Gå til innhold

Gamle rike menn har tilgang på alle de deiligste damene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. De kjekkeste mennene drar alle de peneste damene (og alle andre damer og, for sex). I Norge har økonomi mininalt å si. Mulig det endrer seg nå etter at økonomien og samfunnet kollapser pga korona da.

Anonymkode: e4faf...4ae

Ikke helt enig her.  Jeg har hvert på en del dating sider på nett.  Det som er et faktum mange plasser er at yngre damer søker etter voksne folk. (20-25 år.)  De søker etter såkalt Sugardad.  Andre kvinner i denne alderen passer på og ikke søke etter alder.  Er du 55 er du attraktiv uansett om du har mye eller lite penger har jeg inntrykk av. Har du grei økonomi får du fine dager på den fronten.  Etter at du har sjekket dem (har ikke forsøkt) kan du foreslå en økonomi. Eks. 15.000 blir overført automatisk en gang i mnd. til kort eller konto. Annet skal være gratis.  Dette er helt klart en trend i samfunnet. Damene liker dette livet ser det ut som. De slipper andre problemer som frustrasjon over manglende sex osv. Så kan de vel bare " si opp " om det er noe som ikke passer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Medisinsk bruker skrev:

Ikke helt enig her.  Jeg har hvert på en del dating sider på nett.  Det som er et faktum mange plasser er at yngre damer søker etter voksne folk. (20-25 år.)  De søker etter såkalt Sugardad.  Andre kvinner i denne alderen passer på og ikke søke etter alder.  Er du 55 er du attraktiv uansett om du har mye eller lite penger har jeg inntrykk av. Har du grei økonomi får du fine dager på den fronten.  Etter at du har sjekket dem (har ikke forsøkt) kan du foreslå en økonomi. Eks. 15.000 blir overført automatisk en gang i mnd. til kort eller konto. Annet skal være gratis.  Dette er helt klart en trend i samfunnet. Damene liker dette livet ser det ut som. De slipper andre problemer som frustrasjon over manglende sex osv. Så kan de vel bare " si opp " om det er noe som ikke passer.

 

Hvordan konkluderer du med at 55 er attraktivt uansett? 

Jeg er i midten av 40 årene nå, og 55 år har aldri vært en attraktiv alder for meg eller mine venninner, og er det ikke ennå. 

Om rundt 5-10 år er det trolig det, men ikke ennå. Aldri har det vært det tidligere.

Det er NOEN få menn, enhjørninger nærmest, så sjeldne som de er, som er utrolig sjarmerende og flotte, nærmest uansett alder. Disse mennene var attraktive da de var i 20, 30, 40 og 50 årene, og er det gjerne til de er 70 også. Det er omtrent som de er uten alder, for de har en sjarme som er tidløs på en måte. 

Jeg tror jeg har truffet to slike menn i hele mitt liv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hvorfor?😂 

They say she aint no gold digger but she aint messing with no broke ....

Hvorfor er alle damer golddiggere? Alle menn som er rike har tilgang på unge flotte damer. Spiller ingen rolle om mannen ikke ser ut i måneskinn og kunne vært bestefaren deres. Har du stor bankkonto har du uendelig med tilgang. 

Skjønner ikke at noen prøver å nekte for dette.😂

Anonymkode: 0cb0d...a65

Siden du allerede generaliserer, så lurer jeg på hvorfor alle menn kun opptatt av utseendet når de velger seg partner?! Hvorfor velger de partner basert ene og alene på utseende og ikke på personlighet og intellekt? 
 

Skjønner ikke at noen prøver å nekte for dette.😂
 

Når det er sagt, så er nok de rike mennene fullstendig klar over at unge damer forelsker seg i pengene mer enn dem. På samme måte som om at damene vet at mennene velger dem fordi de er unge og vakre. Det er nok høyst sannsynlig en felles forståelse rundt dette, tror du ikke?

Anonymkode: 2cfc9...491

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor bruke tid på å spekulere så fælt på det motsatte kjønns preferanser? Jobb, utvikle deg selv, vær alltid hyggelig og smil. resten kommer av seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trolltunge skrev:

Hvordan konkluderer du med at 55 er attraktivt uansett? 

Jeg er i midten av 40 årene nå, og 55 år har aldri vært en attraktiv alder for meg eller mine venninner, og er det ikke ennå. 

