Gå til innhold

Hva er ditt favoritt-kjøpe-brød?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av kjøpebrød er det surdeigsbrød fra et lite bakeri i nabolaget.

Anonymkode: c5aab...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg baker ofte selv, men "må ha" kjøpebrød i perioder også. Hehe.
Jeg liker det som kalles Energibrød som de selger på Rema - det med bl.a. gresskarkjerner.
Jeg kjøper også 7-kornbrød på coop.

De hadde også et veldig godt brød på Meny, husker jeg.. Men jeg husker ikke hva det heter - det er noen år siden jeg smakte det sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EmKay skrev:

Steinovnsbakt speltbrød fra Jacobs (mener jeg?). ❤️ 

Hvorfor savner så mange den skjæremaskinen? Du får jo de tynneste leivene av noen skiver, og brødet mygler fortere. Mye diggere å skjære selv, synes jeg da :) 

Enig !  Halve brødet blir jo tørre skiver, om ikke du har storfamilie da. Ellers, speltbrød ja.👍 Får ikke tak på steinovnsbakt  jeg bor. Så det blir bakehuset sin, Coop sitt er jo bare luft i forhold. 👎

Anonymkode: 86bb3...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, EmKay skrev:

Steinovnsbakt speltbrød fra Jacobs (mener jeg?). ❤️ 

Hvorfor savner så mange den skjæremaskinen? Du får jo de tynneste leivene av noen skiver, og brødet mygler fortere. Mye diggere å skjære selv, synes jeg da :) 

Her tar vi opp til ett måltid av gangen så mye lettere å bruke brødskjæremaskinen. Har ikke kastet noe brød siden vi begynte å gjøre det sånn. 

 

Kjøper vanligvis sportbrød på kiwi, men nå for tiden tar jeg det som er ferdig oppskjært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiser ikke sånt :) 

Anonymkode: 71786...7ab

 

3 timer siden, DislayName skrev:

Baker selv. 

Jeg tror dere må lese spørsmålet en gang til, damer 🙂 

Anonymkode: d7452...63d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grov rustikk fra rema, eller havregodt? Fra coop. 

Men nå støtter vi lokale bakeren å kjøper havre å speltbrød der, da får vi de oppskjært også😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havrespelt med valnøtter fra baker Hansen, definitivt det beste kjøpebrødet som finnes. 
Ellers er solsikkebrødet til meny veldig godt.

Anonymkode: ab220...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med flere andre her er min favoritt Fransk solsikkebrød fra Meny 😍  Det er helgebrødet mitt, i hverdagen spiser jeg grovere brød, for det meste Jegerbrød fra Coop. Det er også veldig godt og saftig.  (Speltbrød fra Jacobs er det beste grovbrødet jeg vet om, men det er så dyrt så det kjøper jeg bare innimellom).

Anonymkode: 165a0...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 31.3.2020 den 18.26, FrankDrebin skrev:

Det var Fjellbrød, helt til de fjernet skjæremaskinen. Nå bare tar jeg et eller annet som er ferdig oppskåret. 

Sånn er det her i heimen også, vi har gått over til ferdig oppskåret helt siden koronaen :( Vi tørr enda ikke å bruke skjæremaskinen. 

Anonymkode: a3e59...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-kornbrød fra Coop er favoritten, men vi tørr ikke å bruke brød skjæremaskinen lenger så da blir det noe ferdig oppskåret :( . Skulle gjerne hatt en Meny i nærheten de har jo de beste brødene. 

Anonymkode: a3e59...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakubrød fra Morgenlevering. 

Anonymkode: f9829...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 14.23, DislayName skrev:

Baker selv. 

Så hvorfor svarer du i denne tråden ?

Anonymkode: 49080...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jacobs 100% speltbrød med solsikkekjerner.

Anonymkode: ee28d...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Her går det dessverre i toastkneip ferdig oppskåret :( Mannens favoritt. Jeg foretrekker Kongebrød fra Coop eller annet steinovnsbakt brød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superheltbrød frå Rema 1000 (ferdig oppskore). Kjøper oftast dette, fordi eg likar det, men mest fordi det er favoritten til treåringen. 

Eg likar også solsikkebrødet frå Meny, men tykkjer det er noko herk med frø og anna "pynt" på brød som blir strødd over heile kjøkenet. Robotstøvsugar hadde sikkert vore tingen. 🤔

Anonymkode: 0f3c5...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det her i heimen også, vi har gått over til ferdig oppskåret helt siden koronaen :( Vi tørr enda ikke å bruke skjæremaskinen. 

Anonymkode: a3e59...d2c

Like greit å ikke ta den sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegerbrød fra Coop eller Noras grovbrød fra Meny som er et grovere alternativ til hverdags.

Anonymkode: 042c9...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...