Gå til innhold

Stengte treningsentre: Hvor lenge? Fryse abonnement?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Forumhei

Tror dere treningsstudio vil åpne etter påske? Da er jo smitten mere under kontroll og lettere å kartlegge hvem som er smittet.

 

tror folkehelse hadde hatt godt av å løfte litt vekter snart 💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har betalt som normalt foreløpig, og ser an situasjonen over påske. Hvis dette blir langvarig så kommer jeg til å fryse medlemsskapet.

Jeg pleier å fryse det om sommeren også. Så slipper jeg å betale for de månedene jeg ikke er hjemme. 

Anonymkode: 7e4c5...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Forumhei skrev:

Tror dere treningsstudio vil åpne etter påske? Da er jo smitten mere under kontroll og lettere å kartlegge hvem som er smittet.

 

tror folkehelse hadde hatt godt av å løfte litt vekter snart 💪

Tror folkehelsa har godt av å ikke dø, framfor å løfte litt vekter 😝 

Jeg vil tro sannsynligheten er 5%. Tenker at restriksjonene etter hvert gradvis fjernes fra de viktigste funksjonene i samfunnet. Skole, osv. Helsestudio kommer dessverre ganske langt nede på den lista, spesielt sett opp mot utfordringene med å begrense ev. smitte på et sted der folk svetter og generelt har mye kontakt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pierre Gynt skrev:

Tror folkehelsa har godt av å ikke dø, framfor å løfte litt vekter 😝 

Jeg vil tro sannsynligheten er 5%. Tenker at restriksjonene etter hvert gradvis fjernes fra de viktigste funksjonene i samfunnet. Skole, osv. Helsestudio kommer dessverre ganske langt nede på den lista, spesielt sett opp mot utfordringene med å begrense ev. smitte på et sted der folk svetter og generelt har mye kontakt. 

Ja blir speende å se, det er det økonomiske aspektet også. 

Anonymkode: e5fb5...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2020 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Sats fryser alle medlemskap så lenge senterne holder stengt.

Anonymkode: d7fbb...455

hva gjør jeg som skal flytte ila mai til et sted uten sats😏får ikke sagt opp! ingen kundeservice å ringe heller. synes det er litt rar måte å møte medlemmene på

Anonymkode: 72d50...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2020 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Sats fryser alle medlemskap så lenge senterne holder stengt.

Anonymkode: d7fbb...455

Nei. De tar betalt for digital trening (199,-) i måneden med mindre du selv tar kontakt og ber dem om å fryse medlemskapet. 

Anonymkode: 42beb...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei. De tar betalt for digital trening (199,-) i måneden med mindre du selv tar kontakt og ber dem om å fryse medlemskapet. 

Anonymkode: 42beb...017

Ja, nå så /viser til e-post sendt for et par dager siden// . Men da jeg skrev innlegget var det frysing av medlemskap, ja.

Anonymkode: 6d4ba...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
På 29.3.2020 den 7.47, Forumhei skrev:

Tror dere treningsstudio vil åpne etter påske? Da er jo smitten mere under kontroll og lettere å kartlegge hvem som er smittet.

 

tror folkehelse hadde hatt godt av å løfte litt vekter snart 💪

Nei de er ikke viktige. Med tanke på at folk gjerne går dit uten ansatte til stede så vil hygienen være elendig og ikke kontrollerbar . Der jeg trente så jeg aldri ansatte som vasket, utstyret ble aldri vasket fortalte innehaver. Ingen bruke spray og papir etter bruk av benker ol å antibacen så jeg aldri noen bruke. Dette tenkte jeg ikke over tidligere men nå med økt fokus på hygiene og smitte skjønner jeg at treningssentre er det siste stedet man bør gå uansett pandemi eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg bare betaler 299/mnd så går det fint, men som student ville jeg ønsket å fryse abonnementet hvis det var dyrere

Anonymkode: be311...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt en mnd nå for å støtte de. Men nå er jeg selv permittert og må støtte meg selv heretter. Jeg har ikke gått opp i lønn akkurat... Så jeg kommer ikke til å sponse de ved neste trekk.

Anonymkode: aec99...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt treningssenter har gitt beskjed om at medlemskapet midlertidig er satt på vent, og at vi ikke behøver å foreta oss noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis eieren av senteret tar ut millionlønn, og de ikke trenger å betale ansatte i perioden de holder stengt - så syns jeg ikke det er riktig at det er enkeltpersoner som kanskje er permittert og som ikke vet om de har jobb etter dette skal dra denne dugnaden. Jeg skjønner at de har visse utgifter, men å betale 100% vil bare bli ekstra inntekt for eier. 

Anonymkode: 7e582...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere ikke at treningssentrene kan åpnes igjen etter 13. april, hvis de innfrir alle retningslinjer for å hindre smittespredning? Det vil si; Sørge for at alle kan holde minst 1 meter avstand (for eksempel "stenge" apparater for å hindre at folk er for tett, og redusere antall deltakere på gruppetimer), alle medlemmer MÅ tørke av før/etter bruk, ansatte til stede hele åpningstiden som kontinuerlig vasker overflater. 

Tror dere ikke? På samme måte som at skoler må forholde seg til disse retningslinjene hvis de skal åpnes. 

Anonymkode: 7bef6...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker dere ikke at treningssentrene kan åpnes igjen etter 13. april, hvis de innfrir alle retningslinjer for å hindre smittespredning? Det vil si; Sørge for at alle kan holde minst 1 meter avstand (for eksempel "stenge" apparater for å hindre at folk er for tett, og redusere antall deltakere på gruppetimer), alle medlemmer MÅ tørke av før/etter bruk, ansatte til stede hele åpningstiden som kontinuerlig vasker overflater. 

Tror dere ikke? På samme måte som at skoler må forholde seg til disse retningslinjene hvis de skal åpnes. 

Anonymkode: 7bef6...178

Svette i rommet på gruppetimer.

Anonymkode: 6d4ba...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svette i rommet på gruppetimer.

Anonymkode: 6d4ba...c06

Det smitter da vel ikke via svette? Det er vel dråpesmitte, som ved hosting og nysing. 

Anonymkode: 7bef6...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det smitter da vel ikke via svette? Det er vel dråpesmitte, som ved hosting og nysing. 

Anonymkode: 7bef6...178

Kommer ikke svette ut som dråper? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har vi fått låne utstyr hjem, og så har de gruppetimer på nett. Funker supert!!! Betaler med glede, disse timene er lyspunktet i hverdagen min nå! :)

Anonymkode: cbb79...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/2/2020 at 5:29 PM, AnonymBruker said:

Tenker dere ikke at treningssentrene kan åpnes igjen etter 13. april, hvis de innfrir alle retningslinjer for å hindre smittespredning? Det vil si; Sørge for at alle kan holde minst 1 meter avstand (for eksempel "stenge" apparater for å hindre at folk er for tett, og redusere antall deltakere på gruppetimer), alle medlemmer MÅ tørke av før/etter bruk, ansatte til stede hele åpningstiden som kontinuerlig vasker overflater. 

Tror dere ikke? På samme måte som at skoler må forholde seg til disse retningslinjene hvis de skal åpnes. 

Anonymkode: 7bef6...178

Mener du at treningssenterne skal begrense antall medlemmer som får trene og samtidig sette inn ekstra ressurser for å fotfølge medlemmene og sørge for at de tørker opp etter seg? Her går man jo i underskudd allerede dag EN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...