Gå til innhold

Ønsker meg venner av det motsatte kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har alltid vært en venninnegjeng på 15 stk, men herlighet hvor mye drama det har vært gjennom de siste 12 årene. Vi er i slutten av 20-årene/starten av 30-årene så jeg (og andre) har meldt oss helt ut. Jeg har nå en håndfull+ med venninner jeg stoler på og som jeg trives med - fra venninnegjengen. Men! Alle er opptatt med sitt. Alle har barn, noen arbeider off shore, noen er gravid og andre har mann. 

Har jo og venninner utenom fra studier, fester og jobb, men vi treffes sjeldnere, i tillegg til at noen bor i andre fylker enn meg. Jeg ble singel for ca 6 mnd siden etter et forhold på 12 år. Nå vil jeg prøve og få meg venner fra det motsatte kjønn fordi jeg trives veldig godt med menn. Ingen sjalusi, ingen drama og de er oftest greiere(?) Jeg er også mye opptatt med barn, jobb og trening, så jeg er på utkikk etter en venn som trener mye, som jeg kunne gått på byen med og som liker å reise. En som ikke føler de må konkurrere med meg på alle plan. Han sjekker damer, jeg sjekker menn og sånn blir det. Likevel synes jeg det er vanskelig. Har fått meg noen herrevenner som jeg trener med, men det tar ikke lang tid før det er flørting og tøys fra deres side. Jeg synes jo det er artig å flørte, men kunne tenkt meg en god venn. Jeg ser veldig feminin ut og de fleste tror jeg er en "dolledukke", men når de blir kjent med meg finner de fort ut at jeg liker action, gaming og tar meg selv lite høytidelig. Har venner som er homofile, men det er ikke det samme. Hvor finner man gode herrevenner som ikke ønsker mer enn vennskap? 

Anonymkode: 5cc31...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man gode herrevenner som ikke ønsker mer enn vennskap? 

Anonymkode: 5cc31...39b

Overalt? Det spørs hva du legger i det. Du sier du liker å flørte, går det bra? Sex en sjelden gang, oftere? Eller helt platonisk, ingen tiltrekning (blir jo vanskeligere om du er attraktiv)? 

Jeg har noen gode venninner som jeg gjør ting med. Går på byen, sjekker osv. I tillegg flørter vi en del med hverandre, er jo artig. Jeg er også fysisk tiltrukket av de, men har ingen interesse av å gå noe lengre. De fleste menn blir jo tiltrukket av en vakker kvinne, men så lenge alle er ærlige og åpne på hva de vil/føler, tenker jeg det skal gå fint å få venner av motsatte kjønn. 

Anonymkode: db26e...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å være venner med motsatte kjønn over tid uten at noen vil mer.

Anonymkode: 5aac5...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er det typiske KG-svaret. Jeg har truffet mine beste venninner på jobb.

Anonymkode: 5aac5...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bestekammerater har jeg truffet litt over alt. En gjennom tidligere jobb og en på studie. Vi har vært venner i over 15 år nå men måtte gjennom avklaring i starten om at vi ikke var hverandres kjærestetyper men ellers har der vært en fest 😊 Elsker at det aldri er drama og at de sier rett ut hva de mener. 

Anonymkode: 13e11...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love deg at menn kan være like dramatiske og sjalu som kvinner. Du har nok bare vært uheldig med den venninnegjengen.

Dessuten, jeg trodde "Jeg er ikke som andre jenter"-fasen var for tenåringer?

Gode venner fra begge kjønn finner man overalt.

 

Anonymkode: a13c0...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...