Gå til innhold

Gamle rike menn har tilgang på alle de deiligste damene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Alterego666 skrev:

Hmmm.... Vanskelig å plassere min kvinne i dette bildet all den tid hun tjener mer enn meg og eier mer enn meg OG kunne landet flere langt mer velstående enn meg. 
Hvorfor skulle hun velge meg som bor i en helt ordinær enebolig i forstaden, bare har en ordinær universitetsutdannelse og knapt tjener mer enn en stortingsrepresentant. 
 

Hvorfor velger hun ikke en mann med flere biler i garasjen og hytte på både fjellet og ved sjøen?

 

Tjener du mer enn en stortingsreperesentant så tjener du jo over millionen i året og er blant de rike i landet. At det finnes folk som er rikere enn deg endrer jo ikke på det. 

Alle kvinnene kan jo ikke bli sammen med verdens rikeste mann, noen må gå lengre ned på rikingskalaen. 

Anonymkode: 02695...3b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi kvinner søker økonomisk trygghet. Eldre menn med yngre pene kvinner føler de utstråler potens. Dette er egentlig en vinn vinn situasjon.

På den annen side, går den "gamle" konkurs eller mister formuen, da er den unge vakre raskt på en ny tue. Sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig at menn får all verdens forståelse for sine "instinkter" i samfunnet, men kvinner sine "instinkter" blir ikke akseptert.

Hva skal en kvinne (biologisk sett) med en mann dersom han ikke kan forsørge henne økonomisk? Mannen har bare 1 hovedoppgave biologisk, og det er å være den økonomiske forsørgeren. Hvordan skal han ellers vise at han er maskulin? Bare ved å pumpe muskler på treningssenteret?

Og i forhold til alt ansvaret kvinnen har (med å sette liv til verden, og passe på at livet overlever) er det ikke mye å be om....

Anonymkode: 6e789...401

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegansucks
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sant. At du ikke evner å se det er for meg svært rart med tanke på hvor mange eksempler i sosiale medier og millionærer/milliardærer som har unge hotte babes.

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg har ganske nylig blitt "nyrik". Før fikk jeg normal interesse fra damene pga utseendet mitt og fin personlighet. Nå kan jeg få hvem jeg vil pga pengeboken er tykkere og jeg har fint hus, biler, motorsykkel, båt osv. 

Damene er som klegg på meg, og merker at jeg har mistet troen på ekte kjærlighet. De vil bare ha materialistiske goder og leve et liv i sus og dus. Vurderer å finne meg ei dame som også har mye penger men selv de er ute etter mere. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Hvem du vil? Tror jeg ikke på, har ikke lyst å diskutere ditt dårlig kvinnesyn, bortkasta tid, ikke tagg meg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjener du mer enn en stortingsreperesentant så tjener du jo over millionen i året og er blant de rike i landet. At det finnes folk som er rikere enn deg endrer jo ikke på det. 

Alle kvinnene kan jo ikke bli sammen med verdens rikeste mann, noen må gå lengre ned på rikingskalaen. 

Anonymkode: 02695...3b6

For det første er det maaaaaange som tjener vesentlig mer enn meg, og enda fler har arvet, noe jeg ikke har. 

Men det sentrale poenget i HI, er at kvinner alltid søker oppover i monetær rikdom. Jeg motsier dette ved å eksemplifisere at:

1)dette stemmer ikke i mitt tilfelle, og 

2)kvinner har samme mulighet som menn til monetær rikdom ved egen kjøl. Noe de aller fleste heldigvis gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sant. At du ikke evner å se det er for meg svært rart med tanke på hvor mange eksempler i sosiale medier og millionærer/milliardærer som har unge hotte babes.

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg har ganske nylig blitt "nyrik". Før fikk jeg normal interesse fra damene pga utseendet mitt og fin personlighet. Nå kan jeg få hvem jeg vil pga pengeboken er tykkere og jeg har fint hus, biler, motorsykkel, båt osv. 

Damene er som klegg på meg, og merker at jeg har mistet troen på ekte kjærlighet. De vil bare ha materialistiske goder og leve et liv i sus og dus. Vurderer å finne meg ei dame som også har mye penger men selv de er ute etter mere. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Det er en trist erfaring.

Siden du har skaffet deg alle disse nye tingene, har du kanskje endret vaner og interesser og kontakten med gamle bekjentskaper?

Hva med å forsøke å være den du alltid har vært sammen med de du alltid har hengt sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hvorfor?😂 

They say she aint no gold digger but she aint messing with no broke ....

Hvorfor er alle damer golddiggere? Alle menn som er rike har tilgang på unge flotte damer. Spiller ingen rolle om mannen ikke ser ut i måneskinn og kunne vært bestefaren deres. Har du stor bankkonto har du uendelig med tilgang. 

Skjønner ikke at noen prøver å nekte for dette.😂

Anonymkode: 0cb0d...a65

Æsj. Ville ikke sugd en pikk uansett hvor mye penger han hadde hatt på kontoen. 

Anonymkode: bfc52...3a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker penger.

Men da mye penger. Tjener du par mill i året, er det for lite.

Hver sin lyst.

 

Anonymkode: ed8d9...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Vegansucks skrev:

Hvem du vil? Tror jeg ikke på, har ikke lyst å diskutere ditt dårlig kvinnesyn, bortkasta tid, ikke tagg meg igjen

Sannheten er noen ganger tung å svelge. 

Med hvem jeg vil, mente jeg ikke kona til Putin eller Trump eller alle slags kjendiser, men alle slags damer jeg ikke hadde sjangs på når jeg ikke var rik.

Merker hvor intressant jeg plutselig er blitt fordi jeg har mye penger, hvordan de plutselig intresserer seg for meg som person. Disse såkalte damene som er 10 på skalaen som kan velge å vrake i menn. Men jeg skjønner hvordan spillet fungerer, så de klarer ikke smiske seg på meg. Her er det kun ekte kjærlighet som gjelder.

At du ikke tåler å høre hvordan verden fungerer får stå for din regning..

Anonymkode: 0cb0d...a65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker penger.

Men da mye penger. Tjener du par mill i året, er det for lite.

Hver sin lyst.

 

Anonymkode: ed8d9...359

Du er ikke alene om det desverre. Bra du tør å inrømme det iallefall.

Anonymkode: 0cb0d...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er en trist erfaring.

Siden du har skaffet deg alle disse nye tingene, har du kanskje endret vaner og interesser og kontakten med gamle bekjentskaper?

Hva med å forsøke å være den du alltid har vært sammen med de du alltid har hengt sammen med?

Jeg har holdt kontakten med alle de gamle vennene mine, men opplevd flere damer i omgangskretsen min som er gift som har prøvd seg på meg etter jeg fikk mye penger. Mistet respekten for de og vurderer å fortelle mennene deres hvor golddiggere de er. Trist men sant.

Anonymkode: 0cb0d...a65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har holdt kontakten med alle de gamle vennene mine, men opplevd flere damer i omgangskretsen min som er gift som har prøvd seg på meg etter jeg fikk mye penger. Mistet respekten for de og vurderer å fortelle mennene deres hvor golddiggere de er. Trist men sant.

Anonymkode: 0cb0d...a65

Men du har fremdeles gode og etablerte venner av begge kjønn? Det er bra! Hold fast ved dem, og treff nye venner gjennom dem.

Hvordan viser du rikdommen din? Dersom du praler rikdom, vil du jo tiltrekke deg en viss type mennesker av begge kjønn.

Jeg kjenner flere mennesker som er veldig solide, men som bor i ordinære hus og kjøre ordinære biler. Det kan jo virke kjedelig, men det jeg observerer, er at de kjennetegnes av gode og solide relasjoner med dem de omgås.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er utrolig at menn får all verdens forståelse for sine "instinkter" i samfunnet, men kvinner sine "instinkter" blir ikke akseptert.

Hva skal en kvinne (biologisk sett) med en mann dersom han ikke kan forsørge henne økonomisk? Mannen har bare 1 hovedoppgave biologisk, og det er å være den økonomiske forsørgeren. Hvordan skal han ellers vise at han er maskulin? Bare ved å pumpe muskler på treningssenteret?

Og i forhold til alt ansvaret kvinnen har (med å sette liv til verden, og passe på at livet overlever) er det ikke mye å be om....

Anonymkode: 6e789...401

Handler nok om feminisme. En del av feminismen er å se ned på alt som viser at kvinnen er eller ønsker å gjøre seg avhengig av mannen. 

Anonymkode: 02695...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Handler nok om feminisme. En del av feminismen er å se ned på alt som viser at kvinnen er eller ønsker å gjøre seg avhengig av mannen. 

Anonymkode: 02695...3b6

Menn er nok mer avhengige av damer enn omvendt i dagens samfunn... Alle damer klarer å jobbe, men damer må ikke jobbe så hardt, når det finnes menn som ønsker å forsørge dem. Det samme med at selv om damer kan reparere ting i huset, så finnes det menn som ønsker å gjør det for dem. En stor del av maskulinitet er å gi, og feminitet er å ta imot. 

Anonymkode: 6e789...401

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Men du har fremdeles gode og etablerte venner av begge kjønn? Det er bra! Hold fast ved dem, og treff nye venner gjennom dem.

Hvordan viser du rikdommen din? Dersom du praler rikdom, vil du jo tiltrekke deg en viss type mennesker av begge kjønn.

Jeg kjenner flere mennesker som er veldig solide, men som bor i ordinære hus og kjøre ordinære biler. Det kan jo virke kjedelig, men det jeg observerer, er at de kjennetegnes av gode og solide relasjoner med dem de omgås.

Jeg har jo oppgradert hus, bil osv, men ellers lever jeg ganske så normalt. Er ikke champagne til frokost og cigarføring likssom, men ryktene svirrer jo fort, spessielt blant venner. Er bare trist å se hvordan alt forandres når man har penger. Folk du ikke trodde var sånn, har skuffet meg. Har heldigvis gode mannlige venner og noen få kvinner som jeg fortsatt stoler på, men man blir jo litt paranoid. 

Det som gir meg glede er å ta med venner på ting som jeg før ikke kunne spandere på meg, og gi til vedledighet og andre prosjekter jeg brenner for. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg diskutert med incels på andre forum. Å kjøpe sex, bli golddigget, være beta-forsørger eller andre former for utpressing for sex er IKKE en legit løsning og du er fortsatt INCEL.

Det eneste som teller er NEDLEGGELSEN, altså når kvinnene er genuint tiltrukket på et primært nivå. Alt annet er ego-forsvarsmekanisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sant. At du ikke evner å se det er for meg svært rart med tanke på hvor mange eksempler i sosiale medier og millionærer/milliardærer som har unge hotte babes.

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg har ganske nylig blitt "nyrik". Før fikk jeg normal interesse fra damene pga utseendet mitt og fin personlighet. Nå kan jeg få hvem jeg vil pga pengeboken er tykkere og jeg har fint hus, biler, motorsykkel, båt osv. 

Damene er som klegg på meg, og merker at jeg har mistet troen på ekte kjærlighet. De vil bare ha materialistiske goder og leve et liv i sus og dus. Vurderer å finne meg ei dame som også har mye penger men selv de er ute etter mere. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Med ditt kvinnesyn får du bere en type kvinner. Er selvstendig og hadde aldri deitet en mann som er så opphengt penger og kvinner. Litt sånn du fisker etter golddiggers og blir overrasket at det kun dem som vil ha deg. 

Anonymkode: 8fa48...207

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Med ditt kvinnesyn får du bere en type kvinner. Er selvstendig og hadde aldri deitet en mann som er så opphengt penger og kvinner. Litt sånn du fisker etter golddiggers og blir overrasket at det kun dem som vil ha deg. 

Anonymkode: 8fa48...207

Spot on.

Anonymkode: 9a7e1...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med ditt kvinnesyn får du bere en type kvinner. Er selvstendig og hadde aldri deitet en mann som er så opphengt penger og kvinner. Litt sånn du fisker etter golddiggers og blir overrasket at det kun dem som vil ha deg. 

Anonymkode: 8fa48...207

Jeg har ikke fisket etter noen kvinner. De klarer fint å prøve å åle seg innpå meg, men jeg er ikke ute etter sånne kvinner.

Jeg bare forteller hvordan damene rundt meg har forandret seg bare fordi jeg har mere penger. Det syns jeg er trist, men er sånn verden har blitt. De er vel påvirket av bloggere, kjendiser, reality programmer osv. Før i tiden var det enklere uten alle sosiale medier osv.

Anonymkode: 0cb0d...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spot on.

Anonymkode: 9a7e1...5d1

Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet?🙄 At du mener verden ikke fungerer sånn får stå for din regning. Gjør litt reasearch å les deg opp om dette, så kan du komme tilbake. 

All forskning viser at kvinner tiltrekkes status og penger. 

Anonymkode: 0cb0d...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...