Gå til innhold

Få vekk alle bildene på en gang så man ser skrivebordet ?


Gjest Darcy

Anbefalte innlegg

Gjest Darcy

Frem til for et par timer siden brukte jeg windowsmerket (flagget) på tastaturet og bokstaven M, for enkelt og effektivt å legge ned alle bildene man har oppe så man får frem skrivebordet.

Men, nå har jeg hatt en firbeint liten en spaserende over tastene mine, og nå virker ikke dette lenger.

Hva gjør jeg for å stille tilbake disse instillingene ?

Plutselig hopper pc'en min også i dvalemodus og jeg har et svare strev med å få pc'en opp å kjøre som normalt igjen.

Det er antakelig en bestemt knapp dyret tramper på, kan jeg fjerne denne dvalemodus-muligheten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Bruk musen og høyretast på linjalen nederst på skjermen. Gå inn på egenskaper og kryss av på Vis Hurtigstart. Virker det? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. hvilemodus så kan du gå på Kontrollpanelet og inn på "strømstyring". Der kan du styre hvorvidt maskinen skal gå i dvale eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

Takk for hjelpen, det ser ut til å virke, bortsett fra dette med dvalemodus.

Jeg gjorde som du skrev jeg skulle på innstillingene, men når jeg trykker knappen på tastaturet går maskinen i ventemodus likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det i alle fall på mitt tastatur. Den kalles "sleep" på mitt tastatur, og er selve dvsle-tasten. Klart maskina går i dvale når du trykker på dvale. Samme som at den slår seg av om du trykker på "av" eller skriver store bokstaver om du trykker på "caps lock". Den gjør jo bare akkruat det du ber den om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

Ja jeg skjønner jo det :wink:

Det jeg lurte på var om jeg kan fjerne denne dvalemodus-muligheten ?

Knappen sitter jo der den, men det finnes ingen grei metode å få den ut av funksjon på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...