Gå til innhold

Kan jeg kjøre felles bil som søstera mi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal gå tur med søstera mi i morgen, (holder avstand..) men er det greit at vi samkjører? Hvis jeg setter meg bak? Eller må vi kjøre to biler..

Anonymkode: 1b17d...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ventilasjonen i bilen vil være et problem.

Anonymkode: 486b6...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på med kollega til jobb hver enste dag. Slapp av.

Anonymkode: b9487...0e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Nesly skrev:

Litt motstridende svar her ser jeg...

Ja, du er på KG nå.

Anonymkode: d3bf6...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter på med kollega til jobb hver enste dag. Slapp av.

Anonymkode: b9487...0e5

Mannen min har fått beskjed om at samkjøring ikke er aktuelt nå.... Vi skal faktisk unngå folk..

Anonymkode: 39762...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nesly skrev:

Litt motstridende svar her ser jeg...

Du bør ikke sitte i samme bil som søsteren din. At en over sier at det går helt fint å sitte på med kollega, er veldig naivt! Selv om du stoler på andre, VET man ikke om den personen kan være smittet uten å vite det, og derfor skal man unngå slik kontakt med andre enn de man bor med. 

Anonymkode: 39762...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter på med kollega til jobb hver enste dag. Slapp av.

Anonymkode: b9487...0e5

Hva om kollegaen din er smittet uten å vite det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen av dere er syke eller har vært i kontakt med noen dere vet har vært syke, ville jeg samkjørt. Når dere uansett skal gå tur sammen vil dere sikkert smitte hverandre dersom noen av dere mot formodning skulle være syke.

Anonymkode: 7d846...0d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis ingen av dere er syke eller har vært i kontakt med noen dere vet har vært syke, ville jeg samkjørt. Når dere uansett skal gå tur sammen vil dere sikkert smitte hverandre dersom noen av dere mot formodning skulle være syke.

Anonymkode: 7d846...0d2

Selv om dere holder avstand.

Anonymkode: 7d846...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har fått beskjed om at samkjøring ikke er aktuelt nå.... Vi skal faktisk unngå folk..

Anonymkode: 39762...7e8

Ok. Alternativet er buss. Er det noe bedre? Har uansett ingen mulighet til å holde lengre avstand med kollega på jobb, så spiller ingen rolle.

Anonymkode: b9487...0e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tiara07 skrev:

Hva om kollegaen din er smittet uten å vite det? 

Da blir jeg uansett smittet når vi er på jobb sammen. Vi har ingen mulighet til å holde  holde 2 meters avstand på jobb.

Anonymkode: b9487...0e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Alternativet er buss. Er det noe bedre? Har uansett ingen mulighet til å holde lengre avstand med kollega på jobb, så spiller ingen rolle.

Anonymkode: b9487...0e5

Da følger ikke arbeidsplassen deres regler de skal følge! Likevel skal man ha minst mulig kontakt! 

Anonymkode: 39762...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ingen av dere er syke eller har vært i kontakt med noen dere vet har vært syke, ville jeg samkjørt. Når dere uansett skal gå tur sammen vil dere sikkert smitte hverandre dersom noen av dere mot formodning skulle være syke.

Anonymkode: 7d846...0d2

Det er akkurat søike scenarier vi skal unngå 🙄🙄 Alle som er smittet tror først de ikke har vært i kontakt med noen som er smittet.... Naiv og farlig tankegang! 

Anonymkode: 39762...7e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da følger ikke arbeidsplassen deres regler de skal følge! Likevel skal man ha minst mulig kontakt! 

Anonymkode: 39762...7e8

Vel, litt vanskelig å holde 2 meters avstand når man f.eks må være to på et stell. 

Anonymkode: b9487...0e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør ikke sitte i samme bil som søsteren din. At en over sier at det går helt fint å sitte på med kollega, er veldig naivt! Selv om du stoler på andre, VET man ikke om den personen kan være smittet uten å vite det, og derfor skal man unngå slik kontakt med andre enn de man bor med. 

Anonymkode: 39762...7e8

Hva gir høyest smitterisiko?

1. Å ta bussen med ti tilfeldige mennesker hver dag.

2. Å samkjøre med den samme kollegaen hver dag, som man også risikerer å komme for nære på jobb. 

Anonymkode: 245a3...261

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da følger ikke arbeidsplassen deres regler de skal følge! Likevel skal man ha minst mulig kontakt! 

Anonymkode: 39762...7e8

Jeg var på en Coop Extra butikk i dag og der så jeg flere av de ansatte stå tett sammen(30-40cm)og prate mens de satte varer på plass.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal gå tur med søstera mi i morgen, (holder avstand..) men er det greit at vi samkjører? Hvis jeg setter meg bak? Eller må vi kjøre to biler..

Anonymkode: 1b17d...b0b

Hvordan holder du avstand inne et bitte lite rom?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkel? Moped? Er også løsninger, men sitte i baksetet på motsatt side av sjåfør, du har en meter da. Og at dere ikke snakker så mye pga dråper....? Med munnbind?

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...