Gå til innhold

Hvorfor hater folk Trump?


Macey_8888

Anbefalte innlegg

22 hours ago, Chiyo said:

Fordi han ignorerer ting som får han til å se dårlig ut. Guvernører sier til han "vi mangler utstyr og tester", Trump sier "Jeg har ikke hørt om noe problemer om tester?" Han bryr seg ikke.
 

 

Hun er ikke troverdig, og du burde ikke følge med henne siden hun er en propagandist og ikke en nyhets kilde.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nimbus2000
2 timer siden, Anonym27 skrev:

Trump er upopulær av to grunner:

1. Han ønsker det beste for det amerikanske folk og det er mange, både i USA og her i Norge som misliker det.

2. De fleste mediebedrifter lyver, overdriver eller viser halve sannheten om han, slik at mange begynner å mislike han. Media gjør dette fordi de hater det amerikanske folk.

Dette er i hvert fall det Trump selv hevder. Så får man selv velge om man vil sluke alt Trump sier rått og oppføre seg som hans stemmekveg eller om man vil tenke kritisk. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Nimbus2000 said:

Dette er i hvert fall det Trump selv hevder. Så får man selv velge om man vil sluke alt Trump sier rått og oppføre seg som hans stemmekveg eller om man vil tenke kritisk. 

Problemet er at de som er i mot Trump er ikke troverdig etter 4 år med løgner og dette har de gjort så mye at de er bokstavelig gutten som skrek ulv. Det Trump faktisk har gjort som er kanskje på grensen er ikke trodd av folk flest i USA og resten av verden siden media har fremstått som løgnerne og fanatisk. I forhold til Obama og Bush så fremstår Trump mye bedre subjektivt, siden ingen nye kriger, bedre og mer stabil amerikansk økonomi, fred i Nord-Korea, fredsavtale med Taliban. Demokratene ønsket å stille han for riksrett siden de ikke likte måten han sa ting på, jeg er fremdeles usikker på hva de stevnet han for. 

De som mangler kritisk tenking er ikke trump støttespillerne, bedre sagt om de som følger ensidig media som er mot han enn å følge flere typer media. CNN,NRK,Dagbladet,VG,Aftenposten,ABC,MNBC,BBC og mange flere siden de har ekstrem bias mot Trump til ekstrem grad. 

 

Du og resten av de som ikke liker Trump har laget ris for egen bak, det har kostet dere troverdigheten og rykte. Det har kostet Demokratene makt for minst 15-20 år kanskje legger de ned partiet og skaper et nytt et. Trump har vunnet alt siden konspirasjon teorier viste seg å være hyperbolsk overdrivelser og løgn.                          

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater ham ikke, men han fremstår for meg som en ufølsom mindre begavet narsist.

Trenger jeg å muntres opp litt så fyrer jeg opp noen av talene hans. Er liksom ikke måte på kor blåst han er.

Dersom man leser aviser og nyheter generelt så får man liksom en oppfatning om at han er litt spesiell. Dem er alt for snille med ham.

Han er nok en som snakker fra levra som noen nevnte her. Enig i den....Det finnes absolutt null tankevirksomhet bak noen ord han ytrer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mengde materiale på Youtube, og hans egen Twitter-konto, som viser at Trump er den verste statslederen i et vestlig land siden Hitler. 

Søk gjerne opp sammenligninger mellom Trump og Obama. 

Endret av norw
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bohrman

Hatet er basert på meme-tenkning. "Orange man bad". Det finnes noen få hederlige unntak som klarer å koke i hop konsekvente argumenter for hvorfor de hater Trump (og all ære til dem for det), men stort sett skal det ikke mer til enn å spørre "hvorfor?" eller "hva er det spesifikt du sikter til" før det kommer tydelig frem at folk bare er fullstendig hjernevaska av overskrifter, bilder og (i beste fall) ingresser i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
3 timer siden, Liker skrev:

Han kommer jo til å vinne igjen.

Det er det jo ingen som vet. Trump risikere å ha presidentvalget samtidig som USA har den høyeste arbeidsledigheten siden Den store depresjonen. Det er tilstanden på økonomien som er det mest avgjørende om en president blir gjenvalgt.

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/22/2020 at 1:06 PM, Macey_8888 said:

Hei. 

Jeg lurer på hvorfor folk hater Trump? Sier ikke at jeg liker fyren selv, men har aldri satt meg inn i noe særlig av det han har gjort. Kan jo begynne å lese meg opp. Men tenkte kanskje noen her inne også har noen syn på saken. Gjerne konkrete grunner av hva han har gjort, ikke gjort? Så hvorfor hater folk han?

Spørsmål er hvorfor hater Trump folk? Ikke not at han er født med sølvskje i munnen men har må hate alle som ser ikke ut akkurat som han, er ikke rik eller er ikke fra samme land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
33 minutter siden, Bohrman skrev:

Hatet er basert på meme-tenkning. "Orange man bad". Det finnes noen få hederlige unntak som klarer å koke i hop konsekvente argumenter for hvorfor de hater Trump (og all ære til dem for det), men stort sett skal det ikke mer til enn å spørre "hvorfor?" eller "hva er det spesifikt du sikter til" før det kommer tydelig frem at folk bare er fullstendig hjernevaska av overskrifter, bilder og (i beste fall) ingresser i media.

"Alle som ikke er enige med meg er dumme". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bohrman
1 minutt siden, Nimbus2000 said:

"Alle som ikke er enige med meg er dumme". 

Jeg ser du glatt hoppet over andre setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimbus2000
Akkurat nå, Bohrman skrev:

Jeg ser du glatt hoppet over andre setning.

Beklager. "Det finnes noen få hederlige unntak, men de aller fleste som er uenig med meg er dumme". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...