Gå til innhold

Likestilling/feminisme og darwinisme


Anonym27

Anbefalte innlegg

Det er slik i alle samfunn at menn må bevise at de er kapable, gjennom å skaffe seg status eller ressurser. Menn velger ikke kvinner ut fra slike kriterier, men går etter personlighet og tegn på fruktbarhet.

Alle suksessfulle samfunn har dermed investert mest i at guttene deres blir suksessfulle og beviser sine gode egenskaper. I Norge og mange feministiske land, skjer ikke dette. Her blir mest invitert i jentene og at de skal få økonomisk suksess.

Jeg tror derfor at vi får en kontinuerlig genetisk drift bort fra gutter og etnisiteter med feminisme, og til dem uten. Konsekvensene blir katastrofale for oss nordmenn.

Hvorfor er det så mange onde feminister i Norge?

Endret av Anonym27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det er slik i alle samfunn at menn må bevise at de er kapable, gjennom å skaffe seg status eller ressurser"

Det er det i Norge også. Kvinner velger på bakgrunn av ganske like kriterier i alle land.

Unntaket er land i tredje verden eller med svært dårlige kår, der kvinner stort sett ikke har annet grunnlag enn at mannen har en hvilken som helst jobb.

Anonymkode: 4759d...69f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til å utdype litt hva du mener med en genetisk drift bort fra gutter og etnisiteter?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ess skrev:

Har du lyst til å utdype litt hva du mener med en genetisk drift bort fra gutter og etnisiteter?

Med genetisk drift mener jeg at den norske befolkning blir mer og mer utenlandsk genetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er sannsynlig at vi ser en utvikling der flere menn ikke etablerer seg mens andre gjør det i flere omganger, eventuelt blir "utkonkurrert" av kunstig befruktning og staten som forsørger. At norske menn blir utkonkurrert av utenlandske tror jeg ikke blir veldig utbredt, da de som kommer hit veldig ofte selv befinner seg lavt på "samfunnsstigen" og nok fort havner i samme båt, men en vil nok se at etnisk norske får betraktelig færre barn enn en del andre nasjonaliteter og etnisiteter. 

Så skal en ikke heller se helt bort fra at nye generasjoner kvinner vil se på sin mødregenerasjon og, slik mange generasjoner før seg, tenker at "slik ønsker ikke vi å leve". Kanskje vil en del se et liv med mange, men få meningsfulle, partnere, lite familieliv og ellers mye stress og forpliktelser i arbeidet som mindre fristende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, herzeleid skrev:

Jeg tror det er sannsynlig at vi ser en utvikling der flere menn ikke etablerer seg mens andre gjør det i flere omganger, eventuelt blir "utkonkurrert" av kunstig befruktning og staten som forsørger. At norske menn blir utkonkurrert av utenlandske tror jeg ikke blir veldig utbredt, da de som kommer hit veldig ofte selv befinner seg lavt på "samfunnsstigen" og nok fort havner i samme båt, men en vil nok se at etnisk norske får betraktelig færre barn enn en del andre nasjonaliteter og etnisiteter. 

Så skal en ikke heller se helt bort fra at nye generasjoner kvinner vil se på sin mødregenerasjon og, slik mange generasjoner før seg, tenker at "slik ønsker ikke vi å leve". Kanskje vil en del se et liv med mange, men få meningsfulle, partnere, lite familieliv og ellers mye stress og forpliktelser i arbeidet som mindre fristende. 

Det er en annen konsekvens av feminisme. Men jeg mener det er sannsynlig at høy investering i guttene i andre kulturer vil gjøre at en høyere prosentandel er gode nok. Dermed vil en likevel få genetisk drift bort fra feministiske etnisiteter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym27 skrev:

Det er slik i alle samfunn at menn må bevise at de er kapable, gjennom å skaffe seg status eller ressurser. Menn velger ikke kvinner ut fra slike kriterier, men går etter personlighet og tegn på fruktbarhet.

