Gå til innhold

Skylde på røykeslutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har havnet i en situasjon som går veldig opp og ned. Holdt  på å bli sammen med en, men så ble alt satt på pause. 

Vi holder fortsatt kontakten daglig og snakker mye på tlf. Greia er at jeg klarer ikke forstå hva han vil, jeg vet ikke om han er ærlig med meg. Han sier at det kan bli noe, men akkurat nå er det krise i livet hans. (Jeg vet om alt og det er veldig mye styr) Han driver eget firma, og i disse dager er det ikke lett.

Jeg trodde vi gikk riktig vei, men jeg ville forstå hva han egentlig mente. Så jeg har nok spurt han litt mange ganger, rett og slett fordi han er så innmari dårlig på å ordlegge seg at jeg forstår ikke alt hele tiden. Han er ikke norsk, så vi snakker engelsk, noen ganger setter han sammen setningene så de betyr noe helt annet enn det han egentlig mener. Har jo på den stunden jeg har kjent han lært meg og ikke ta meg nær av alt han sier fordi han mener det ikke slik, men nå som vi på en måte er på "pause" merker jeg at alt svir litt mer.

Denne uken har han vært ekstremt grinete, alt er galt. På tirsdag var jeg med han og vi fikk snakket ut om ting, følte at alt var bedre, og jeg backet opp han 100% med ting han har problemer med. Satt hele dagen omtrent og motiverte han til å ikke gi opp jobben pga corona og andre ting.

Jeg trodde alt var bedre mellom oss, og spurte hvilken dag passet best at jeg kom til uka med tanke på påske( må på jobben hans pga noe data greier, som jeg skal fikse for han). Tidligere i uka var dette helt greit, nå var han sånn at han ikke visste. For jeg alltid snakket om hva som hadde skjedd og at jeg lurte på hvor vi sto. Dette har vi avklart og det er ikke noe mer å snakke om akkurat nå. Fortalte han dette, og at jeg er slik som holder avtaler! Han sa ok at vi skulle finne ut hvilken dag passet best.

Så ringte han igjen nå fly forbanna pga jobben sin. Vi snakket i noen minutter før han sier at han er så sur at han ikke vet hva han skal gjøre. Han sliter veldig økonomisk privat( og jobb messig), pga corona har han bestemt seg for å slutte å røyke fordi han ikke får reist til sverige og kjøpt røyk. Han har nå ikke røyka på noen dager... Tror mye ligger her

Er det greit og bare backe helt ut i helga? Bare svare hvis han sender melding først? Han er så innmari vanskelig og forstå seg på. Skal jeg bare "skylde" på røyke slutt? Blir lei meg av og til når det virker som han bare vil ha meg vekk, men allikevel sier han at det kan bli noe? 

Anonymkode: ddd47...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta avstand fra han frem til han tar kontakt med deg. 

Anonymkode: fa318...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta avstand fra han frem til han tar kontakt med deg. 

Anonymkode: fa318...153

Ja, må ha kontakt med han i jobbsammenheng.. men tenker i helga skal jeg ikke sende en eneste melding.

Husker bare jeg hadde en eks som ble helt idiot av å prøve og slutte. Ble så ille at jeg til slutt nesten gikk og kjøpte røyk til han...

ts

Anonymkode: ddd47...caf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt fair å si at du ikke orker han nå pga humøret i røykeslutten. Men er du sikker på han ikke bruker andre rusmidler? 

Anonymkode: 04004...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er helt fair å si at du ikke orker han nå pga humøret i røykeslutten. Men er du sikker på han ikke bruker andre rusmidler? 

Anonymkode: 04004...37d

Er i tvil! Humøret hans er grusomt om dagen.. Skikkelig mood swings..... 

Ts

Anonymkode: ddd47...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...