Jump to content
Macey_8888

Hvorfor hater folk Trump?

Recommended Posts

Macey_8888

Hei. 

Jeg lurer på hvorfor folk hater Trump? Sier ikke at jeg liker fyren selv, men har aldri satt meg inn i noe særlig av det han har gjort. Kan jo begynne å lese meg opp. Men tenkte kanskje noen her inne også har noen syn på saken. Gjerne konkrete grunner av hva han har gjort, ikke gjort? Så hvorfor hater folk han?

Fortsetter under...

Wednesday Addams
9 timer siden, Macey_8888 skrev:

Sier ikke at jeg liker fyren selv, men har aldri satt meg inn i noe særlig av det han har gjort

Kanskje du skal sette deg inn i ting først. :)

Veras123

Jeg hater ham ikke,eller bryr meg ikke stort om ham. Men noe av det kan være fordi før på 80 tallet trur jeg, at han forgrep seg på jenter?

Beverly_Hills
Posted (edited)

Uavhengig av om man er enig/uenig i politikken hans så er han en ufyselig fyr om man dømmer etter ordinære normer.

Edited by Beverly_Hills

Zienna

Jeg  er politisk interessert og regner meg som ganske godt oppdatert. 

Det skremmer meg at USA, med så mye makt, har valgt en mann som Donald Trump til president.  Han skryter uhemmet av seg selv.  Har et lettvint forhold til sannheten.  Kort sagt, mannen virker ikke som den mest oppvakte. 

Lord Friendzone

Politikk følger jeg lite med på, men Trump har jeg aldri likt.

Det er noe med hele fremtoningen. Han er ofte veldig arrogant, påståelig og selvhevdende. Kroppsspråket og den nedlatende holdningen han har til andre lyser lang vei.

Da det famøse «grab 'em by the pussy»-sitatet kom frem under valgkampen reagerte jeg først med vantro, men egentlig ble jeg også ganske lettet, for da tenkte jeg at det måtte jo bare ødelegge hans mulighet til å bli president... Den gang ei :vetikke:

Annonse

334

Trump har gjort mer godt for amerika og verden generelt enn noen annen president i nyere historie. Bare at kjøpt og betalt media (fake news som de nå kalles) gjør alt de kan for å ikke rapportere dette, og alt de kan for å sverte han.  Hvis folk hadde fått med seg halvparten av de gode tinga han har gjort, hadde det vært andre boller. Men folk generelt hører jo bare på hva mainstream fake news mater dem.

Han snakker fra levra, og setter folket framfor andre interesser. Han er ikke en "profesjonell politiker" og all piss det drar med seg. Ingen er perfekt, ei heller Trump. Men han er 100 ganger bedre enn alternativene som amerikanerne blir gitt. Det skal jeg love deg..

I Grosny
2 timer siden, Zienna skrev:

Det skremmer meg at USA, med så mye makt, har valgt en mann som Donald Trump til president.  Han skryter uhemmet av seg selv.  Har et lettvint forhold til sannheten.  Kort sagt, mannen virker ikke som den mest oppvakte. 

Han er smartere enn du tror.  Man blir ikke president i verdens råeste regime uten å ha noe å fare med. Trump er født i tvillingenes tegn. Det sies at tvillinger har stort reportoir, mange personligheter å spille på. Det kan passe med Trump.

I Grosny
Posted (edited)
2 timer siden, Zienna skrev:

Forskjellen på Trump og Obama er at Trump juger helt åpent, og anser det som en naturlig del av jobben som USAs president, mens Obama prøvde å skjule sine løgner. Hvilket framstiller Trump som en ærlig løgner og Obama som en slesk løgner.

Edited by I Grosny

Jegern Puahate

Media og ymse kulturfolk sier at Trump er slem = Trump må jo være slem.

Sidabmao

Man kan si mye om personligheten til Trump, men i motsetning til de aller andre presidentkandidatene har han et hjerte.

Cleopatra70

Fordi han ikke klarer å si de rette tingene. Obama klarte å si de rette tingene, men han var ikke en tøddel bedre.

