Gå til innhold

Gamle rike menn har tilgang på alle de deiligste damene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mon tro hvorfor?😂 

They say she aint no gold digger but she aint messing with no broke ....

Hvorfor er alle damer golddiggere? Alle menn som er rike har tilgang på unge flotte damer. Spiller ingen rolle om mannen ikke ser ut i måneskinn og kunne vært bestefaren deres. Har du stor bankkonto har du uendelig med tilgang. 

Skjønner ikke at noen prøver å nekte for dette.😂

Anonymkode: 0cb0d...a65

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gode med dette, er at hvis du også blir rik får du tilgang på de beste damene du også. Det er bare å brette opp ermene og jobbe hardt. Det gjør i alle fall jeg. Hvis jeg lykkes skal bade i deilige damer resten av livet.

Hvis jeg ikke lykkes, vel da prøvde jeg i alle fall.

Anonymkode: 91946...64f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

For noe tull. De kjekkeste mennene drar alle de peneste damene (og alle andre damer og, for sex). I Norge har økonomi mininalt å si. Mulig det endrer seg nå etter at økonomien og samfunnet kollapser pga korona da.

Anonymkode: e4faf...4ae

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.......... I Norge har økonomi mininalt å si. ..........

Ekte sosialdemokratisk BS.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror du vanker i helt feil miljø.
Det er nok feil. ;)
Jeg går etter menn jeg trives med. Som er snille, kloke, har gode verdier. Spiller ingen rolle om de har stor bankkonto eller ikke. De kan godt være kjekke - men helst ikke for kjekk. Vil jo gjerne være den peneste av oss. 😛

Anonymkode: c51b7...b0e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. De kjekkeste mennene drar alle de peneste damene (og alle andre damer og, for sex). I Norge har økonomi mininalt å si. Mulig det endrer seg nå etter at økonomien og samfunnet kollapser pga korona da.

Jepp !  Vet om flere tilfeller der golddiggers har "kapret" en gammel riking for penger og status, men har ung kjekk elsker/kk på si for sex.

Anonymkode: 3b856...997

• Liker 4
Skrevet

Glad jeg ikke er ei deilig dame. Faen så mange gamle, rike menn de må pule.

• Liker 10
Skrevet

Damer er slik laget. De bygger ikke sin relasjon på kjærlighet. De bygger den på penger og status forkledd i "kjærlighetens" tegn.

• Liker 2
Gjest Vegansucks
Skrevet

ikke rart dere er single med ett sånt kvinnesyn

Skrevet

Jeg har faktisk aldri ønsket meg en mann som har mye penger, fordi jeg fra liten av har vært en "Jeg klarer det selv" jente. En mann som har mye og tjener mest ville gitt meg en følelse av å være underlegen. 

Jeg er stolt, svært stolt, såpass at det faktisk har vært dealbreaker for meg på date at menn har markedsført seg med god lønn og økonomi.

Jeg kunne gjerne taklet en mann som hadde det, men ikke gjorde et poeng av det, og som hadde en innstilling om at livet er noe man bygger opp sammen, men straks han gjorde et poeng av det strittet alt i meg imot å gå inn i en relasjon der han hadde mye, og var opptatt av det, som en vesentlig side av seg selv. Hva han kunne tilby meg. 

Jeg har alltid ønsket meg en partner som sammen med meg jobbet for ting. Jeg har aldri hatt et ønske om å få ting opp i hendene. Ting betyr ingenting for meg, om jeg ikke har jobbet for det. 

Jeg er ikke en helt uvanlig kvinne på den måten. Jeg kjenner mange kvinner med samme innstilling. 

Du kan gjerne kalle kvinner som meg også golddiggers, men vi vil grave frem "gullet" selv. Stå støtt i oss selv og vite at vi selv har jobbet oss opp og frem. Gjerne sammen med en partner, men det er ikke hans lommebok verdiene hentes fra, det er egen, og fra felles innsats. Vi vil skape oss et liv, bidra, være vesentlige selv i det man oppnår. Ikke få det opp i hendene. 

NOEN kvinner tiltrekkes av å komme til "duk og dekket bord". Veldig mange av oss foretrekker en partner man i utgangspunktet er ganske likestilt med, og hvor det er felles innsats som skaper verdier. 

• Liker 10
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er alle damer golddiggere? Alle menn som er rike har tilgang på unge flotte damer. Spiller ingen rolle om mannen ikke ser ut i måneskinn og kunne vært bestefaren deres.

det høres ut du er minst like overfladisk som de damene du føler deg tiltrukket til! du setter pris på bare utseende og alder. du er ung og ser bra ut kanskje....men har du noe personlighet, spennende hobbyer eller noe annet å tilby?

det høres ut at du har blitt "bitter", nesten kvinnehaterisk, som er ikke særlig attraktiv egenskap...

