Gjest Sweet Ingrid Skrevet 25. april 2020 #41 Del Skrevet 25. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var også en mølleløper tidligere. Føler du ikke det er mer krevende å løpe ute? Ikke helt sikker på hvorfor, men jeg er mye raskere på mølle enn ute. Anonymkode: 23b0b...5b6 Jo, har ikke den samme hurtigheten. Og jeg kjenner det mer i leggene nå. Jeg liker å gå tur, gjerne fjellturer, men akkurat løpetreningen liker jeg best på mølle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 25. april 2020 Forfatter #42 Del Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, Sweet Ingrid skrev: Jo, har ikke den samme hurtigheten. Og jeg kjenner det mer i leggene nå. Jeg liker å gå tur, gjerne fjellturer, men akkurat løpetreningen liker jeg best på mølle. Det er fordi man får mer «hjelp» fra mølla pga. spensten i underlaget, og pga. mindre luftmotstand. Jeg tror en vanlig oppfatning er at 1% - 2% stigning på mølla tilsvarer flatt ute. Og ute kan jo oppoverbakker også gjøre at det går saktere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 25. april 2020 Forfatter #43 Del Skrevet 25. april 2020 Hurra! I dag klarte jeg halvmaraton-lengden 👊🏼🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå