Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Hehehe!!

Så fint å lese at det er avslappet forhold i Pi@heimen om dagen! Bra det!

Var det jeg sa, når man bare tirrer dem nok så mister de all kontroll!

Han er nok mer på gli enn han liker å innrømme tenker jeg!

Kos til dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ikke tid til det her, men for fristende å skrive litt...

Fikk vite i går kveld at kollegaen til sambo skal bli far igjen. Å det stikker litt (som det gjør hver gang jeg får høre noe slikt...). Heldigvis var det mørkt på soverommet når han sa det, så han så ingen reaksjon, hadde veldig lyst til å begynne å skrike eller grine eller noe annet, men jeg klarte å la være. Pi@mor MÅ ikke ødelegge den fine snakke-om-baby-tonen nå.

Regner med EL i morra men jeg tror jeg er borte, så da slipper jeg å tenke på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Ååå...Det er så vanskelig å forbli nøytral av og til! Vet akkurat hvordan det er!

Liksom;"ble du lei deg?" Neeeida!! Med DEN jukseoverbevisende stemmen!

Men man mååå bare holde ut for da går det bedre og da kommer de sniglende etterhvert! Og DA blir det så bra!

Hold ut fortsatt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at så mange har vært innom meg. Stor :klem: til dere alle.

Sliten etter jobb og det pissregener så det er ikke akkurat fristende å gå ut... Hvile litt først.

Jeg har ikke hatt ordentlig EL-slim denne uka. Var litt, men ikke så mye som det bruker. Lurer på hva det betyr. Har ikke telt noen dager denne gangen her, men skulle hatt EL ca på onsdag. Kankje jeg skal telle..... Ble ikke mere klok, håper ikke det er noe tull på gang, har hatt tydelig EL-slim de 7 siste syklusene. Mensen skal komme rundt den 14. i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det nesten som om jeg har EL-slim, merkelig... Åh jeg hater slik kluss... Nå blir det kanskje tull med når mensen kommer også... Må nok beklage Skytte og Lille Ballerina er nok ikke noe mere spennende på gang enn at kroppen har blitt helt :sprettoy:

Jeg og sambo snakka en del om barn på lørdag og han sa han kjente seg mer og mer positiv til det, og han lurte på om det var greit for meg om han kunne gå for det når han var klar og om han trengte å ta hensyn til meg i forhold til jobb og alt det der. Jeg sa til han at han kunne bare kjøre på når han ville, jeg er så barnesjuk at jeg ikke klarer å ta hensyn til jobbsøking osv. Har tro på at det ordner seg uansett. Hjelper nok når jeg klarer å styre følelsene mine litt, har faktisk klart å ikke være så mye lei meg når jeg har vært alene heller.

Så tilbake til det der EL-slimet som har glimra med sitt fravær, jeg får helt noya jeg, tror jeg har alle mulige slags feil med meg og at jeg aldri kommer til å bli gravid...... Kanskje litt tidlig å begynne å bekymre seg for det før vi har starta..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre at din samboer er mer positiv, det høres nesten ut som han kommer til å bli 100% med om ikke lang tid! :sjarmor:

Jeg hadde ikke brydd meg så veldig om EL-slim eller ei (men det er fordi jeg sjelden merket noe til det, og det gikk jo bra likevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at han sier slik da!! Før du vet ordet av det er dere i full gang igjen!

Og vips så sitter du der med magen full av baby!

Det er helt sikkert ikke noe galt med deg, Pi@! Må ikke tenke slik nå! Nå må du bare fylle på med positive tanker!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har internett vært nede i heimen noen dager, og jeg har vært mer eller mindre desperat til tider..... Når det kom igang igjen var det bare strake veien til KG sjølom jeg skulle lest to artikler og pakka til jakttur i helga før kl 1515 da jeg skal på jobb...... Det ordner seg nok.

Ja, jeg tror det order seg med sambo innenfor rimelig tid, det bare spørs hva som er rimelig tid :ler:. Ting går ikke så fort for sambo...... Men han er virkelig på gli, og slurver som bare det :sjarmor:

Ellers er EL-slim og ømme pupper som blåst bort med vinden...... Mensen om rett under ei uke og her mangler alle symptomer på mensen lista :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det som skulle ha skjedd:

-1.dag: mensen

-ca 12.dag: EL, med EL slim

-ca 14.dag: ømme pupper

-ca 21.dag: mensmurring

-ca 26.dag: ekstremt ømme pupper

-ca 28.dag: mensen

Her er det som har skjedd denne måneden:

-1.dag: mensen

-

-

-

-

Åh jeg hater at ting ikke er slik de skal være :sur:

I alle fall når det ikke er noen grunn til tull :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iler inn her med ei :dagens-rose: til deg også!!

Må jo ikke glemme Pi@vennen!!!

Jakttur blir bra saker! Skulle egentlig på hytta i helga vi, men det er jo avlyst....

Menmen, høsten er ikke over enda!

Hmmm.....alt er borte....Merkelig....Kanskje det bare gjemmer seg for å overraske deg med ingen TR??

Satser på det jeg ;)

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for rosa, Skytte.

Om en time skal jeg til veileder og snakke om oppgava, det trengs slik at jeg kan komme ordentlig i gang. Skal egentlig ikke være her nå, men det var så fristende.

Jeg har blitt helt opphengt i en drøm jeg hadde tidlig i denne uka, eller slutten av forrige uke. Drømte at di ringene som er rundt brystvorta (hva det nå heter) plutselig vokste seg kjempe store mens jeg sto forran speilet. Di var så store at di nesten dekket hele puppen. I tillegg så ble di ruglete. Jeg var helt fra meg og syntes det var kjempestygt. Sambo sto ved siden av meg i drømmen og sa:"Jeg synes du er fin jeg, kjæresten min". Jeg var så fortvila da jeg våkna. Etter det har jeg stått og studert puppa mine i speilet hver dag, og jeg synes di ringa blir større, sjølom det ikke er tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.....Ja det er mye rart man kan drømme du...Hmmm....Vi får se om det betyr noe ;) Kan aldri vite....!

I mellomtiden får dere ha ei super helg i Pi@heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...