Gå til innhold

Tenner menn på tanken av å bli voldtatt på samme måte som en del kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fantaserer menn om å bli tatt av en dominant kvinne eller voldtatt av kvinner, på samme måte som mange kvinner gjør, eller er det kun kvinner som gjør det? Noen menn her inne som tenner på tanken om dette?

Anonymkode: b801d...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei de psykoene tenner på å voldta så ikke rart at det skjer mange voldtekter i timen i landet vårt 🤮

Anonymkode: 5aead...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, at en dominant kvinne kanskje binder han fast, suger han og rir han uten at han kan gjøre noe.. hvem skulle ikke like det

Anonymkode: 50f28...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok ikke så store forskjeller mellom kjønnene der. Det er dog langt mellom fantasi og virkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og har tenkt endel på det. Jeg tror fantasier om å bli voldtatt, det å bli tatt av mange i gangbang,  eller å bli bundet fast og pisket, handler om at sexen går over fra å være noe fysisk, til å bli noe overveldende mentalt.  Man må bare ta i mot det som kommer, og liksom se seg selv utenfra.

Å være kvinne, og ligge der hjelpesløs mens du blir tatt i alle hull og skikkelig brukt,  ser jeg for meg er en skikkelig nullstilling for hodet? 

Går det an å få den samme opplevelsen med kjønnene snudd,  eller må mannen tas av andre mannfolk for å få det til? 

Anonymkode: d3a68...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...