Gå til innhold

Hjemmepåske 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal dere finne på ? 

Anonymkode: 8b94c...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte nylig Lord of the Rings-filmene i extended version, så skal iallfall få sett de! ^^ Ellers blir det vel bare å ta det helt chill, har egentlig ikke noen spesielle tradisjoner i påska.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spille spill, se film, gå tur i skogen, henge opp hengekøyer og ligge der med en god bok, bake, spise påskegodt, lage god mat, strikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese til eksamen og jobbe godt betalte vakter 😀

Anonymkode: 215f6...2f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte i sola (hvis den titter frem), lese, strikke, se på tv, høre på radio, gå turer og - sikkert til manges store forferdelse og irritasjon - ha påskemiddag for gode venner. Vi blir hele tre stykker, så vi har vurdert at vi er innenfor anbefalt antall mennesker samlet på et sted. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir ok vær så er planen å vaske balkongen og få på plass et par krukker med stemor, starte på en genser jeg har både oppskrift og garn til. Ta noen sykkelturer i nærområdet :) 

Anonymkode: d7747...a7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i Oslo. Håper på noen turer i marka, på en sti uten for mye folk. Ellers blir det vel noen joggeturer i nabolaget tidlig morgen eller kveld. Vaske balkong og stelle i stand noen uteblomster. Male soverommet. Påskekrim, bøker, god mat og vin. 

Har ingen barn, heldigvis.

Anonymkode: 68cf3...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år hadde jeg ingen planer i utgangspunktet, men det blir vel å spille Sims og se hva Netflix og HBO har å by på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur i skogen, game, se serier, øl og YouTube, lese... gleder meg!

Anonymkode: bdcb6...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig besøke mormor og dra på hytta, men det gikk jo ikke. Om jeg kommer meg ut fra karantena og formern er bra tenker jeg å gå litt tur, sykle litt, lese ute på terassen og sikkert vaske ute og inne og gjøre det fint til våren. Allerede plantet litt og ryddet i bed så blir sikkert å plante litt til. Holder meg nok mest her i leiligheten og i nærområdet. Kommer til å være forsiktig selv om jeg slipper ut av karantena så tenker jeg at jeg fort kan bli syk igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme som alltid, utenom å dra på besøk eller ha besøk. 

Pleier å kose oss hjemme med påskeegg, filmer, gåturer osv. Har aldri hatt økonomi til påskeferie eller hytte så ikke store forskjellen😀

Anonymkode: e6ae8...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelturer i området

Jogge og trene utendørs

Lage god mat

Rydde i kjelleren

Spille TP og lese bøker

Anonymkode: e72ff...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Bingewatche Åsted Norge, Call the Midwife (nyeste sesong som nettopp kom i posten) og andre serier/filmer.

* Spille brettspill

* Spill dataspill (The Sims 4, Plague Inc. osv)

* Lese bøker (særlig krim!)

* Drive med bullet journal

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg hatt hjemmepåske de aller fleste gangene siden jeg ble voksen, så det er ikke noe nytt. Hvis været er bra, blir det å kose seg i hagen, spille kort, se på tv, bake,rett og slett en helt vanlig hverdag sammen med datteren min.

Anonymkode: 5028f...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste forskjellen for oss blir at vi ikke får besøk av mine søsken og ellers av gode venner.  Vi har signalisert klart at i disse koronadager omgås vi kun barn og deres familier.  Totalt er vi 11, med smått og stort.  Barna våre og familiene deres holder samme linje.  Vi omgås bare hverandre. 

Regner med at det blir turer med snøscooter på fjellet om været er bra.  Ellers pølsegrilling på terrassen.  Påskeaften blir det som alltid lammelår med fløtegratinerte poteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kose meg i påsken, lese bøker, strikke, se på TV, høre på musikk, være sammen min kjære og slappe av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første hjemmepåske noen gang. Ble nødt å kjøpe påskepynt for alt ligger på hytta. Håper vi får litt sol så man får litt stemning. Så får vi se påskekrim, lese litt, spille kort og brettspill, bake og spise god mat. Kanskje gå noen turer om været er greit. Skikkelig rart ... Håper barna blir med på dette, ellers blir det nedtur. Uansett, fornuftig at det blir slik og aksepterer selv om det er trist.

Anonymkode: 8702f...da8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydde, sitte ute og drikke kaffe i sola, lage god mat, lese en god bok, spille yatzy og andre brettspill, se påskekrim, ringerunde for å ønske god påske til  nærmeste familie og gode venner.🐣🌷🐥☀️🐣🌷🐥☀️🐣🌷🐥☀️🐣🌷🐥☀️

Anonymkode: 09148...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt enda, men blir å lese som vanlig, netflix, klargjøre verandaen til våren, og har planer om par turer i marka sammen med xxxx hvis været blir bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en rolig og avslappende hjemmepåske som vi bruker å ha. Jeg har pyntet opp med påskepynt. Leser bøker, strikker, ser filmer, hører på musikk, ser filmer og hører på radio. Jeg tror påske blir fin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...