Gå til innhold

Dere som syr - hvor på nettet kjøper dere stoffer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal sy et par hverdagskjoler. Har bladd gjennom hele sortimentet på Stoff og stil men finner ingenting jeg virkelig liker. Har dere tips om andre pålitelige nettbutikker som selger stoffer? Helst med godt utvalg.

Anonymkode: 4955e...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset, da skal jeg lete der :) 

Anonymkode: 4955e...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk gruppen "vi sygale" på Facebook. Der får du mange tips. Det er mange nettbutikker for stoff, bl.a cottoncandy som drives av ei som var med på Symesterskapet.

Anonymkode: 3389c...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mange butikker som fører stoff. De er listet opp i en egen fil inne på ‘vi sygale’. 
 

Personlig liker jeg ikke cotton Candy sin butikk, den er meget uoversiktlig og vanskelig å finne fram i. Maria selv, liker jeg 😊

 

Handler en del fra Stoffbutikken og stofflykke. Abbys tekstiler er også en favoritt

Anonymkode: 5b6c0...dc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruktbutikker og loppis. Alternativt bruker jeg brukte tekstiler, som i gardiner eller klær.

Nøyaktig null % av nettbutikkene for tøy sier noe som helst om produksjon. Så da går jeg ut fra at det er dynket i gift og vevd av 13 år gamle slaver. Ellers ville de jo sagt noe om den etiske siden. Og jeg syr selv for å minke min uetiske bagasje, ikke for å øke den.

Anonymkode: 2ddb6...99a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruktbutikker og loppis. Alternativt bruker jeg brukte tekstiler, som i gardiner eller klær.

Nøyaktig null % av nettbutikkene for tøy sier noe som helst om produksjon. Så da går jeg ut fra at det er dynket i gift og vevd av 13 år gamle slaver. Ellers ville de jo sagt noe om den etiske siden. Og jeg syr selv for å minke min uetiske bagasje, ikke for å øke den.

Anonymkode: 2ddb6...99a

frydefull.no

De har en del øko.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Frydefull.no har mye fint, ja 😁

Anonymkode: 88340...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...