Gå til innhold

God hudpleie til blandings hud.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser ut som at det er mange som er så flinke med hudpleie produkter her, ser om jeg får litt tips.

Jeg er 33, har litt hudormer, av og til fet av og til tørr. Bruker vishy idealia for normal hud, men føler den har endret seg i konsistens, nesten som å smøre seg med lim... 

Ønsker meg hudpleie som gir næring, fuktighet, ikke gjør huden mer uren, og en krem som føles bra. Vær så snill å kom med tips!!! 

Anonymkode: 811b8...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du fortelle litt mer om hudtypen din? Hvor er du fet/tørr? Noe spesielt som fører til at du blir oljete/tørr? Kjennes huden din stiv ut? Er du sensitiv for noe? Hva slags problemer har du? Akne, linjer, store porer, rynker, pigmentforandringer o.l?  

Det finnes mange gode hudpleieprodukter, men de vil ikke funke med mindre de er rett for huden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2020 den 17.51, Hjertefisk skrev:

Kan du fortelle litt mer om hudtypen din? Hvor er du fet/tørr? Noe spesielt som fører til at du blir oljete/tørr? Kjennes huden din stiv ut? Er du sensitiv for noe? Hva slags problemer har du? Akne, linjer, store porer, rynker, pigmentforandringer o.l?  

Det finnes mange gode hudpleieprodukter, men de vil ikke funke med mindre de er rett for huden din :)

Skal vi se... 🤣🤣 skal prøve å beskrive så godt jeg kan!

Fet i T sonen, med hudormer. Jeg vet ikke om det er krem eller bare huden som er fet. Tørr ofte på kinn, og føler huden rundt øynene er tørr og sår. Huden kan absolutt føles stiv ut! Jeg er nok sensitiv for parfyme, og på vinteren får jeg ofte røde felt i ansiktet med en nupp som ser ut som myggstikk, dette klør og blir borte etter noen timer... har og hudormer på haken.

Ikke pigmentflekker, ikke store porer, litt begynnende linjer under øyne. Mange sier jeg har fin hud, men de bærer den jo ikke selv eller ser den så nært... har liksom litt følelse av at den trenger næring...

Vet ikke om dette er bra beskrevet, jeg bare takker for all hjelp. 

Anonymkode: 811b8...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...