Gå til innhold

Fått stor magesekk og er sulten hele tiden, begynner å bli overvektig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp masse i vekt , var undervektig før og ble mett av nudler,  nå spiser jeg kjempestore porsjoner større enn alle jeg har sett. Begynner å bli litt overvektig og lurer på hvordan jeg kan få mindre magesekk/matlyst og mage igjen? 

Anonymkode: 40947...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis heller frukter som inneholder mye syre. Også må du passe på kostholdet da. Men man lever engang da så bare spis .. vær venn med deg selv. Du er fin som du er:) M32

Anonymkode: f5d47...018

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du går fra ekstremer som undervektig til overvektig, så høres dette hovedsaklig psykisk ut og det eneste som fikser magesekken din er en psykolog

Anonymkode: c512b...46f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få mindre magesekk, må du spise mindre! Du kan ikke ettergi sulten og store porsjoner

Anonymkode: 87969...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg ytrer noe som helst, vil jeg gjerne vite: Hva er "gått opp masse" og hva er "litt overvektig". Klok av skade, vet jeg at folk sjelden ser seg selv helt objektivt...

Anonymkode: 8e893...79a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utifra måten du ordlegger deg på høres det ut som om Espen Askeladden kan komme på besøk hvert øyeblikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/26/2020 at 4:08 AM, AnonymBruker said:

Jeg har gått opp masse i vekt , var undervektig før og ble mett av nudler,  nå spiser jeg kjempestore porsjoner større enn alle jeg har sett. Begynner å bli litt overvektig og lurer på hvordan jeg kan få mindre magesekk/matlyst og mage igjen? 

Anonymkode: 40947...fd2

Det eneste du trenger å gjøre er å ikke spise deg stappmett. 

Anonymkode: 12fe0...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...