Sidabmao
1 minutt siden, Cleopatra70 said:

Fordi han ikke klarer å si de rette tingene. Obama klarte å si de rette tingene, men han var ikke en tøddel bedre.

Obama var en sleip ål som sa det folk ville høre. Akkurat som en notorisk psykopat.

Annonse

Macey_8888
Posted (edited)
14 timer siden, Wednesday Addams skrev:

Kanskje du skal sette deg inn i ting først. :)

Absolutt! Og like etter jeg skrev posten så begynte jeg å lese mer om det. Men syns det er interessant å høre hva andre mener om han også. Da får man ting fra flere perspektiver 😊

Edited by Macey_8888

Guri-Guri
15 timer siden, I Grosny skrev:

Forskjellen på Trump og Obama er at Trump juger helt åpent, og anser det som en naturlig del av jobben som USAs president, mens Obama prøvde å skjule sine løgner. Hvilket framstiller Trump som en ærlig løgner og Obama som en slesk løgner.

Jeg husker jeg reagerte på Obama med en gang. Han virket så slesk og falsk. 

klondrik
Posted (edited)
På 22.3.2020 den 13.06, Macey_8888 skrev:

Jeg lurer på hvorfor folk hater Trump?

Det er vel ikke så mange som hater Trump, men jeg tror folk blir litt bekymret når en verdensleder synker ned på nivået til en 10åring med en gang han føler seg presset. Jeg tror ikke Trump er noe dårlig menneske, men jeg har inntrykk av at han er så fokusert på å fremstå som en god leder at han glemme litt den rollen en President skal ha. Med en gang han møter motstand så er det alle andre som tar feil og han har rett, en ansvarsfraskrivelse.

Økonomisk så har han har vist gode resultater men akkurat i disse tider hvor folket er helt avhengig av en statsleder med autoritet og medmenneskelighet så er det på grensen til katastrofe. Etter å ha fulgt med på corona- pressekonferansene så kan det virke som han er helt ute av det, der ekspertene ofte må inn i etterkant for å rette på det han har sagt.

Edited by klondrik

jabx
På 22.3.2020 den 13.06, Macey_8888 skrev:

Hei. 

Jeg lurer på hvorfor folk hater Trump? Sier ikke at jeg liker fyren selv, men har aldri satt meg inn i noe særlig av det han har gjort. Kan jo begynne å lese meg opp. Men tenkte kanskje noen her inne også har noen syn på saken. Gjerne konkrete grunner av hva han har gjort, ikke gjort? Så hvorfor hater folk han?

Trump er en gjennomkorrupt storløgner med fascistiske trekk.

jabx
Posted (edited)
15 timer siden, 334 skrev:

Trump har gjort mer godt for amerika og verden generelt enn noen annen president i nyere historie. Bare at kjøpt og betalt media (fake news som de nå kalles) gjør alt de kan for å ikke rapportere dette, og alt de kan for å sverte han.  Hvis folk hadde fått med seg halvparten av de gode tinga han har gjort, hadde det vært andre boller. Men folk generelt hører jo bare på hva mainstream fake news mater dem.

Han snakker fra levra, og setter folket framfor andre interesser. Han er ikke en "profesjonell politiker" og all piss det drar med seg. Ingen er perfekt, ei heller Trump. Men han er 100 ganger bedre enn alternativene som amerikanerne blir gitt. Det skal jeg love deg..

Hva har Trump gjort for Amerika og verden generelt?

Trump er jo selv gjennomkorrupt.

Trump snakker ikke fra levra. Han sier det han tror han må si for å vinne. Det innebærer at han lyver konsekvent.

At andre politikere stort sett er nesten like ille forandrer ikke det at Trump er den verste.

Edited by jabx

334
52 minutter siden, jabx skrev:

Hva har Trump gjort for Amerika og verden generelt?

Trump er jo selv gjennomkorrupt.

Trump snakker ikke fra levra. Han sier det han tror han må si for å vinne. Det innebærer at han lyver konsekvent.

At andre politikere stort sett er nesten like ille forandrer ikke det at Trump er den verste.