Alle suksessfulle samfunn har dermed investert mest i at guttene deres blir suksessfulle og beviser sine gode egenskaper. I Norge og mange feministiske land, skjer ikke dette. Her blir mest invitert i jentene og at de skal få økonomisk suksess.

Jeg tror derfor at vi får en kontinuerlig genetisk drift bort fra gutter og etnisiteter med feminisme, og til dem uten. Konsekvensene blir katastrofale for oss nordmenn.

Hvorfor er det så mange onde feminister i Norge?

Ja og det er smart at kvinner kan klare seg selv.

Menn ser ikke på personlighet eller noe langvarig men på utseendet og dumper med en gang de får sjansen så da er det beste at kvinnene klarer seg selv så de slipper å havne under fattigdomsgrensa.

Anonymkode: 4a88e...ac7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må lese litt mer om utviklingslæren. Den sier nemlig at de som er best tilpasset forholdene, med tanke på hvordan forholdene er når de lever, vil føre genene sine videre, ved at det blir produsert avkom med deres gener. Det er andre "regler" som gjelder i dag i forhold til for 100 år siden, og dette er i stadig endring.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har blitt økonomiske uavhengige.. Menns reaksjon: JEG HATER KVINNER!!!!! 

Gro deg en personlighet gutt så skal du se du får pult du å. 

Anonymkode: 5b693...c33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/22/2020 at 3:25 AM, AmandaVI said:

Ja, disse karantene-tider kan tære på hvem som helst. 

Provosert? Provosert.

Anonymkode: 20b5e...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke hadde vært noen onde feminister, hvem skulle du da ha lagt skylda på?
Grunnen til at Norge fungerer såpass greit som det gjør, er at både menn og kvinner har de samme mulighetene til å jobbe og tjene penger. Og både onde feminister og slemme mannssjåvinister har både stemmerett og ytringsfrihet. Sånn bør det også være i et fredelig demokrati.

Anonymkode: efffe...57f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn må fortsatt bevise at de er kapable til noe for å få dame, akkurat som de fleste fornuftige menn, helst også vil ha en grepa dame.  Det er synd dersom du føler at du er avhengig av at damer skal ha pålagt handicap ( som i golf) for at du skal klare å komme deg frem i verden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, T-Rex skrev:

Jeg tror du må lese litt mer om utviklingslæren. Den sier nemlig at de som er best tilpasset forholdene, med tanke på hvordan forholdene er når de lever, vil føre genene sine videre, ved at det blir produsert avkom med deres gener. Det er andre "regler" som gjelder i dag i forhold til for 100 år siden, og dette er i stadig endring.

Så det du prøver på her er å rettferdiggjøre det som står i HI med at det er evolusjon? Hvordan tenker du samfunnet blir påvirket av dette? Vil mennene utenfor føle behov for å gjøre noe godt i slike samfunn? Hvor lang tid tar det før de som investerer mest i guttene sine vil være i genetisk overtall vs de feministiske etnisiteter?

Endret av Anonym27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2020 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Ja og det er smart at kvinner kan klare seg selv.

Menn ser ikke på personlighet eller noe langvarig men på utseendet og dumper med en gang de får sjansen så da er det beste at kvinnene klarer seg selv så de slipper å havne under fattigdomsgrensa.

Anonymkode: 4a88e...ac7

Værsåsnill, glem sånn oppgulp.