Om rundt 5-10 år er det trolig det, men ikke ennå. Aldri har det vært det tidligere.

Det er NOEN få menn, enhjørninger nærmest, så sjeldne som de er, som er utrolig sjarmerende og flotte, nærmest uansett alder. Disse mennene var attraktive da de var i 20, 30, 40 og 50 årene, og er det gjerne til de er 70 også. Det er omtrent som de er uten alder, for de har en sjarme som er tidløs på en måte. 

Jeg tror jeg har truffet to slike menn i hele mitt liv. 

Konkluderte jeg da.  Det er altså etter inntrykk men noen plasser fikk jeg god kritikk for profilen. Uten bilde.

Men jeg har også noen sterke inntrykk fra noen plasser.  Et par plasser fikk jeg 7-800 svar på ei uke. Det var et sørgelig syn.

Svarene jeg fikk gikk stort sett i samme duren. Vær så snill ta kontakt, du vet ikke hva du får osv.  Mens andre svar eks. Nå er det 7 gangen jeg skriver til deg, bryr du deg ikke. Nå gir jeg opp. osv.  Kort sagt deprimerende. At dette er et stooort samfunnsproblem i Norge, det kan jeg iallefall konkludere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trolltunge skrev:

Hvordan konkluderer du med at 55 er attraktivt uansett? 

Jeg er i midten av 40 årene nå, og 55 år har aldri vært en attraktiv alder for meg eller mine venninner, og er det ikke ennå. 

Om rundt 5-10 år er det trolig det, men ikke ennå. Aldri har det vært det tidligere.

Det er NOEN få menn, enhjørninger nærmest, så sjeldne som de er, som er utrolig sjarmerende og flotte, nærmest uansett alder. Disse mennene var attraktive da de var i 20, 30, 40 og 50 årene, og er det gjerne til de er 70 også. Det er omtrent som de er uten alder, for de har en sjarme som er tidløs på en måte. 

Jeg tror jeg har truffet to slike menn i hele mitt liv. 

Enhjørninger er ikke sjeldne, de har aldri eksistert.  Vikingene lurte verden i rundt 1000 år tror jeg. De solgte hvaltenner og sa det var hornet til enhjørningen. Det fascinerende var at de klarte og holde dette hemmelig. Et horn tilsvarte verdien av et slått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Medisinsk bruker skrev:

Enhjørninger er ikke sjeldne, de har aldri eksistert.  Vikingene lurte verden i rundt 1000 år tror jeg. De solgte hvaltenner og sa det var hornet til enhjørningen. Det fascinerende var at de klarte og holde dette hemmelig. Et horn tilsvarte verdien av et slått.

Jeg skrev nærmest enhjørninger, fordi menn som er attraktive uansett alder faktisk finnes, men er SVÆRT sjeldne. 

At NOEN kvinner finner penger eldre menn har attraktive gjør egentlig ikke MANNEN mer attraktiv. Det er en illusjon, en slags byttehandel, der mannen er mindre vesentlig enn hva han tilbyr. 

Jeg har ikke så respekt for slike kvinner, men jeg har heller ikke så respekt for menn som ikke har selvrespekt høyere enn at de tar en slik byttehandel, og vinkler det til at DE da er attraktive. Nei, det er det pengene som da er. En ung kvinne foretrekker generelt ikke en langt eldre gubbe. 

Likevel, jeg synes det er en real byttehandel, om begge to får det de ønsker seg. Hun får materielle goder, og han en pen yngre dame. Det blir bare tåpelige å kalle slikt ekte kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trolltunge skrev:

Hvordan konkluderer du med at 55 er attraktivt uansett? 

Jeg er i midten av 40 årene nå, og 55 år har aldri vært en attraktiv alder for meg eller mine venninner, og er det ikke ennå. 

Om rundt 5-10 år er det trolig det, men ikke ennå. Aldri har det vært det tidligere.

Det er NOEN få menn, enhjørninger nærmest, så sjeldne som de er, som er utrolig sjarmerende og flotte, nærmest uansett alder. Disse mennene var attraktive da de var i 20, 30, 40 og 50 årene, og er det gjerne til de er 70 også. Det er omtrent som de er uten alder, for de har en sjarme som er tidløs på en måte. 

Jeg tror jeg har truffet to slike menn i hele mitt liv. 

