Gå til innhold

Hvis det blir portforbud. Kan det gå å jogge i egen hage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fram og tilbake en time? Noen som har prøvd? 

Anonymkode: f2114...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. 
I spania kan de gå tur med egen hund, begrenset avstand og begrenset tid.

Anonymkode: 95a80...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke til å skje. Så slapp av. Kommer heller ikke til å overholde hvis det skulle bli det. INGEN kan tvinge meg til å være sperret i eget hjem. Da skal jeg virkelig protestere. Hilsen ei som ikke lar seg bosse rundt eller er så fan av at Norges befolkning liker å bestemme over alt du gjør. Dessuten har smitten jevnet seg ut så de trenger ikke flere tiltak. Med mindre de som er så dumme og liker å ødelegge for andre finner på noe faenskap.

Anonymkode: 27b55...b8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fram og tilbake en time? Noen som har prøvd? 

Anonymkode: f2114...c19

Det var en fyr som løp en marathon på balkongen sin, så det er jo absolutt mulig, ville muligens gjort det i et åttetall da, for å ikke bli svimmel, hvis du har liten hage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike er et av landene som har strengest tiltak nå med portforbud. Sjekk ut denne videoen om hvordan han trener og hvilke regler om gjelder :

Han løper utenfor huset 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2020 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

(...) Hilsen ei som ikke lar seg bosse rundt eller er så fan av at Norges befolkning liker å bestemme over alt du gjør. Dessuten har smitten jevnet seg ut så de trenger ikke flere tiltak. Med mindre de som er så dumme og liker å ødelegge for andre finner på noe faenskap.

Anonymkode: 27b55...b8d

Dette er da ikke opp til deg? I Frankrike, Spania og Kina låste de fysisk innbyggerne inne i egne hjem. Hadde du ikke hamstret? Synd...

Anonymkode: f0e41...587

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/29/2020 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

Det kommer ikke til å skje. Så slapp av. Kommer heller ikke til å overholde hvis det skulle bli det. INGEN kan tvinge meg til å være sperret i eget hjem. Da skal jeg virkelig protestere. Hilsen ei som ikke lar seg bosse rundt eller er så fan av at Norges befolkning liker å bestemme over alt du gjør. Dessuten har smitten jevnet seg ut så de trenger ikke flere tiltak. Med mindre de som er så dumme og liker å ødelegge for andre finner på noe faenskap.

Anonymkode: 27b55...b8d

For du er både synsk, konge, statsminister og overlege da eller?

Anonymkode: e99ad...494

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke til å skje. Så slapp av. Kommer heller ikke til å overholde hvis det skulle bli det. INGEN kan tvinge meg til å være sperret i eget hjem. Da skal jeg virkelig protestere. Hilsen ei som ikke lar seg bosse rundt eller er så fan av at Norges befolkning liker å bestemme over alt du gjør. Dessuten har smitten jevnet seg ut så de trenger ikke flere tiltak. Med mindre de som er så dumme og liker å ødelegge for andre finner på noe faenskap.

Anonymkode: 27b55...b8d

Hvis du bryter et eventuelt portforbud, vil du bli sperret inne. Hvem tror du at du er?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om å åpne barnehager og skoler igjen... det blir ikke portforbud.

Anonymkode: f85bb...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portforbud er vel strengt tatt ikke lov i Norge, da bryter med Grunnloven og menneskerettighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Dette er da ikke opp til deg? I Frankrike, Spania og Kina låste de fysisk innbyggerne inne i egne hjem. Hadde du ikke hamstret? Synd...

Anonymkode: f0e41...587

I Frankrike og Spania er man ikke låst inne, de kan gå normalt i butikken. Kina har litt annet syn på menneskerettigheter.

Anonymkode: 3477f...f23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2020 den 18.33, OPIgirl skrev:

Hvis du bryter et eventuelt portforbud, vil du bli sperret inne. Hvem tror du at du er?

Man blir ikke sperret inne, man får evt bot. 

Anonymkode: 3477f...f23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...