TS- fascinerende tråd. Det pirker min interesse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har blitt økonomiske uavhengige

Anonymkode: 5b693...c33

Det er egentlig et ganske interessant poeng; Kvinner har blitt økonomisk uavhengige i forhold til å bli forsørget direkte av menn, samtidig som kvinner som gruppe er veldig økonomisk avhengige av velferdsstaten, og sånn sett forsørges indirekte av menn. Dette er interessant med tanke på poenget over om at en må være tilpasset tiden akkurat nå og at en del menn ikke er det, fordi dette kan endre seg veldig fort. Ikke minst i en såpass usikker økonomi som vi kanskje går i møte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, herzeleid skrev:

Det er egentlig et ganske interessant poeng; Kvinner har blitt økonomisk uavhengige i forhold til å bli forsørget direkte av menn, samtidig som kvinner som gruppe er veldig økonomisk avhengige av velferdsstaten, og sånn sett forsørges indirekte av menn. Dette er interessant med tanke på poenget over om at en må være tilpasset tiden akkurat nå og at en del menn ikke er det, fordi dette kan endre seg veldig fort. Ikke minst i en såpass usikker økonomi som vi kanskje går i møte. 

Som gruppe ja men ikke individuelt. Vi som jobber er ikke økonomisk avhengige av trygd og andre ytelser. Vi har bedre liv når vi kan leve som vi ønsker og ikke som en slave for en mann som uansett bare kommer til å være utro.

Et annet interessant poeng er at vi har god økonomi FORDI kvinner jobber og mange selskaper tjener penger fordi kvinner kjøper så vi bidrar ganske godt til at menn(først og fremst) i disse selskapene kan tjene penger.

Og velferdsstaten er vi alle avhengige av..men greit vi kan si vi er økonomisk avhengige av menn uansett hvis du vil det for i ditt hode så er det visst slik det fungerer.

 

Anonymkode: 4a88e...ac7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som gruppe ja men ikke individuelt. Vi som jobber er ikke økonomisk avhengige av trygd og andre ytelser. Vi har bedre liv når vi kan leve som vi ønsker og ikke som en slave for en mann som uansett bare kommer til å være utro.

Blant individene vil selvfølgelig det variere, men det er nok ganske mange som er i jobb og likevel er avhengig av diverse ytelser eller fordeler. 

Sitat

Et annet interessant poeng er at vi har god økonomi FORDI kvinner jobber og mange selskaper tjener penger fordi kvinner kjøper så vi bidrar ganske godt til at menn(først og fremst) i disse selskapene kan tjene penger.

Ja, vi har bedre økonomi fordi kvinner jobber og dermed koster mindre enn om de ikke jobber. 

Sitat

 

Og velferdsstaten er vi alle avhengige av..men greit vi kan si vi er økonomisk avhengige av menn uansett hvis du vil det for i ditt hode så er det visst slik det fungerer.

 

Anonymkode: 4a88e...ac7

 

Nei det handler ikke om "i mitt hode" men i følge statistikken: 

https://www.aftenposten.no/norge/i/WGGnQ/faktaene-om-innvandring-som-skremmer-og-beroliger

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, herzeleid skrev:

Blant individene vil selvfølgelig det variere, men det er nok ganske mange som er i jobb og likevel er avhengig av diverse ytelser eller fordeler. 

Ja, vi har bedre økonomi fordi kvinner jobber og dermed koster mindre enn om de ikke jobber. 

Nei det handler ikke om "i mitt hode" men i følge statistikken: 

https://www.aftenposten.no/norge/i/WGGnQ/faktaene-om-innvandring-som-skremmer-og-beroliger

 

 

Hvor mange av de som er i jobb trenger ytelser mener du? Tenker du da på fødselrelaterte ytelser? Og er det ikke riktig at nybakte mødre skal få mulighet til å holde seg hjemme med barnet eller synes du det er bedre at ungen blir overlatt til noen andre så mor kan jobbe? Hvilke andre ytelser kan man få som arbeidende idag?

Ja så derfor er det bare bra at kvinner jobber og ikke noe man skal mene er negativt..

Du er like avhengig av menn som alle andre vettu. Selvom du er mann. Nå må du slutte å ha de holdningene du har om at menn er de eneste som bidrar mens kvinner bare sitter der. Du pisser på 50% av befolkningen.

Jeg forstår din agenda og du skal få ha den, men det blir litt hakk i plata synes jeg.

 

 

Anonymkode: 4a88e...ac7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...