Gå til innhold

Når mannen ikke har lyst på analsex, men kan gjøre det for min del


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør jeg bare droppe det da? Han sier han tror det blir vondt for meg. Og at han egentlig ikke har så lyst. Han tenker på avføring ved analsex. Så da tenner han nok ikke på det? Kanskje best jeg bare sier vi ikke trenger og prøve? Jeg har ikke stort behov for det, men hadde vært litt spennende å prøve. 
Når han er negativ til analsex, så er det vel liten sannsynlighet for han vil rimme meg? 
Har også lyst å oppleve det. 
Når jeg snakker med han om analsex, merker jeg at han synes det er flaut og vanskelig å snakke om. 
Dere menn som ikke har lyst på analsex, hvorfor? Hadde dere klart å bli kåt/hard til dette kun for hennes del? Ville dere ønsker at dama ga slipp på tanken og sa dere ikke trengte og prøve? 

Anonymkode: 5522c...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal han fjøre noe han ikke er komfortabel med? Om en mann syns at en kvinne kan gjøre det for han så er det jo ikke måte på hvor stor idiot han er som ikke respekterer dama. 

Anonymkode: 484db...0e9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt analsex men hvis noen hadde spurt om at jeg kunne stikken penis i et nytt hull hadde jeg sagt ja. 

Anonymkode: 4fee0...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en bør/skal strekke seg litt for å møte partners ønsker, så fremt det er innenfor rimelighetens grenser. Samtidig er det dette med respekt og å ikke presse noen til noe de ikke vil. Jeg synes dette er vanskelig i mitt forhold og kjenner noen ganger frustrasjon over at min kone ikke vil prøve noe som jeg har lyst til. Hos oss gjelder dette oralsex, men det kunne selvfølgelig ha vært hva som helst annet. Hvordan være raus, men samtidig beholde sin integritet???

 

Til trådstarter, hva med å introdusere buttplugg og se hvordan det går?

Anonymkode: f3d00...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall ikke direkte vondt for han så da kan man være litt tilbøyelig med mindre han syns det er helt avtennende og feil. Blir ikke det samme som en mann som prøver å få dama til å ta den i analen... Men du kan ikke presse han til noe han ikke er komfortabel med uansett, respekter grensene hans. Nei han kommer nok ikke til å rimme hvis han er redd for bæsj på tissen. 

Anonymkode: 2e372...839

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde droppet det. Jeg har ikke lyst til å utfordre min mann på noe han synes er ekkelt. Jeg mener at sex skal være lystbetont og godt for begge. Analsex hadde vært uaktuelt dersom vi ikke begge likte det. 

Jeg har fantasert om å gi ham opplevelse med prostataorgasme. Droppet det tvert da han sa seg villig for min skyld, men jeg så at han ikke var komfortabel med det egentlig. Var ikke aktuelt for meg å sette ham i en situasjon der han bare gjorde det for min del, men egentlig ikke ønsket å forsøke engang. 

Vi har likevel et godt og variert sexliv, vi gjør bare ikke det en av oss ikke ønsker. 

 

Anonymkode: 6a83b...763

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om en mann som sier nei når han blir tilbudt rumpe. Sliter han med noe?

Anonymkode: 8a3f6...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om en mann som sier nei når han blir tilbudt rumpe. Sliter han med noe?

Anonymkode: 8a3f6...0ef

Ikke alle liker bæsjkanalen vettu...

Anonymkode: 484db...0e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle liker bæsjkanalen vettu...

Anonymkode: 484db...0e9

Eh, jo

Anonymkode: 8a3f6...0ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex skal være godt og lystbetont for begge parter som ab 763 sier, så da ville jeg droppet det han ikke har lyst til.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, jo

Anonymkode: 8a3f6...0ef

:icon_lol:

Anonymkode: 484db...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei betyr nei, og her ser det ut som han helst sier nei. 

Respekt for grenser går begge veier i et forhold :) 

Anonymkode: fc9fd...1eb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn som ikke har lyst på analsex, hvorfor? Hadde dere klart å bli kåt/hard til dette kun for hennes del?

