Gå til innhold

Bruker du hudfarvede strømper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er tiden for litt mer vårlige antrekk, og da synes jeg sorte strømper kan bli litt "hardt". Om dere ikke kan gå med bare ben, bruker du hudfarvede strømper? Strømpebukser eller stayups? Datteren min mente nemlig at det ikke var innafor … 

Anonymkode: 5e160...b93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja bruker noen i fargen tan som er halvblanke og i 15 denier fra Lindex, brukt i åresvis.  Bruker litt selvbruning hvis jeg skal vise armer eller mer overkropp så huden matcher med beina.  Liker egentlig strømpebukser med enda lavere denier men de rakner veldig lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker svært sjelden strømper/sokker, men visst jeg gjør er det hudfarget i 15 den eller tynnere.

Endret av barbent
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bruker aldri strømper uansett farge og den. Helst ikke sokker heller, kan til nød bruke et par ankelsokker

Anonymkode: 37f20...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ingen som matcher den lyse huden min, så det ser bare rart ut 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan godt finne på å bruke hudfargede strømpebukser, spesielt om våren når leggene er likbleke. Jeg har hørt at det er helt feil og skikkelig kjerring, men det driter jeg i. Jeg er ikke så opptatt av hva som er trendy eller "greit" i selvutnevnte moteeksperters øyne.
Jeg bruker de lyseste fargene, da type "solbrun" ser helt merkelig ut på meg.

Anonymkode: 2a8ec...71b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kan godt finne på å bruke hudfargede strømpebukser, spesielt om våren når leggene er likbleke. Jeg har hørt at det er helt feil og skikkelig kjerring, men det driter jeg i. Jeg er ikke så opptatt av hva som er trendy eller "greit" i selvutnevnte moteeksperters øyne.
Jeg bruker de lyseste fargene, da type "solbrun" ser helt merkelig ut på meg.

Anonymkode: 2a8ec...71b

Det gjør du helt rett i👍 Kunne ikke falt meg inn å høre på forståsegpåere når det kommer til påkledning. Man bruker det som matcher til klærne man har på seg etter årstiden.

Anonymkode: 50836...cb0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om våren gjør jeg det, da jeg ikke ønsker å vise frem likbleke legger.

Jeg blåser i om folk mener det er tacky, det må de jo gjerne mene. ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er innafor. Men jo mer shimmer det er i ei lys strømpebukse, jo blekere ser man ut. 

Ville gått for en uten shimmer som ikke er så mørk. Og så tynn som mulig.

Anonymkode: edb7e...e0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker for det meste strømper med hofteholder når jeg først bruker hudfarvede, slik som dette;

81777_1.jpg?v=1571711707

black-seamed-stockings-p3289-16678_image

Eventuelt bruker jeg fra Pierre Robert, fordi de er matte og matcher min hudtone. Foretrekker strømper, det skal sies.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jolene skrev:

Bruker for det meste strømper med hofteholder når jeg først bruker hudfarvede, slik som dette;

81777_1.jpg?v=1571711707

black-seamed-stockings-p3289-16678_image

Eventuelt bruker jeg fra Pierre Robert, fordi de er matte og matcher min hudtone. Foretrekker strømper, det skal sies.

Samme her! Spesielt pluss om de har som bak

Anonymkode: 4a23b...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Spesielt pluss om de har som bak

Anonymkode: 4a23b...6dc

Enig, kjøper stort sett bare med søm. Liker det best. Kan faktisk få kjøpt dem hos Manillusion i Norge, der er ikke pris og frakt så ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Jolene skrev:

Enig, kjøper stort sett bare med søm. Liker det best. Kan faktisk få kjøpt dem hos Manillusion i Norge, der er ikke pris og frakt så ille :)

Haha, jeg er alltid innom der når jeg er i Oslo! Visste ikke at de hadde nettbutikk, takk for tipset!

Anonymkode: 4a23b...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg er alltid innom der når jeg er i Oslo! Visste ikke at de hadde nettbutikk, takk for tipset!

Anonymkode: 4a23b...6dc

Bare hyggelig. Liker ikke butikken deres, men for strømper og sånt er nettsiden genial :) Bare hyggelig forøvrig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jolene skrev:

Bare hyggelig. Liker ikke butikken deres, men for strømper og sånt er nettsiden genial :) Bare hyggelig forøvrig :)

Syns de har så mye bra solbriller der, så prøver alltid å finne noe nytt til samlinga haha. Husker da den var på Majorstua, skifta visst veldig profil når den kom til løkka. Liker den bedre som den er nå egentlig. 

Anonymkode: 4a23b...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns de har så mye bra solbriller der, så prøver alltid å finne noe nytt til samlinga haha. Husker da den var på Majorstua, skifta visst veldig profil når den kom til løkka. Liker den bedre som den er nå egentlig. 

Anonymkode: 4a23b...6dc

Aha, jeg savner den gamle gotiske delen av butikken :P Solbriller kan jeg skjønne, men samler vintage der i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...