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er alle damer golddiggere?

Synd at du føler det nødvendig å generalisere på denne måten. Da blir det for useriøst til at jeg gidder å delta.

Anonymkode: 9a7e1...5d1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner ditt, og alle kvinner datt.

Jeg gikk fra exen fordi han var rik. Jeg orket ikke beskyldningene om motiv, de økonomiske forventningene fra andre, samt at exen hadde tilnærmet samme forhold til ekte penger som jeg har til lekepenger. Så da han kom med ørepynt som kostet det samme som jeg tjente en god måned, så sa jeg takk for meg. Jeg vil ha et normalt liv, og det kunne ikke han tilby. 

Anonymkode: 34d9f...da7

• Liker 11
Skrevet

Alle har vel sin pris da, det gjelder helt sikkert deg og den gamle rike enken også. 

• Liker 2
Skrevet

😂 dummeste jeg har lest. Alle altså? Jeg avviste rikingen som ikke taklet nei (det var et helvete å riste av seg han faktisk), og fant elektrikeren i livet mitt ❤️ To-roms på østkanten, det er alt vi trenger. 

• Liker 11
Gjest Alterego666
Skrevet

Hmmm.... Vanskelig å plassere min kvinne i dette bildet all den tid hun tjener mer enn meg og eier mer enn meg OG kunne landet flere langt mer velstående enn meg. 
Hvorfor skulle hun velge meg som bor i en helt ordinær enebolig i forstaden, bare har en ordinær universitetsutdannelse og knapt tjener mer enn en stortingsrepresentant. 

Hvorfor velger hun ikke en mann med flere biler i garasjen og hytte på både fjellet og ved sjøen?

Jeg kan gjette svaret: TS har en litt ensidig erfaring med kvinner som ikke klarer å stable et godt liv på beina på egenhånd. Kanskje liker TS også å fremstille seg som litt mer velstående enn han er, og tiltrekker seg disse kvinnene. 
Jeg vet ikke, og dette berører meg heldigvis ikke i noen grad.

Håper TS treffer en kvinne som kan balansere inntrykket hans av kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Vegansucks skrev:

ikke rart dere er single med ett sånt kvinnesyn

Det er jo sant. At du ikke evner å se det er for meg svært rart med tanke på hvor mange eksempler i sosiale medier og millionærer/milliardærer som har unge hotte babes.

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg har ganske nylig blitt "nyrik". Før fikk jeg normal interesse fra damene pga utseendet mitt og fin personlighet. Nå kan jeg få hvem jeg vil pga pengeboken er tykkere og jeg har fint hus, biler, motorsykkel, båt osv. 

Damene er som klegg på meg, og merker at jeg har mistet troen på ekte kjærlighet. De vil bare ha materialistiske goder og leve et liv i sus og dus. Vurderer å finne meg ei dame som også har mye penger men selv de er ute etter mere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Energidronning skrev:

det høres ut du er minst like overfladisk som de damene du føler deg tiltrukket til! du setter pris på bare utseende og alder. du er ung og ser bra ut kanskje....men har du noe personlighet, spennende hobbyer eller noe annet å tilby?

det høres ut at du har blitt "bitter", nesten kvinnehaterisk, som er ikke særlig attraktiv egenskap...

Nei problemet er at jeg ikke klarer å stole på kvinner lengre etter jeg ble "nyrik". De får dollartegn i øynene. Er ikke ute etter ei som blir kåt bare hun ser en tusenlapp. Vil ha ei ordentlig dame med sunne verdier, men de finnes ikke nesten. Jeg kunne hatt sex med unge hotte jenter hver dag, men kjenner det ikke frister i det hele tatt. Er turn off at de tenner på penger og bli vartet opp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du vanker i helt feil miljø.
Det er nok feil. ;)
Jeg går etter menn jeg trives med. Som er snille, kloke, har gode verdier. Spiller ingen rolle om de har stor bankkonto eller ikke. De kan godt være kjekke - men helst ikke for kjekk. Vil jo gjerne være den peneste av oss. 😛

Anonymkode: c51b7...b0e

Dette sier du jo egentlig bare for å fremstille jenter i et bedre lys. Vi har alt for mange eksempler på det motsatte. Jenter selger jo tilogmed trusen sin og gud vet hva for penger. Hva tror du de ikke gjør for å bli sammen med en med mye penger?

Jeg har selv erfart forskjellen fra å være en normal mann til å ha mye penger. Forskjellen er enorm. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg er ganske ung og veltrent, men forskjellen fra å ha normal økonomi til å ha mye penger er enorm. Damer i alle aldre prøver seg enten de er gifte, samboere eller singel. 

Trodde før at dette var overdrevet, at damer ikke kunne være så goddiggere, men nå har jeg erfart det selv. 

Skjønner godt at menn med mye penger kvier seg for å gifte seg for å si det sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...