Gå til innhold

Rynker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har hatt god effekt sammen med syre på tekstur og porer men skulle ønske det hadde bedre effekt på hudtone.  Har litt pigmentflekker og disse syns jeg ikke har blitt bleket så mye som jeg ønsker.  Men det er jo lett å sminke bort da.  Retinol og c-vit må jeg være litt forsiktig med og bare bruke en av de max to kvelder på rad, blir veldig tørr av begge deler. 

Denne fra TO er helt rå, men start forsiktig med 2-3 min og øk forsiktig til max 10 min.  Den er potent.

https://www.farmasiet.no/product/1152200/ansiktspleie/ansiktsmasker-og-skrubb/the-ordinary-aha-30-bha-2?gclid=Cj0KCQjwjoH0BRD6ARIsAEWO9DuR3JdOy7wfR4kYGcKI4-1xaxmHYMxGQAbHc7WOvCw_0VOjq08Xc3IaAmoNEALw_wcB

 

Anonymkode: 77b61...507

Hvis du ikke synes at AHA/BHA-behandlingen fra TO fungerer som ønsket på pigmentflekkene dine, kan du forsøke Hydroquinone eller Azelaic syre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sittet litt for lenge hjemme i karantene og tenkt på pene damer du aldri får😉? Så da er det beste å lange ut mot andre så du føler deg litt bedre selv? 

Hilsen dame på 40 uten hverken rynker, botox eller sminke🥳

Anonymkode: bf2ea...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roci skrev:

Hvis du ikke synes at AHA/BHA-behandlingen fra TO fungerer som ønsket på pigmentflekkene dine, kan du forsøke Hydroquinone eller Azelaic syre.

Har du noen produkter med disse ingrediensene å anbefale?  :)

Anonymkode: 77b61...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sittet litt for lenge hjemme i karantene og tenkt på pene damer du aldri får😉? Så da er det beste å lange ut mot andre så du føler deg litt bedre selv? 

Hilsen dame på 40 uten hverken rynker, botox eller sminke🥳

Anonymkode: bf2ea...a86

Jeg vil si at damen jeg dater ligger i samme sjiktet som Mona Grudt.Er bare så lei av å se rundt meg,alt det ustelte.Hår i strikk på en 50 åring,der det grå håret kruser seg på toppen som kjønnshår,dype rynker og blass hud.

Gjør en liten innsats...

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Roci skrev:

Og bare sånn at vi alle har det klart for oss - det du mener når du snakker om "å ta vare på huden sin" og " naturlig sminkefri" er Botox og fillere.

Det er selvsagt helt innafor å ha sine preferanser, men det betyr ikke at det greit å snakke nedsettende om de som ikke passer inn i dem. Det betyr heller ikke at noen skal "tilpasse" seg dine preferanser fordi du synes alt annet er "turnoff". Det er faktisk ditt problem, og ingen andre sitt. Finn deg en rykefri kjæreste, da, selv om det teoretisk sett kanskje blir vanskelig å bytte dem ut etterhver som du bikker 60-70-80 år.

Det er bare så mye trist rundt omkring.Gjør en liten innsats. 
Det har blitt en slik,lik oss som vi er mentalitet.🤢

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at damen jeg dater ligger i samme sjiktet som Mona Grudt.Er bare så lei av å se rundt meg,alt det ustelte.Hår i strikk på en 50 åring,der det grå håret kruser seg på toppen som kjønnshår,dype rynker og blass hud.

Gjør en liten innsats...

Anonymkode: d74eb...85e

Folk på 50 har sjelden dype rynker, jeg vet ikke om noen på 50 som har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare så mye trist rundt omkring.Gjør en liten innsats. 
Det har blitt en slik,lik oss som vi er mentalitet.🤢

Anonymkode: d74eb...85e

Det at du synes at "det er så mye trist rundt omkring" er nå ditt problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Apocalypte skrev:

Folk på 50 har sjelden dype rynker, jeg vet ikke om noen på 50 som har det. 

Jeg vet om damer på 45 som har i overkant mye rynker.Vås det du kommer med.

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Roci skrev:

Det at du synes at "det er så mye trist rundt omkring" er nå ditt problem. 

Det er en dårlig utvikling.

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en dårlig utvikling.

Anonymkode: d74eb...85e

Fortsatt bare ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare så mye trist rundt omkring.Gjør en liten innsats. 
Det har blitt en slik,lik oss som vi er mentalitet.🤢

Anonymkode: d74eb...85e

Hvilken innsats gjør du selv?

Anonymkode: 5382b...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen produkter med disse ingrediensene å anbefale?  :)

Anonymkode: 77b61...507

Jeg var litt snar her, viser det seg. Produkter med hydroquinone/hydrokinon er faktisk ikke lov til å selge "over disk" i Norge fordi mattilsynet mener at det potensielt er allergi- og kreftfremkallende. Du må ha resept fra lege/hudlege for å kjøpe krem med hydrokinon. 

Azelainsyre har bl.a. The Ordinary og Paula's Choice. Ellers så skal dette serumet fra Murad også være bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at damen jeg dater ligger i samme sjiktet som Mona Grudt.Er bare så lei av å se rundt meg,alt det ustelte.Hår i strikk på en 50 åring,der det grå håret kruser seg på toppen som kjønnshår,dype rynker og blass hud.

Gjør en liten innsats...

Anonymkode: d74eb...85e

Sikkert😜 For der er jo mange i hennes sjikt🙄

Anonymkode: bf2ea...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken innsats gjør du selv?

Anonymkode: 5382b...b7a

Jeg kan jo ikke komme med slike uttalelser om jeg sitter i joggebuksa,bleikfeit og rynkete.Gjør en god del.

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert😜 For der er jo mange i hennes sjikt🙄

Anonymkode: bf2ea...a86

Kjæresten min er lekker. Drar til frisøren annenhver mnd,bruker peeling hver dag,kjemisk peeling hver 3 mnd.Trener og er innbydende.

Kan ikke si det finnes mange slike kvinnfolk,late og uinteresserte i eget ytre.Så klager de over menn som er utro.

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si det finnes mange slike kvinnfolk,late og uinteresserte i eget ytre.Så klager de over menn som er utro.

Anonymkode: d74eb...85e

Men hvorfor bryr du deg? Du har jo en kjæreste som du er fornøyd med, så hva er egentlig problemet ditt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er lekker. Drar til frisøren annenhver mnd,bruker peeling hver dag,kjemisk peeling hver 3 mnd.Trener og er innbydende.

Kan ikke si det finnes mange slike kvinnfolk,late og uinteresserte i eget ytre.Så klager de over menn som er utro.

Anonymkode: d74eb...85e

All forskning på utroskap viser at elskerinnen som regel ikke er pener enn dama. Utroskap handler om helt andre ting. 

Anonymkode: 5382b...b7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Roci skrev:

Men hvorfor bryr du deg? Du har jo en kjæreste som du er fornøyd med, så hva er egentlig problemet ditt? 

Problemet mitt er starten på tråden.Det var ikke kvinnfolkene mitt som var problemet.Voks opp,evt voks deg selv.

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All forskning på utroskap viser at elskerinnen som regel ikke er pener enn dama. Utroskap handler om helt andre ting. 

Anonymkode: 5382b...b7a

Derfor menn er utro med yngre damer.Eller asiater damer.

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt er starten på tråden.Det var ikke kvinnfolkene mitt som var problemet.Voks opp,evt voks deg selv.

Anonymkode: d74eb...85e du

I følge HI så synes du at damer med rynker er 'turnoff". Greit det, men jeg klarer virkelig ikke å se hvorfor dette er problematisk for deg. Det går jo ikke utover deg på noen som helst måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...