Gå til innhold

5km jogging - hvor lang tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske glad i å løpe, så som regel kommer jeg meg ut, men har likevel noen motovasjonstiltak: 

- podcaster/musikk som jeg bare får høre på mens jeg jogger/trener. Det beste er om episodene varer omtrent like lenge som øksa.

- jeg sier til meg selv at jeg kan snu/avbryte etter veldig kort tid hvis jeg vil. Det har faktisk aldri skjedd, for det er deilig bare jeg kommer i flyten. 
 

Har vært ute på langtur akkurat, og det var herlig! Løp faktisk lenger enn planlagt ☺️

 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Nå har jeg løpt tre ganger per uke i fire uker, og er nede i 33 min på 5km. Rolig fremgang, og presser ikke for hardt. Fint å se at det hjelper på! 

ts

Anonymkode: 357b6...574

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg løpt tre ganger per uke i fire uker, og er nede i 33 min på 5km. Rolig fremgang, og presser ikke for hardt. Fint å se at det hjelper på! 

ts

Anonymkode: 357b6...574

Wow, så bra TS! Imponerende framgang 🙂 Husker selv da jeg forbedret 5K tiden min at det var magisk å komme under 30 minutter, og du er der snart du også. Stå på 👍

Anonymkode: 47681...15e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Wow, så bra TS! Imponerende framgang 🙂 Husker selv da jeg forbedret 5K tiden min at det var magisk å komme under 30 minutter, og du er der snart du også. Stå på 👍

Anonymkode: 47681...15e

Ååå setter sånn pris på det! Tusen takk 😊

ts

Anonymkode: 357b6...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...