TinaChristina Skrevet 2. januar #141 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min yngste heter Emma fordi jeg elsker det navnet og synes det er superfint. Har null interesse av å velge et navn jeg ikke liker bare for å "være oppfinnsom" Anonymkode: c668f...08c Altså, selvfølgelig vil noen som leser dette, hete eller kjenne noen som heter et eller flere av navnene som nevnes. Jeg synes ikke Emma er et stygt navn, men det blir fort 5 stk i klassen med samme navnet når man velger et trend-navn. Og dette innlegget ber om den enkeltes mening. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar #142 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 1.4.2020 den 14.41): Linus høres ut som anus Anonymkode: fb73f...a5a Nei, det høres ikke ut som det. Anonymkode: 4a46a...d31 2
Chupacabra Skrevet 2. januar #143 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 2.4.2020 den 19.52): Milian, hvilken barsk mann på 40 heter det😂 Anonymkode: 2226f...f3a Nå, over 5 år senere skal ikke menn være barske. Kvinner skal nå være minst like barske som menn. Når det er sagt - Milian er en kortform av Maximilian, som igjen er avledet fra Maximus som betyr "den største". Derfor er kanskje ikke Milian så lite barskt likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar #144 Skrevet 2. januar TinaChristina skrev (20 minutter siden): Altså, selvfølgelig vil noen som leser dette, hete eller kjenne noen som heter et eller flere av navnene som nevnes. Jeg synes ikke Emma er et stygt navn, men det blir fort 5 stk i klassen med samme navnet når man velger et trend-navn. Og dette innlegget ber om den enkeltes mening. Ja, jeg vet hva innlegget ber om, men du ber oss som velger sånne navn om å være oppfinnsomme Anonymkode: c668f...08c
AnonymBruker Skrevet 3. januar #147 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2026 den 17.40): Nei, det høres ikke ut som det. Anonymkode: 4a46a...d31 Jo Anonymkode: e9df7...dce
AnonymBruker Skrevet 3. januar #148 Skrevet 3. januar TinaChristina skrev (På 2.1.2026 den 17.37): Altså, selvfølgelig vil noen som leser dette, hete eller kjenne noen som heter et eller flere av navnene som nevnes. Jeg synes ikke Emma er et stygt navn, men det blir fort 5 stk i klassen med samme navnet når man velger et trend-navn. Og dette innlegget ber om den enkeltes mening. Det er da lite sannsynlig at det blir 5 stk i en klasse med samme navn, når kun 1,5 % av årskullet har dette navnet. Det er større spredning i hvilke navn barn får i dag en tidligere. Anonymkode: 1f3b7...940 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #150 Skrevet 3. januar Skikkelig harrytass navn her: Lukas Noah Noa Oliver Emil Jakob Jacob William Theodor Teodor Ludvig Ludvik Liam Johannes Isak Isaac Oskar Anonymkode: 00754...9d8 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #153 Skrevet 3. januar Sånne degosnavn. Mateo, Theo, Leo, Felix, Bianca, Carmen, Sofia, Luna osv. Anonymkode: f3436...ebb
ToveM Skrevet 3. januar #154 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2026 den 17.33): Min yngste heter Emma fordi jeg elsker det navnet og synes det er superfint. Har null interesse av å velge et navn jeg ikke liker bare for å "være oppfinnsom" Anonymkode: c668f...08c Emma er jo et vanlig gammelt navn. Hadde en "tante" som het Emma. (Egentlig tanten til min mor)
AnonymBruker Skrevet 3. januar #155 Skrevet 3. januar Ronny, Roy, Roger, Johnny, Kai. Anonymkode: c90e6...cc7
AnonymBruker Skrevet 4. januar #156 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2026 den 17.19): Jeg vet om en gutt som heter Crispinus… er vel ikke harry(er ikke kjent nok til å være harry) per se, men syns det er dårlig gjort å gi barn navn som de må gjenta hele sitt liv… Det er liksom dømt til å slite med navnet sitt. (med det sagt så gikk jeg i klasse med Elvis på skolen… han eide navnet sitt ganske bra, så det kan vel gå begge veier!) Anonymkode: 8b023...d18 CRISPINUS?!?! Please si at du kødder nå. Anonymkode: fd734...681
AnonymBruker Skrevet 4. januar #157 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Sånne degosnavn. Mateo, Theo, Leo, Felix, Bianca, Carmen, Sofia, Luna osv. Anonymkode: f3436...ebb hva i all verden er "degos"-navn? Anonymkode: b11d7...e78
Klossmajor Skrevet 4. januar #158 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): hva i all verden er "degos"-navn? Anonymkode: b11d7...e78 https://snl.no/degos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå