Jump to content
AnonymBruker

Hjemmepåske 2020

Recommended Posts

AnonymBruker

Hva skal dere finne på ? 

Anonymkode: 8b94c...9c4

Fortsetter under...

Amber Everglow

Kjøpte nylig Lord of the Rings-filmene i extended version, så skal iallfall få sett de! ^^ Ellers blir det vel bare å ta det helt chill, har egentlig ikke noen spesielle tradisjoner i påska.

Gulløredobb

Spille spill, se film, gå tur i skogen, henge opp hengekøyer og ligge der med en god bok, bake, spise påskegodt, lage god mat, strikke.

AnonymBruker

Lese til eksamen og jobbe godt betalte vakter 😀

Anonymkode: 215f6...2f9

Brunhilde

Sitte i sola (hvis den titter frem), lese, strikke, se på tv, høre på radio, gå turer og - sikkert til manges store forferdelse og irritasjon - ha påskemiddag for gode venner. Vi blir hele tre stykker, så vi har vurdert at vi er innenfor anbefalt antall mennesker samlet på et sted. ;)

AnonymBruker

Hvis det blir ok vær så er planen å vaske balkongen og få på plass et par krukker med stemor, starte på en genser jeg har både oppskrift og garn til. Ta noen sykkelturer i nærområdet :) 

Anonymkode: d7747...a7a

Annonse

AnonymBruker

Bor i Oslo. Håper på noen turer i marka, på en sti uten for mye folk. Ellers blir det vel noen joggeturer i nabolaget tidlig morgen eller kveld. Vaske balkong og stelle i stand noen uteblomster. Male soverommet. Påskekrim, bøker, god mat og vin. 

Har ingen barn, heldigvis.

Anonymkode: 68cf3...014

FrankDrebin

I år hadde jeg ingen planer i utgangspunktet, men det blir vel å spille Sims og se hva Netflix og HBO har å by på. 

AnonymBruker

Gå tur i skogen, game, se serier, øl og YouTube, lese... gleder meg!

Anonymkode: bdcb6...65c

-Missi-

Skulle egentlig besøke mormor og dra på hytta, men det gikk jo ikke. Om jeg kommer meg ut fra karantena og formern er bra tenker jeg å gå litt tur, sykle litt, lese ute på terassen og sikkert vaske ute og inne og gjøre det fint til våren. Allerede plantet litt og ryddet i bed så blir sikkert å plante litt til. Holder meg nok mest her i leiligheten og i nærområdet. Kommer til å være forsiktig selv om jeg slipper ut av karantena så tenker jeg at jeg fort kan bli syk igjen.

AnonymBruker

Det samme som alltid, utenom å dra på besøk eller ha besøk. 

Pleier å kose oss hjemme med påskeegg, filmer, gåturer osv. Har aldri hatt økonomi til påskeferie eller hytte så ikke store forskjellen😀

Anonymkode: e6ae8...092

AnonymBruker

- Telletråder her på Kvinneguiden.

- Sitte på Wikipedia.

- Spille dataspill.

- Drive med trening.   

Anonymkode: 45655...ffc

AnonymBruker

Sykkelturer i området

Jogge og trene utendørs

Lage god mat

Rydde i kjelleren

Spille TP og lese bøker

Anonymkode: e72ff...4da

Annonse

SPOCA

* Bingewatche Åsted Norge, Call the Midwife (nyeste sesong som nettopp kom i posten) og andre serier/filmer.

* Spille brettspill

* Spill dataspill (The Sims 4, Plague Inc. osv)

* Lese bøker (særlig krim!)

* Drive med bullet journal

AnonymBruker

Her har jeg hatt hjemmepåske de aller fleste gangene siden jeg ble voksen, så det er ikke noe nytt. Hvis været er bra, blir det å kose seg i hagen, spille kort, se på tv, bake,rett og slett en helt vanlig hverdag sammen med datteren min.

Anonymkode: 5028f...c57

Zienna

Den eneste forskjellen for oss blir at vi ikke får besøk av mine søsken og ellers av gode venner.  Vi har signalisert klart at i disse koronadager omgås vi kun barn og deres familier.  Totalt er vi 11, med smått og stort.  Barna våre og familiene deres holder samme linje.  Vi omgås bare hverandre. 

Regner med at det blir turer med snøscooter på fjellet om været er bra.  Ellers pølsegrilling på terrassen.  Påskeaften blir det som alltid lammelår med fløtegratinerte poteter.