7. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt. Men tenker bare på måten det blir sagt av henne, og til oss andre på. Ikke nødvendigvis det samme gjelder alle, men det er noe med måten det gjøres på. Og hun er ikke "et par kilo ekstra", eller "litt" tjukk, hun er sykelig stor, kanskje 70kg overvektig. Det er spesielt. Anonymkode: db3d5...83c Kanskje. Men hvorfor gjør du det di sak om hun dater eller ikke, og hvorvidt det stemmer at hun er frivillig singel? Anonymkode: ffa8a...5c1 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #15 Skrevet 7. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fordi folk er feite så higer de etter å være i forhold? Anonymkode: 454e4...7f5 Det var ikke det jeg mente. Jeg mener hun sier visst til alle at hun er frivillig singel, og ikke ønsker et forhold eller lignende. Men likevel er hun på Tinder, hun er aktiv på dating, men sier at hun velger selv å ikke gå inn i forhold. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overvektig, eller feit om du vil, og jeg er frivillig singel. Men hun er ikke bare overvektig, hun er minst 70kg over den vekten hun burde hatt. Er ikke det farlig høy vekt? Og vil ikke det gjøre utvalget i dater mindre? Jeg sier ikke hun skal ta til takke med hva som helst, men jeg lurer på hvor frivillig dette singellivet er. 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje. Men hvorfor gjør du det di sak om hun dater eller ikke, og hvorvidt det stemmer at hun er frivillig singel? Nei, jeg bare lurer. Anonymkode: db3d5...83c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #16 Skrevet 7. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ei bekjent som i motsetning til de andre i samme omgangskrets ikke er i et forhold, ikke har samboer eller noe av det som "vanligvis" kalles i "etableringsfasen" som oss andre. Hun er i tillegg ganske overvektig. Jeg måtte til slutte spørre en felles bekjent om det var noen spesiell grunn til at hun ikke hadde kommet seg dit vi andre var, og svaret var at hun alltid sier hun er "frivillig singel", og ikke er klar for fast forhold. I følge felles bekjent er hun derimot aktiv på tinder og kunne tenke seg å finne noen å slå seg ned sammen med, men at det var vanskelig å finne den rette... så, og jeg vet dette høres fælt ut, men er det fordi hun er så overvektig at hun er "frivillig singel"? Er det troverdig, eller er det rett og slett vanskeligere når man er så pass mye større enn gjennomsnittet? Hun er forøvrig veldig ansiktspen og har en fin klesstil, men jeg kan tenke meg at menn i alderen 25-35 ville hatt problemer med å date noen som var så sykelig tykk. Eller er jeg bare utrolig fordomsfull? Anonymkode: db3d5...83c Nei hvorfor skulle de ha problemer med det? Her jeg bor ser jeg masse overvektige og mindre pene damer med menn i den aldersgruppen du nevner som kjærester, de er i hvert fall bra nok. Mennene ser også bra ut selv. Alle snakker hele tiden om vekt, menn sier selv til meg at de ikke liker feite damer. Men jeg ser de leie de damene i hendene ute, være kjæresten deres og ha barn med de. Hvorfor kan ikke folk være mer ærlige og mindre skamfulle? Jeg er selv normalvektig, men har slitt med å finne den rette også. Ofte møter man på tullinger, raringer, folk man ikke passer sammen med, følelsene mangler, eller det ikke er gjensidig. Det er vanskelig å si hvorfor det er vanskelig for noen/mange av oss og finne en livspartner, mens andre «er der» de skal være i en alder i tyveårene. Hadde en venninne som også var veldig overvektig, men fikk seg varig partner fra 15 årsalderen, giftet seg med samme mann og fikk barn i førsten av tyveårene. Han var da i midten av tyveårene. Anonymkode: 78243...0b4 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #17 Skrevet 7. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke det jeg mente. Jeg mener hun sier visst til alle at hun er frivillig singel, og ikke ønsker et forhold eller lignende. Men likevel er hun på Tinder, hun er aktiv på dating, men sier at hun velger selv å ikke gå inn i forhold. Men hun er ikke bare overvektig, hun er minst 70kg over den vekten hun burde hatt. Er ikke det farlig høy vekt? Og vil ikke det gjøre utvalget i dater mindre? Jeg sier ikke hun skal ta til takke med hva som helst, men jeg lurer på hvor frivillig dette singellivet er. Nei, jeg bare lurer. Anonymkode: db3d5...83c Hva er feil med det? Kan man ikke få være på tinder og være frivillig singel samtidig? Det finnes oss som ikke blir sammen med hvem som helst også. De fleste i dag ser ut til å ta til takke med det første og beste bare fordi det har blitt en trend å være gift, ha partner og «alt». Det er ikke mye kjærlighet i folket for å si det sånn, verken for seg selv, nestekjærlighet eller for en partner. Så hun venninnen din vil ikke gå inn i forhold med en mann bare fordi, og det er helt riktig. Hun skal finne en hun vil ha. Det er mange på de appene som sier de vil ha forhold og er der veldig lenge, mens andre finner noen fort. Anonymkode: 78243...0b4 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #18 Skrevet 7. april 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Min erfaring er at det er en del damer som henger på tinder for å bare få bekreftelse. De har betalfunksjon slik at de ser hvem som liker dem. Når hundre menn liker dem så har de liksom fått bekreftet at de har draget. Eller det kan være at de er forsiktige og litt redde, for å ikke rote seg borti gærninger. Man kan ikke sende melding eller like alle tilbake, men velger de som framstår mest seriøst og som det er potensiale i. Det er også utrolig slitsomt og tidskrevende å sortere ut. Bare fordi vi får masse likes, betyr det ikke at det nødvendigvis er bra og seriøse menn. Anonymkode: 78243...0b4 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #19 Skrevet 7. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det menn tenker, men tror de færreste jenter blir imponert av likes på tinder. Er det heller for å se om noe interessant dukker opp. Men jenter er veldig selektive. De er ikke ute etter å ligge med hvem som helst sånn som dere er. Anonymkode: ec661...fb9 Det er faktisk menn også som ikke ligger med hva som helst. Som er kresne og selektive, og det på de sidene. Anonymkode: 78243...0b4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #20 Skrevet 7. april 2020 Jeg syns venninna de skal få gjøre som hun vil og bli akseptert for det. Det blir slitsomt for henne å føle på at mange i vennekretsen spekulerer i hvorfor hun ikke gjør som alle andre. Syns hun er modig jeg som gjør ting etter eget hode og ikke følger saueflokken. Skal helst vare plass til de og men de blir ofte fryst ut av de rundt seg. Anonymkode: 90401...949 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå