Gå til innhold

Koronatiltak vil mest sannsynlig ende i skilsmisse for meg. Og ikke fordi mannen og jeg ikke kan være i isolasjon sammen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det kun barna han skal se, eller er det også eksen? Hvor skal han i så fall bo - på soverommet med sin eks? 

Anonymkode: 9add2...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men da kan han jo bare komme tilbake igjen etterpå? Det er da ingen grunn til at dere skal skilles pga dette. 

Anonymkode: 3329e...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun barna han skal se, eller er det også eksen? Hvor skal han i så fall bo - på soverommet med sin eks? 

Anonymkode: 9add2...163

Han skulle møte barna hos foreldrene sine.  Han har tilnærmet ingen kontakt med eksen. 

Anonymkode: ed393...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom et par har hver sine barn i to ulike land, tror jeg dere må regne med å ofre noe. Enten samvær med barn eller med hverandre i større eller mindre grad. Dersom det er den store kjærligheten er det ikke så mange år til ungene er store nok, så dette kan dere klare om dere ønsker. Akkurat denne epidemien er nok kortvarig, i forhold til et livslangt forhold, men det kan jo komme opp andre ting. Gjør som Anna i Frost. Ikke tenkt så langt frem, bare gjør neste rette ting hver dag.

Anonymkode: 997e6...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...