BPA Skrevet 20. januar 2021 #21 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2020 den 9.11): Søsteren min var på Nord Kypros. Hun tok ivf varianten, tror den skulle være mer sikker? Uansett ble resultatet som hun hadde håpet i alle fall😁 lykke til! Anonymkode: 96bdb...d63 Hei, har du noe informasjon om hvordan hun gjennomførte dette? Klinikknavn, pris o.l. Send gjerne privat, om det føles bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #22 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg har tenkt på det samme, noen som vet hvor det koster og hvor stor suksessraten er? Anonymkode: 193ea...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #23 Del Skrevet 20. januar 2021 Hvis dette ikke er lovlig her til lands, så ville jeg tenkt litt over hvorfor det ikke er det... Anonymkode: 21509...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #24 Del Skrevet 20. januar 2021 kina vol 2? Anonymkode: 4243c...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #25 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis dette ikke er lovlig her til lands, så ville jeg tenkt litt over hvorfor det ikke er det... Anonymkode: 21509...2f8 Er mange ting her i landet som ikke er lov - man kan takke KRF for det.. Anonymkode: ab1f9...a1e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #26 Del Skrevet 21. januar 2021 Kan jo være at noen ønsker å bestemme kjønnet pga sykdom som kan arves fra mor til datter og da ønsker gutt. Den er jeg helt med på men dette innlegget er bare kvalmt .. like kvalmt som å abortere en tvilling fordi man ikke «vil» ha to.. Anonymkode: 9fc36...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #27 Del Skrevet 21. januar 2021 Syns det er spennende hvor selvsentrerte og egoistiske folk er. Syns det er skremmende at de går løst på gata, rett ved siden av meg. Anonymkode: 263dd...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #28 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg må bare si at jeg blir litt sjokkert over at noen er villige til å aktivt velge bort et kjønn på barnet... Bare fordi man heller vil ha jente/gutt. En ting er om det handler om genetiske sykdommer knyttet til kjønn, en annen ting er dette.. Herregud Anonymkode: 88444...8ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDLR Skrevet 15. desember 2021 #29 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 5.4.2020 den 9.08): Ønsker å høre fra dere som har gått for kjønnsbestemt befruktning i utlandet. Hvordan gikk det? Noen erfaringer fra klinikkene? Vi har sett på en som ligger i England, virker mest lovende. Der kan man velge mellom kjønnsbestemt IUI eller IVF. Vi vurderer IUI, siden jeg ikke har problemer med å bli gravid, og da slipper man hormonbehandling i forkant. Kanskje lite populært tema men mange «kjendiser» bestemmer kjønn selv på barna sine, vi har jo metoder for å oppnå det vi vil, så hvorfor ikke? Har 2 barn av samme kjønn, ønsker 3 barnet med det andre kjønnet. Anonymkode: 62d5c...7b1 Hei. kan jeg spørre om du har utført kjønns valg? jeg vurderer å gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDLR Skrevet 15. desember 2021 #30 Del Skrevet 15. desember 2021 BPA skrev (På 20.1.2021 den 12.33): Hei, har du noe informasjon om hvordan hun gjennomførte dette? Klinikknavn, pris o.l. Send gjerne privat, om det føles bedre:) Hei har du fått noe mere info? jeg vurdere å reise ned til nord kypros. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #31 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 13.09): Hvis dette ikke er lovlig her til lands, så ville jeg tenkt litt over hvorfor det ikke er det... Anonymkode: 21509...2f8 Det er lovlig mange steder. Da jeg gikk gjennom prøverør i England, et land som er vel så utviklet som Norge, så de bare rart på meg da jeg svarte "i do not care, and do not want to know" når de spurte oss om hvilket kjønn vi ønsket. Anonymkode: db2e0...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 15. desember 2021 #32 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) Har en genfeil i familien som ville ført til en forferdelig skjebne hos 50% av gutter som ble født. Fikk derfor tilbud om å velge ut befruktet embryo gjennom IVF i Sverige eller Belgia. Kan tenke meg det er samme teknologien? Er på ingen måte ulovlig i Norge, det er bare ingen som tilbyr det. Kan hende du må ha en medisinsk grunn for å få gjennomført det da mtp bioteknologiloven.. Endret 15. desember 2021 av Miss_pancake Hadde ikke genfeilen så slapp derfor prosessen. Men ville bare komme med opplysninger vi fikk fra Haukeland då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #33 Del Skrevet 17. desember 2021 Vurderte det selv. Klinikker i England sender til utlandet. Det er forbudt å gjøre kjønnsseleksjon i England. Det er foreløpig kun lovlig i nord Kypros, USA og Dubai. Usikker på Russland. Anonymkode: b5af6...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymwm Skrevet 9 timer siden #34 Del Skrevet 9 timer siden On 12/15/2021 at 1:41 PM, DDLR said: Hei har du fått noe mere info? jeg vurdere å reise ned til nord kypros. Hei! Vet dette er en gammel tråd.. men jeg ønsker gjerne å vite mer om prosessen om å reise til nord Kypros. Gjennomførte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå