Gå til innhold

Rynker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 49,og så og si rynkefri.Kan ikke si det samme om det motsatte kjønn.Overforbruk av sminke og solarium vises godt.

Lurer på hvordan kvinner ville ha sett ut hvis de holdt seg unna dette.

Anonymkode: d74eb...85e

Jeg er snart 47 og så og si rynkefri selv.  Røyker litt, har tatt endel solarium opp igjennom og sminker meg daglig. De eneste rynkene som syns litt når jeg ikke smiler er de mellom øyebrynene, et par over munnen og et par pannelinjer.  Er heldig, har venninner som er ti år yngre som har mer rynker enn meg.   Jeg har gode gener og alder ser ikke ut til å bite på meg, men så er jeg også over gjennnomsnittet opptatt av hudpleie og det tror jeg har endel å si. 

Anonymkode: 77b61...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ordentlige menn som meg foretrekker sminkefrie damer som Mona Grudt og Dorthe Skappel 🤤

Anonymkode: d74eb...85e

Ordentlige menn foretrekker dama for den hun er og gir blaffen i om hun sminker seg eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 47 og så og si rynkefri selv.  Røyker litt, har tatt endel solarium opp igjennom og sminker meg daglig. De eneste rynkene som syns litt når jeg ikke smiler er de mellom øyebrynene, et par over munnen og et par pannelinjer.  Er heldig, har venninner som er ti år yngre som har mer rynker enn meg.   Jeg har gode gener og alder ser ikke ut til å bite på meg, men så er jeg også over gjennnomsnittet opptatt av hudpleie og det tror jeg har endel å si. 

Anonymkode: 77b61...507

Hva slags hudprodukter bruker du?

Anonymkode: 5382b...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Apocalypte skrev:

Ordentlige menn foretrekker dama for den hun er og gir blaffen i om hun sminker seg eller ei. 

Det kan du umulig mene er riktig.Menn er visuelle,akkurat som meg.

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags hudprodukter bruker du?

Anonymkode: 5382b...b7a

Noe fra The ordinary, Peter T Roth, Elisabeth Arden Pro,  Dermalogica, Kiels, Decleor, Skinplan  har brukt syrer i sikkert ti år. Brukt retinoid i 4-5 år, begynt å bruke c-vit produkter også siste året. 

Anonymkode: 77b61...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noe fra The ordinary, Peter T Roth, Elisabeth Arden Pro,  Dermalogica, Kiels, Decleor, Skinplan  har brukt syrer i sikkert ti år. Brukt retinoid i 4-5 år, begynt å bruke c-vit produkter også siste året. 

Anonymkode: 77b61...507

Takk. Merker du effekt av retinol og c vitamin? 

Anonymkode: 5382b...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk. Merker du effekt av retinol og c vitamin? 

Anonymkode: 5382b...b7a

Det har hatt god effekt sammen med syre på tekstur og porer men skulle ønske det hadde bedre effekt på hudtone.  Har litt pigmentflekker og disse syns jeg ikke har blitt bleket så mye som jeg ønsker.  Men det er jo lett å sminke bort da.  Retinol og c-vit må jeg være litt forsiktig med og bare bruke en av de max to kvelder på rad, blir veldig tørr av begge deler. 

Denne fra TO er helt rå, men start forsiktig med 2-3 min og øk forsiktig til max 10 min.  Den er potent.

https://www.farmasiet.no/product/1152200/ansiktspleie/ansiktsmasker-og-skrubb/the-ordinary-aha-30-bha-2?gclid=Cj0KCQjwjoH0BRD6ARIsAEWO9DuR3JdOy7wfR4kYGcKI4-1xaxmHYMxGQAbHc7WOvCw_0VOjq08Xc3IaAmoNEALw_wcB

 

Anonymkode: 77b61...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har hatt god effekt sammen med syre på tekstur og porer men skulle ønske det hadde bedre effekt på hudtone.  Har litt pigmentflekker og disse syns jeg ikke har blitt bleket så mye som jeg ønsker.  Men det er jo lett å sminke bort da.  Retinol og c-vit må jeg være litt forsiktig med og bare bruke en av de max to kvelder på rad, blir veldig tørr av begge deler. 

Denne fra TO er helt rå, men start forsiktig med 2-3 min og øk forsiktig til max 10 min.  Den er potent.

https://www.farmasiet.no/product/1152200/ansiktspleie/ansiktsmasker-og-skrubb/the-ordinary-aha-30-bha-2?gclid=Cj0KCQjwjoH0BRD6ARIsAEWO9DuR3JdOy7wfR4kYGcKI4-1xaxmHYMxGQAbHc7WOvCw_0VOjq08Xc3IaAmoNEALw_wcB

 

Anonymkode: 77b61...507

Vet mange har blitt kvitt pigmentflekker med produktene til Zen Obagi. 

Anonymkode: 5382b...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har hatt god effekt sammen med syre på tekstur og porer men skulle ønske det hadde bedre effekt på hudtone.  Har litt pigmentflekker og disse syns jeg ikke har blitt bleket så mye som jeg ønsker.  Men det er jo lett å sminke bort da.  Retinol og c-vit må jeg være litt forsiktig med og bare bruke en av de max to kvelder på rad, blir veldig tørr av begge deler. 

Denne fra TO er helt rå, men start forsiktig med 2-3 min og øk forsiktig til max 10 min.  Den er potent.

https://www.farmasiet.no/product/1152200/ansiktspleie/ansiktsmasker-og-skrubb/the-ordinary-aha-30-bha-2?gclid=Cj0KCQjwjoH0BRD6ARIsAEWO9DuR3JdOy7wfR4kYGcKI4-1xaxmHYMxGQAbHc7WOvCw_0VOjq08Xc3IaAmoNEALw_wcB

 

Anonymkode: 77b61...507

Retinol skal kun ha effekt om det brukes jevnlig, tar man de kun i ny og ne så har det ingen effekt. Hvor ofte spm er innafor er jeg usikker på.

Anonymkode: 5382b...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har hatt god effekt sammen med syre på tekstur og porer men skulle ønske det hadde bedre effekt på hudtone.  Har litt pigmentflekker og disse syns jeg ikke har blitt bleket så mye som jeg ønsker.  Men det er jo lett å sminke bort da.  Retinol og c-vit må jeg være litt forsiktig med og bare bruke en av de max to kvelder på rad, blir veldig tørr av begge deler. 

Denne fra TO er helt rå, men start forsiktig med 2-3 min og øk forsiktig til max 10 min.  Den er potent.

https://www.farmasiet.no/product/1152200/ansiktspleie/ansiktsmasker-og-skrubb/the-ordinary-aha-30-bha-2?gclid=Cj0KCQjwjoH0BRD6ARIsAEWO9DuR3JdOy7wfR4kYGcKI4-1xaxmHYMxGQAbHc7WOvCw_0VOjq08Xc3IaAmoNEALw_wcB

 

Anonymkode: 77b61...507

Den fra TO i linken har jeg faktisk, men tenker å kjøpe noe mer. 

Anonymkode: 5382b...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rynker burde vises der smil har vært,ikke ellers.Synes kvinner med altfor mye rynker er turn off,uansett hvor mye de prøver å skjule sin lave selvfølelse med smil og “godhet”.

Anonymkode: d74eb...85e

Så du har turnoff av noe som er naturlig med årene som går. Du bør flytte til Hollywood. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe fra The ordinary, Peter T Roth, Elisabeth Arden Pro,  Dermalogica, Kiels, Decleor, Skinplan  har brukt syrer i sikkert ti år. Brukt retinoid i 4-5 år, begynt å bruke c-vit produkter også siste året. 

Anonymkode: 77b61...507

Bare tull.Injeksjoner er det eneste som hjelper rynkete damer.Hudkremer når ikke tilstrekkelig ned i hudlagene.

Anonymkode: d74eb...85e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

? Ville bare fortelle KG at jeg synes kvinner tar for dårlig vare på seg selv.

Anonymkode: d74eb...85e

Og dette har du bare bestemt? 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Coronas skrev:

Så du har turnoff av noe som er naturlig med årene som går. Du bør flytte til Hollywood. 

Det er forskjell på ei dame som har tatt vare på huden sin og er naturlig flott,enn ei gråhåret rynkete mus.

Anonymkode: d74eb...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på ei dame som har tatt vare på huden sin og er naturlig flott,enn ei gråhåret rynkete mus.

Anonymkode: d74eb...85e

Vi gikk rett fra å ta vare på huden til ei rynkete mus MED grått hår.

Godt det ikke finnes noe i mellom..

Jeg har bikket 30 år, så ikke særlig med rynker. Men kviser derimot..  Hadde bytta glatt med noen rynker ja!

Anonymkode: 24fc3...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull.Injeksjoner er det eneste som hjelper rynkete damer.Hudkremer når ikke tilstrekkelig ned i hudlagene.

Anonymkode: d74eb...85e

Nei, syrer og retionol har bevist effekt på rynker, pigmentflekker og tekstur. 

https://forskning.no/vitaminer-aldring-hud/a-vitamin-reduserer-rynker/991418

https://www.abcnyheter.no/livet/mote/2011/09/29/138349/disse-fem-kremene-virker

 

Anonymkode: 77b61...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, syrer og retionol har bevist effekt på rynker, pigmentflekker og tekstur. 

https://forskning.no/vitaminer-aldring-hud/a-vitamin-reduserer-rynker/991418

https://www.abcnyheter.no/livet/mote/2011/09/29/138349/disse-fem-kremene-virker

 

Anonymkode: 77b61...507

Fra abc nyheter 🤪

Anonymkode: d74eb...85e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på ei dame som har tatt vare på huden sin og er naturlig flott,enn ei gråhåret rynkete mus.

Anonymkode: d74eb...85e

Og bare sånn at vi alle har det klart for oss - det du mener når du snakker om "å ta vare på huden sin" og " naturlig sminkefri" er Botox og fillere.

Det er selvsagt helt innafor å ha sine preferanser, men det betyr ikke at det greit å snakke nedsettende om de som ikke passer inn i dem. Det betyr heller ikke at noen skal "tilpasse" seg dine preferanser fordi du synes alt annet er "turnoff". Det er faktisk ditt problem, og ingen andre sitt. Finn deg en rykefri kjæreste, da, selv om det teoretisk sett kanskje blir vanskelig å bytte dem ut etterhver som du bikker 60-70-80 år.

Endret av Roci
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...