Analsex minner meg om mannskit og lukt, fullstendig avtennede... Det analspørsmålet kommer aldri, jeg kommer aldri til å være sammen med ei som spør etter det🤐

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føles helt feil når han ikke har lyst. Du må respektere at han ikke har lyst

Anonymkode: 999a0...2e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han fjøre noe han ikke er komfortabel med? Om en mann syns at en kvinne kan gjøre det for han så er det jo ikke måte på hvor stor idiot han er som ikke respekterer dama. 

Anonymkode: 484db...0e9

jeg er mann og syns han skal gjøre det. når man er kjærester må man gi og ta, du har bare sex med denne personen hvorfor skal du være kjedelig da ?

dette gjelder både menn og kvinner, men må gi og ta. hva så om du ikke liker akkurat det, om det er såpass kjekt for ts så gjør det for faen. Man gjør alt for dem man elsker gjør man ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han kan gjøre det så du kan få prøvd. Du kan ikke få han til å ha lyst på det. Mas litt til så kanskje han bare gjør det så du skal slutte å mase. Rompehull er for bæsj er min mening. Og promp. Ikke sex

Anonymkode: 82c6e...560

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Daman90 skrev:

jeg er mann og syns han skal gjøre det. når man er kjærester må man gi og ta, du har bare sex med denne personen hvorfor skal du være kjedelig da ?

dette gjelder både menn og kvinner, men må gi og ta. hva så om du ikke liker akkurat det, om det er såpass kjekt for ts så gjør det for faen. Man gjør alt for dem man elsker gjør man ikke ?

Jeg respekterer grensene til han jeg elsker jeg. Akkurat som jeg forventer at han respekterer mine. 
Det gjør jeg for de jeg elsker! Vil jeg noe som han ikke er komfortabel med, neivel da får jeg klare meg uten det da. 

Anonymkode: fc9fd...1eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg respekterer grensene til han jeg elsker jeg. Akkurat som jeg forventer at han respekterer mine. 
Det gjør jeg for de jeg elsker! Vil jeg noe som han ikke er komfortabel med, neivel da får jeg klare meg uten det da. 

Anonymkode: fc9fd...1eb

ja, men han burde gjøre det for deg. jeg syns han absolutt burde. jeg tror overhodet ikke hannes skrekk for analsex er større enn ditt behov for å prøve det. jeg tror han bare er pinglete og ikke vil prøve noe nytt. her syns jeg han burde gitt seg.

dere er kjærester og må fylle begge deres behov. er helt jevlig om den eneste du kan ha sex med ikke gidder å etterfylle dine ønsker.

altså jeg er mann og man kan jo ikke tvinge noen til noe. men akkurat dette ? herregud. hadde det vært sankk om å rpøve 3 kant men noen så forstår jeg det, men analsex ? han må faen meg skjerpe seg. han får ikke traumer eller varige men av å stikke pikken i et annet hull

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Daman90 skrev:

ja, men han burde gjøre det for deg. jeg syns han absolutt burde. jeg tror overhodet ikke hannes skrekk for analsex er større enn ditt behov for å prøve det. jeg tror han bare er pinglete og ikke vil prøve noe nytt. her syns jeg han burde gitt seg.

dere er kjærester og må fylle begge deres behov. er helt jevlig om den eneste du kan ha sex med ikke gidder å etterfylle dine ønsker.

altså jeg er mann og man kan jo ikke tvinge noen til noe. men akkurat dette ? herregud. hadde det vært sankk om å rpøve 3 kant men noen så forstår jeg det, men analsex ? han må faen meg skjerpe seg. han får ikke traumer eller varige men av å stikke pikken i et annet hull

Du siterer ikke ts her, som vist av anonymkodene. 

Grenser er grenser, og de skal respekteres.

Anonymkode: fc9fd...1eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han sier at han kan prøve for din skyld,  så hadde jeg tatt ham på ordet, i det minste for en gangs skyld. Argumentet med at du kan få vondt er jo verst for deg selv,  og litt avføring er ikke farlig.  Bruk kondom, og ha våtservietter klar.  Hvis du faktisk nyter det, så gi uttrykk for det, og si at du gjerne vil at han kommer i deg. Er det ikke noe særlig, så vet dere jo det.  Det med å bruke dildo eller buttplugs på egenhånd, er jo også et godt alternativ.  La ham se at det ikke er hverken smerter eller avføring involvert.  

Anonymkode: c7928...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...