Enig! Den eneste mannen i 50 årene som får hjertet mitt til å hoppe ekstra av glede er denne deilig mannen: Billy Wirth🥰

855B1E85-8AE0-40B2-85A2-3DBB18BFADC0.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trolltunge skrev:

Jeg skrev nærmest enhjørninger, fordi menn som er attraktive uansett alder faktisk finnes, men er SVÆRT sjeldne. 

At NOEN kvinner finner penger eldre menn har attraktive gjør egentlig ikke MANNEN mer attraktiv. Det er en illusjon, en slags byttehandel, der mannen er mindre vesentlig enn hva han tilbyr. 

Jeg har ikke så respekt for slike kvinner, men jeg har heller ikke så respekt for menn som ikke har selvrespekt høyere enn at de tar en slik byttehandel, og vinkler det til at DE da er attraktive. Nei, det er det pengene som da er. En ung kvinne foretrekker generelt ikke en langt eldre gubbe. 

Likevel, jeg synes det er en real byttehandel, om begge to får det de ønsker seg. Hun får materielle goder, og han en pen yngre dame. Det blir bare tåpelige å kalle slikt ekte kjærlighet. 

Enig i det meste. Neida kaller ikke dette ekte jeg heller. Men vi treffer sårbare grupper her igjen tror jeg. Noen menn har hvert ensomme i mange år. Noen damer har psykososiale problemstillinger kan det tyde på.  Verdens verste moral-tyranni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, wintergirl skrev:

Enig! Den eneste mannen i 50 årene som får hjertet mitt til å hoppe ekstra av glede er denne deilig mannen: Billy Wirth🥰

855B1E85-8AE0-40B2-85A2-3DBB18BFADC0.jpeg

Jeg er mer svak for denne typen. Ikke fylt 50 ennå, men jeg tviler på at han mister sin schwung for meg de neste 10 år. 😄

Screenshot_20200326_131318.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trolltunge skrev:

Jeg er mer svak for denne typen. Ikke fylt 50 ennå, men jeg tviler på at han mister sin schwung for meg de neste 10 år. 😄

Screenshot_20200326_131318.jpg

Ikke så verst han heller. Godt vi har forskjellige smak 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som flasher penger får partner som liker penger. Og venner som liker penger.

Mennesker med pengesulten partner mister ikke bare partneren sin når pengene tar slutt. De mister gjerne store deler av vennekretsen med. 

Man får det man dyrker. 

Jeg sier mennesker fordi det gjelder uavhengig av kjønn. Og det gjelder uavhengig av inntekt. Både damer og menn som bygger relasjoner på et fundament lagt av cash (eks. gjennom å spandere i det uendelige), de mister relasjonene når fundamentet forsvinner.

Anonymkode: 34d9f...da7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
12 timer siden, Skiftenøkkel skrev:

hvorfor bruke tid på å spekulere så fælt på det motsatte kjønns preferanser? Jobb, utvikle deg selv, vær alltid hyggelig og smil. resten kommer av seg selv.

Dette er jo grunnoppskriften. Det er -grovt sett- ingen som er tilfredse med seg selv og livet sitt som IKKE er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.3.2020 den 10.38, Trolltunge skrev:

Hvordan konkluderer du med at 55 er attraktivt uansett? 

Jeg er i midten av 40 årene nå, og 55 år har aldri vært en attraktiv alder for meg eller mine venninner, og er det ikke ennå. 

Om rundt 5-10 år er det trolig det, men ikke ennå. Aldri har det vært det tidligere.

Det er NOEN få menn, enhjørninger nærmest, så sjeldne som de er, som er utrolig sjarmerende og flotte, nærmest uansett alder. Disse mennene var attraktive da de var i 20, 30, 40 og 50 årene, og er det gjerne til de er 70 også. Det er omtrent som de er uten alder, for de har en sjarme som er tidløs på en måte. 

Jeg tror jeg har truffet to slike menn i hele mitt liv. 

Ja, det finnes noen slike kvinner også. Noen bare har "det" uansett alder, denne vanvittige erotiske utstrålingen. Har ingenting med klassisk skjønnhet å gjøre.

Ei som tok aldeles pusten fra meg var 35 år eldre.  Attraksjonen var så sterk at det var nesten uutholdelig, snakk om å ha kjemi uansett alder.  Alderen sto nå ikke risset inn i pannen hennes, så det ante jeg ikke før senere. Tidløs tiltrekning.

Anonymkode: 3b856...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...