AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #21 Del Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå går det mest i hagearbeid. Første vår og sommer i huset vårt, så det må til. For tiden er det mest såing og stell av det vi har sådd, samt vask av platting og sinna-raking av plenen. Full av mose. Må snart få gravd opp det ene bedet også. Nabokatten har brukt den som do. Strikker og broderer, men har ikke vært helt i stemning for det nå i det siste. Er også veldig glad i foto, men det har ikke vært tid til det nå det siste året. Anonymkode: 3a40c...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #22 Del Skrevet 12. april 2020 På 5.4.2020 den 13.01, Friendss skrev: Hva er din hobby og hvorfor? kjeder meg, inspirer meg. En hobby må jo være noe du interesserer deg for, så jeg vet ikke helt hvor inspirerende det er å høre om hva andre liker men.... Her er hva jeg bruker fritiden min på: Dagsturer i fjellet (leier gjerne hytte et sted for å ha som utgangspunkt), vedlikeholde engelsk- og spansk-kunnskapene mine, lese reiseblogger og info-sider fra andre land og byer, og spille Wordfeud. Jeg leser også veldig mye, men tenker ikke på det som en hobby. For meg er det omtrent like nødvendig som mat og drikke, jeg får abstinenser hvis jeg går tom for lesestoff (i bokform) 😁 Anonymkode: 724af...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå