Gå til innhold

Har det skjedd en oppmyking av tidligere anbefalinger om antall (barn) samlet ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går sa helseministeren at det ikke bør være mer enn fem personer sammen ute, tidligere er det jo anbefalt at for eksempel ikke mer enn 1-2 barn leker sammen ute?

Anonymkode: c2d2d...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tolket det som om at alle tidligere anbefalinger fortsetter. At det ble nevnt 5 stk ute var vel heller myntet på alle de som ikke klarer å holde seg unna uterestaurant og ungdom som spiller fotball.

Anonymkode: 8bc4b...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolket det som om at alle tidligere anbefalinger fortsetter. At det ble nevnt 5 stk ute var vel heller myntet på alle de som ikke klarer å holde seg unna uterestaurant og ungdom som spiller fotball.

Anonymkode: 8bc4b...2be

Jo, men jeg er dessverre redd for at mange kan tolke det annerledes, som i eksempelet jeg nevner med antall barn sammen.

Anonymkode: c2d2d...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men jeg er dessverre redd for at mange kan tolke det annerledes, som i eksempelet jeg nevner med antall barn sammen.

Anonymkode: c2d2d...d5d

Du har helt rett. De kunne være tydeligere på en del. Folk har det med å tolke slik det passer seg best, om det er rom for dette.

Anonymkode: 8bc4b...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men jeg er dessverre redd for at mange kan tolke det annerledes, som i eksempelet jeg nevner med antall barn sammen.

Anonymkode: c2d2d...d5d

Jeg er så enig! De burde vært mer presise.

Anonymkode: 4b068...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...