Gå til innhold

Gamle rike menn har tilgang på alle de deiligste damene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hvorfor?😂 

They say she aint no gold digger but she aint messing with no broke ....

Hvorfor er alle damer golddiggere? Alle menn som er rike har tilgang på unge flotte damer. Spiller ingen rolle om mannen ikke ser ut i måneskinn og kunne vært bestefaren deres. Har du stor bankkonto har du uendelig med tilgang. 

Skjønner ikke at noen prøver å nekte for dette.😂

Anonymkode: 0cb0d...a65

Alle damer er golddiggere? Wow...Hadde jeg møtt deg og du hadde sagt det hadde jeg slått deg hardt, bare for at et par løse skruer i topplokket ditt hadde falt på riktig sted så du slutter dra alle under en kam. 

Mange damer, meg inkludert er ikke golddiggere. Jeg hadde aldri ligget eller vært sammen med en gammel fyr som ser ekkel ut, aldri, uansett hvor mange millioner hadde ligget på kontoen til vedkommende. Du skjønner det, jeg har noe som kalles selvrespekt. 

Anonymkode: d8aee...726

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei problemet er at jeg ikke klarer å stole på kvinner lengre etter jeg ble "nyrik". De får dollartegn i øynene. Er ikke ute etter ei som blir kåt bare hun ser en tusenlapp. Vil ha ei ordentlig dame med sunne verdier, men de finnes ikke nesten. Jeg kunne hatt sex med unge hotte jenter hver dag, men kjenner det ikke frister i det hele tatt. Er turn off at de tenner på penger og bli vartet opp. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Det er personligheten din som er feil, derfor finner du bare feil damer som tenker kun på penger...

Anonymkode: d8aee...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er personligheten din som er feil, derfor finner du bare feil damer som tenker kun på penger...

Anonymkode: d8aee...726

Hvordan kan det være feil med personligheten når jeg tiltrekkes alle damer? Jeg tiltrakk meg damer før jeg fikk penger også, men nå får jeg hvem jeg vil. Stor forskjell. Eneste forskjellen er at jeg har større lommebok. 

Da kan du jo begynne å summere selv. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle damer er golddiggere? Wow...Hadde jeg møtt deg og du hadde sagt det hadde jeg slått deg hardt, bare for at et par løse skruer i topplokket ditt hadde falt på riktig sted så du slutter dra alle under en kam. 

Mange damer, meg inkludert er ikke golddiggere. Jeg hadde aldri ligget eller vært sammen med en gammel fyr som ser ekkel ut, aldri, uansett hvor mange millioner hadde ligget på kontoen til vedkommende. Du skjønner det, jeg har noe som kalles selvrespekt. 

Anonymkode: d8aee...726

Nei kanskje ikke alle, men kanskje 90% basert på mine og andres erfaringer. Dette er noe kvinner må jobbe med og ikke meg.

Problemet er at jeg også utelukker de bra fordi man ikke kan vite hvem som er hvem lengre. 

Hadde du slått meg hadde jeg knekt armen din i selvforsvar og anmeldt deg for vold. Ikke særlig smart.

Anonymkode: 0cb0d...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damer vil ha rike menn av ca samme grunn som at alle menn vil ha pene damer. Folk vil ha det beste hvis de kan få det. Det som løfter tilværelsen et par hakk. For noen er det å ha en mektig mann ved sin side, og tilgang til mye penger. For andre er det å ha noe pent å nyte hver dag. Noe pent ved sin side som gir økt status. Det ene er verken edlere eller simplere enn det andre. Legg bort bitterheten og trøst deg med at du fortsatt kan bli en gammel rik mann. Det krever en viss innsats bare. 

Endret av youcancallmejune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det være feil med personligheten når jeg tiltrekkes alle damer? Jeg tiltrakk meg damer før jeg fikk penger også, men nå får jeg hvem jeg vil. Stor forskjell. Eneste forskjellen er at jeg har større lommebok. 

Da kan du jo begynne å summere selv. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Hahaha, huff...stakkars deg (not). Menn som tror de kan få hvem de vil. Tro meg, er mange som ikke hadde giddet være sammen med deg.

 "Alle" damer igjen. Dropp ordet alle og bruk mange, okey? Så gjør du ALLE en tjeneste. 

Anonymkode: d8aee...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei kanskje ikke alle, men kanskje 90% basert på mine og andres erfaringer. Dette er noe kvinner må jobbe med og ikke meg.

Problemet er at jeg også utelukker de bra fordi man ikke kan vite hvem som er hvem lengre. 

Hadde du slått meg hadde jeg knekt armen din i selvforsvar og anmeldt deg for vold. Ikke særlig smart.

Anonymkode: 0cb0d...a65

De hadde ikke trodd deg siden jeg ser så snill og søt og uskyldig ut, så er nok du som hadde blitt anmeldt for vold, ikke jeg :)

Anonymkode: d8aee...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hvorfor?😂 

They say she aint no gold digger but she aint messing with no broke ....

Hvorfor er alle damer golddiggere? Alle menn som er rike har tilgang på unge flotte damer. Spiller ingen rolle om mannen ikke ser ut i måneskinn og kunne vært bestefaren deres. Har du stor bankkonto har du uendelig med tilgang. 

Skjønner ikke at noen prøver å nekte for dette.😂

Anonymkode: 0cb0d...a65

Hvilke av de norske rikingene er det som renner rundt med så flotte damer da? 

Jeg synes de ser ganske alminnelige ut alle kjerringene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegansucks
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sannheten er noen ganger tung å svelge. 

Med hvem jeg vil, mente jeg ikke kona til Putin eller Trump eller alle slags kjendiser, men alle slags damer jeg ikke hadde sjangs på når jeg ikke var rik.

Merker hvor intressant jeg plutselig er blitt fordi jeg har mye penger, hvordan de plutselig intresserer seg for meg som person. Disse såkalte damene som er 10 på skalaen som kan velge å vrake i menn. Men jeg skjønner hvordan spillet fungerer, så de klarer ikke smiske seg på meg. Her er det kun ekte kjærlighet som gjelder.

At du ikke tåler å høre hvordan verden fungerer får stå for din regning..

Anonymkode: 0cb0d...a65

Slutt å tagg meg sa jeg, orker ikke sånne menneskesyn, presidentene sine koner er ikke golddiggers, de er sikkert så mye mer enn du vet og tror, samme med trump og putin, ingen som gidder å bli kjøpt ut av en krangel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sant. At du ikke evner å se det er for meg svært rart med tanke på hvor mange eksempler i sosiale medier og millionærer/milliardærer som har unge hotte babes.

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg har ganske nylig blitt "nyrik". Før fikk jeg normal interesse fra damene pga utseendet mitt og fin personlighet. Nå kan jeg få hvem jeg vil pga pengeboken er tykkere og jeg har fint hus, biler, motorsykkel, båt osv. 

Damene er som klegg på meg, og merker at jeg har mistet troen på ekte kjærlighet. De vil bare ha materialistiske goder og leve et liv i sus og dus. Vurderer å finne meg ei dame som også har mye penger men selv de er ute etter mere. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Man får gjerne det man selger. Om du markedsfører deg selv med at du har god økonomi er det kvinner som tiltrekkes av slikt som "kjøper" deg som "produkt", akkurat som kvinner som selger/markedsfører seg selv som dum og deilig "knulledukke" ikke akkurat tiltrekker seg menn som ønsker fast partner for livet. 

Les gjerne det jeg skrev om at for meg var det dealbreaker dersom menn markedsførte seg selv med god økonomi. For kvinner som ser etter akkurat en slik mann vil det selvfølgelig virke helt motsatt. 

Så vær bevisst på hvordan du "selger deg". Du får ikke damene som ikke tar deg for pengene dersom du flasher penger. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet?🙄

Anonymkode: 0cb0d...a65

Ja, for eksempel når du hevdet at alle verdens kvinner er gold diggers. 🙄

Anonymkode: 9a7e1...5d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det være feil med personligheten når jeg tiltrekkes alle damer? Jeg tiltrakk meg damer før jeg fikk penger også, men nå får jeg hvem jeg vil. Stor forskjell. Eneste forskjellen er at jeg har større lommebok. 

Da kan du jo begynne å summere selv. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Du tiltrekker deg ikkje alle damer, No må du ro egoet ditt 😂 ingen gjør det uansett hvor rike de er. Du gjør jo over halve tråden kvalm.. 

Anonymkode: 8fa48...207

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Norge så er da de fleste kvinner selvstendige, tar høyere utdannelse, og trenger ingen rik mann.

Jeg er selv pen, med en fin kropp, og får veldig mye oppmerksomhet av menn. Har og fått tilbud om svært mye penger, for sex eller ekteskap. Og selvfølgelig takker jeg nei. Og jeg bryr meg ikke om penger. Jeg har nok til det jeg trenger, eier min egen bolig og bil. Og har overhodet ikke noe ønske om et luksus liv. Det er ikke det som gir meg glede her i livet.

Anonymkode: 4e76e...6c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Damer er slik laget. De bygger ikke sin relasjon på kjærlighet. De bygger den på penger og status forkledd i "kjærlighetens" tegn.

De fra asia ja. Ikke vestlige. 

Anonymkode: edfa0...f73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hvorfor?😂 

They say she aint no gold digger but she aint messing with no broke ....

Hvorfor er alle damer golddiggere? Alle menn som er rike har tilgang på unge flotte damer. Spiller ingen rolle om mannen ikke ser ut i måneskinn og kunne vært bestefaren deres. Har du stor bankkonto har du uendelig med tilgang. 

Skjønner ikke at noen prøver å nekte for dette.😂

Anonymkode: 0cb0d...a65

Er du mann selv? 
Jeg er dame og har aldri gått etter, eller likt menn med mye penger. Misforstå meg riktig, har vært sammen med en tidligere med MYE penger, men det var ikke grunnen til at jeg ble sammen med han.
Nettopp av den grunn, de tror de kan få alt og alle og er kongen på haugen (mange av dem isåfall). Og de gamle mennene, de får seg asiatiske kvinner, vennen min :) . Mange rikinger er misforstått og mange rikinger er som man vet fra før, og sånn er det bare. Alt i alt, overfladiske mennesker 😄 

Jeg mener at kjekke gutter/menn drar flest kvinner, og takk gud for det. Ikke alle kvinner har hodet fylt med penger, vil si det er ekstremt overfladisk, og da har man unngått å lære ett par verdier her i livet, virkelig. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, O.G. said:

Hvilke av de norske rikingene er det som renner rundt med så flotte damer da? 

Jeg synes de ser ganske alminnelige ut alle kjerringene deres. 

De hat utallige sugarbabes ved siden av. Til og med andre damer med barn og leilighet betalte for...

Anonymkode: 30476...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bryr meg verken om penger eller gamle griser. Vil bare ha en på egen alder, som ser bra ut, er snill, seriøs og oppegående. 

Anonymkode: 4afa5...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

De fra asia ja. Ikke vestlige. 

Anonymkode: edfa0...f73

Fra Norge også. Åpenbare..,

Anonymkode: 30476...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hvorfor?😂 

They say she aint no gold digger but she aint messing with no broke ....

Hvorfor er alle damer golddiggere? Alle menn som er rike har tilgang på unge flotte damer. Spiller ingen rolle om mannen ikke ser ut i måneskinn og kunne vært bestefaren deres. Har du stor bankkonto har du uendelig med tilgang. 

Skjønner ikke at noen prøver å nekte for dette.😂

Anonymkode: 0cb0d...a65

Hva er problemet? Menn som bare bryr seg om utseende og kvinner som bare bryr seg om penger er jo av samme ulla. Hvorfor kan de ikke bare få hverandre?

De eneste mennene som klager over dette er de som hverken har penger eller utseendet, og bare vil ha pene damer. Det er ikke kvinners problem at du har overfladiske krav og ingenting å tilby.

Anonymkode: f7ed5...e92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Damer er slik laget. De bygger ikke sin relasjon på kjærlighet. De bygger den på penger og status forkledd i "kjærlighetens" tegn.

Du som syter over å være singel burde skjerpe deg for holdningene dine gjennomsyrer deg som person. Derfor er du singel. Hvilken kvinne vil være med en overmoden mann som med et ræva kvinnesyn?

Anonymkode: 13869...851

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...