Gå til innhold

Er Korona pandemien begynnelsen på dommedag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At alt blir verre og verre liksom?

Anonymkode: 85280...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neppe, men hvem vet🤔.

Anonymkode: f6206...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det. Verden går ikke under, dommedag skjer ikke med det første.

Anonymkode: da618...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Om to år sitter vi her uten strøm og vann. Satt tilbake til 1850, minst. Med samme befolkningstall...

Neida... jeg tror nok det kommer til å gå seg til etterhvert. Om alle kunne vært så snill å gjort en innsats...

Spoiler

 

 

Anonymkode: 995e5...7bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommedag innen økonomien garantert. 

Vi skal nok overleve men velstanden blir kraftig redusert. 

Anonymkode: eeb3f...ac8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke første gangen verden blir utsatt for virus, krig, økonomisk nedgang osv you name it. Vi klarer alltid å komme oss på fote igjen. Så hvorfor skal det her være noe forskjell? Tror du undervurderer mennesker og verden for mye

Anonymkode: f1bfb...515

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dommedag innen økonomien garantert. 

Vi skal nok overleve men velstanden blir kraftig redusert. 

Anonymkode: eeb3f...ac8

Med en statistisk sunnere og yngre befolkning, store ordre-reserver og ett samfunn som har utviklet seg digitalt 10 år på 1 måned ? 

Hvorfor?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er som kakerlakker. Det overlever nok av oss til å bringe menneskeheten videre.

Anonymkode: 44148...ef2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vært sytem nå blir rasert er helt klart. Vi har ikke råd til å stenge landet flere ganger, så helsesystemet, ufør, sykepenger, ikke betaøe for lege mm vil nå innen få år bli forandret. Jeg er midt i livet og spørs vel om jeg noen gang vil kunne pensjonere meg. Ringvirkninger får dette, hvor store kommer ann på hvor lenge vi holder stengt

Anonymkode: aed7d...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dommedag, men en advarsel mot reising og folkevandringer. Her må det restriksjoner til. Folk reiser jaggu meg 3-4 ganger i året bare for å se seg rundt på jordkloden. Det medfører stor helserisiko. Det må ta slutt.

Anonymkode: b8a7e...6b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen dommedag, men en advarsel mot reising og folkevandringer. Her må det restriksjoner til. Folk reiser jaggu meg 3-4 ganger i året bare for å se seg rundt på jordkloden. Det medfører stor helserisiko. Det må ta slutt.

Anonymkode: b8a7e...6b2

Så enig! Sint på de som reiser så mye bare for å more seg,  med dette til følge - i tillegg til hvor ille det er for klima. Skryte av det gjør de og, får bare hat fra meg.

Anonymkode: 9a82e...e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Neida, vi er tross alt etterkommere etter folk som måtte hanskes med svartedauden. Det meste har vært mye bedre etter den tid. 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen dommedag, men en advarsel mot reising og folkevandringer. Her må det restriksjoner til. Det medfører stor helserisiko. Det må ta slutt.

Anonymkode: b8a7e...6b2

Folkevandringer ja. Inkluderer det alt av asylsøkere og lignende? O_o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Peanut said:

Folkevandringer ja. Inkluderer det alt av asylsøkere og lignende? O_o 

Hæ? Folkevandring er folkevandring.

Anonymkode: da618...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Folkevandring er folkevandring.

Anonymkode: da618...0bd

Ja, så da må det ta slutt det da vel? O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men tiltakene vil føre til en kraftig tilbakegang. Noe av det positive med det er at det fører til at slike holdninger som finnes i MDG blir utradert, og folk begynner å forstå elementær privatøkonomi igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommedag skjer den dagen ingen forventer det så om du forventer det så skjer det nok ikke nå.

Anonymkode: 27db5...76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

At alt blir verre og verre liksom?

Anonymkode: 85280...6ac

Først blir alt verre, men så blir alt bedre. Vi kommer oss gjennom dette også. Husk at vi har et stort oljefond å ta av. Andre land er ikke så heldige som oss.

Anonymkode: de61f...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe, men det er en teoretisk mulighet for at det er starten på en verdenskrig. Jeg håper virkelig at det ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...