Gå til innhold

Samboer får rift på penis hver gang vi har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har såvidt opplevd det tidligere (2-3 ganger før meg) og i starten var det bare en gang i blant han fikk rift på forhuden, men nå er det HVER gang. Det er smertefullt for han og vi må ha 1-2 dager uten sex for at det skal gro også skjer det igjen... Har noen opplevd lignende? Har forhuden plutselig blitt for trang? Vet at omskjæring er et alternativ, men det vil egentlig ikke han, så om det hadde funnet en annen løsning hadde vi blitt glaaaade!

Anonymkode: 2220f...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer det samme om han tester den med en annen enhet? Får han den samme reaksjonen da? Hva om du tester med en annen enhet? Får du den samme reaksjonen på den andre enheten også?

(Ja, jeg jobber med Tech Support, og har hjemmekontor i disse dager. Lite å gjøre på jobb.)

Anonymkode: 9a899...86a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan huden være for tørr? Kanskje han bør prøve med krem eller salve (som ikke skader PH-en i underlivet.)

Anonymkode: 59da8...187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjer det samme om han tester den med en annen enhet? Får han den samme reaksjonen da? Hva om du tester med en annen enhet? Får du den samme reaksjonen på den andre enheten også?

(Ja, jeg jobber med Tech Support, og har hjemmekontor i disse dager. Lite å gjøre på jobb.)

Anonymkode: 9a899...86a

Har ikke testet med en annen enhet enn hånda og da får han ikke samme reaksjon. Vi har faktisk tenkt på om min USB inngang kan være for trang for den svære USB’en hans.

Anonymkode: 2220f...0ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke testet med en annen enhet enn hånda og da får han ikke samme reaksjon. Vi har faktisk tenkt på om min USB inngang kan være for trang for den svære USB’en hans.

Anonymkode: 2220f...0ad

:ler:

Jeg tenker og sopp...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan huden være for tørr? Kanskje han bør prøve med krem eller salve (som ikke skader PH-en i underlivet.)

Anonymkode: 59da8...187

Takk for godt tips, det skal vi prøve!

Anonymkode: 2220f...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å gro rift på penis. Da den ukontrollert gjør hva den vil flere ganger om dagen. Snakker av erfaring. Alie vera og mikroporeteip hjalp for meg

Anonymkode: 27d59...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 334 skrev:

Man trenger mer enn 1-2 dager for å gro sprukken hud, skjønner du. Prøv en uke

Har prøvd å vente lenger også, og da blir det ikke sprekk med en gang, men de kommer etter 2-3 runder likevel.

Anonymkode: 2220f...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å gro rift på penis. Da den ukontrollert gjør hva den vil flere ganger om dagen. Snakker av erfaring. Alie vera og mikroporeteip hjalp for meg

Anonymkode: 27d59...99a

Har egentlig trodd at de gror fint, men kanskje vi tar feil. Hvor lang tid tok det med deg? Han er flink til å smøre riftene, og de pleier å være borte i løpet av 2-3 dager. Vi har også ventet 1 uke+ med å ha sex, men de kommer tilbake likevel...

Anonymkode: 2220f...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig trodd at de gror fint, men kanskje vi tar feil. Hvor lang tid tok det med deg? Han er flink til å smøre riftene, og de pleier å være borte i løpet av 2-3 dager. Vi har også ventet 1 uke+ med å ha sex, men de kommer tilbake likevel...

Anonymkode: 2220f...0ad

 

Ca en uke eller to burde holde. Kjøp micropore teip og ale vera på apoteket. lykke til😀 .

Anonymkode: 27d59...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han hatt kjønnsvorter eller herpes?

Anonymkode: 3bb3e...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Ts!
Jeg og kjæresten har samme problem som dere, både ved oral og piv. Han er flink til å smøre seg og er renslig. Her er det verken soppinfeksjon, kjønnsvorter eller herpes, men sannsynligvis problemer med forhuden.

Det går utover selvtillit og seksuallivet for oss begge og er utrolig frustrerende. Jeg prøver å tvinge han til legen, men har ikke lykkes enda. Anbefaler deg i alle fall at du ber din kjære dra til lege for undersøkelse. Det finnes flere hudsykdommer og tilstander som kan gi sår. 

Anonymkode: e1d80...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sånn umiddelbart ut som noe som kan løses med glidemiddel, men er det for trang forhud, må det kraftigere lut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei Ts!
Jeg og kjæresten har samme problem som dere, både ved oral og piv. Han er flink til å smøre seg og er renslig. Her er det verken soppinfeksjon, kjønnsvorter eller herpes, men sannsynligvis problemer med forhuden.

Det går utover selvtillit og seksuallivet for oss begge og er utrolig frustrerende. Jeg prøver å tvinge han til legen, men har ikke lykkes enda. Anbefaler deg i alle fall at du ber din kjære dra til lege for undersøkelse. Det finnes flere hudsykdommer og tilstander som kan gi sår. 

Anonymkode: e1d80...f5f

Han har faktisk vært hos urolog på volvat, som ikke en gang så på penisen hans før han bestilte time for omskjæring. Akkurat i denne perioden ble det plutselig bedre, så han droppet omskjæringen. 
Synes vi har så mye elendige leger i Norge at kvinneguiden stort sett er bedre...

Anonymkode: 2220f...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis omskjæres. Går an å snitte litt i forhuden så den ikke er så trang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...