Gå til innhold

Lite populær blant damene: Alternativ livsførsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal organisere livet mitt. Blir avvist hele tiden og er lite populær. Derfor har jeg tenkt på alternativ organisering av livet. Har tenkt at jeg skal via all min tid til å tjene mest mulig penger og å akkumulere mest mulig materielt. Så dekke behovet mitt for sex ved å kjøpe fra eskorter som er i situasjonen frivillig. Så velger jeg hva jeg vil bruke pengene på før jeg dør, eksempelvis til formål jeg liler/veldedighet.

Tenker dere dette er en grei ordning? Da har jeg et godt mål og en behovene mine er dekt.

Anonymkode: d1f7c...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er fornøyd selv så er det absolutt en grei ordning. Det er ditt liv og du som skal være fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal organisere livet mitt. Blir avvist hele tiden og er lite populær. Derfor har jeg tenkt på alternativ organisering av livet. Har tenkt at jeg skal via all min tid til å tjene mest mulig penger og å akkumulere mest mulig materielt. Så dekke behovet mitt for sex ved å kjøpe fra eskorter som er i situasjonen frivillig. Så velger jeg hva jeg vil bruke pengene på før jeg dør, eksempelvis til formål jeg liler/veldedighet.

Tenker dere dette er en grei ordning? Da har jeg et godt mål og en behovene mine er dekt.

Anonymkode: d1f7c...646

Isteden for å tjene mest mulig penger og kjøpe horer burde du heller finne ut hvorfor du blir avvist.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunSomSaDetRettUt
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal organisere livet mitt. Blir avvist hele tiden og er lite populær. Derfor har jeg tenkt på alternativ organisering av livet. Har tenkt at jeg skal via all min tid til å tjene mest mulig penger og å akkumulere mest mulig materielt. Så dekke behovet mitt for sex ved å kjøpe fra eskorter som er i situasjonen frivillig. Så velger jeg hva jeg vil bruke pengene på før jeg dør, eksempelvis til formål jeg liler/veldedighet.

Tenker dere dette er en grei ordning? Da har jeg et godt mål og en behovene mine er dekt.

Anonymkode: d1f7c...646

Menn glemmer det de kunne før: å være menn (for kvinner).

Ville du ha vært sammen med deg selv? Hadde du hatt barn med deg selv?..........tenk før du svarer (refleksjonsoppgave hilse lærer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Spiller det noen rolle hva vi synes om det?

Viktig med sosial akseptable :)

Anonymkode: d1f7c...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig med sosial akseptable :)

Anonymkode: d1f7c...646

Kjøp av horer er ikke sosialt akseptert. Men det burde du som åpenbart har nettilgang vite fra før. I tillegg er det ulovlig. Så det er ikke bare en norm men en lov. 

Endret av Heisenberg
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, HunSomSaDetRettUt said:

Menn glemmer det de kunne før: å være menn (for kvinner).

OI. Hva å slenge den tilbake, kvinner glemmer det de kunne før, å være der for mannen. Hjemme, som regel, husmor med middagen klar når mannen kommer fra jobb? Synes den er litt tullete altså.

Anonymkode: 0b7cd...cfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OI. Hva å slenge den tilbake, kvinner glemmer det de kunne før, å være der for mannen. Hjemme, som regel, husmor med middagen klar når mannen kommer fra jobb? Synes den er litt tullete altså.

Anonymkode: 0b7cd...cfc

Vil du vedde? Lærer uten barn, shina hjem, og mat klar.

Mot: Mann som har eget firma, bygger bad, terrasse, kjøkken, og fikser biler.

Trade your cards b*tch!

Anonymkode: 859ca...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OI. Hva å slenge den tilbake, kvinner glemmer det de kunne før, å være der for mannen. Hjemme, som regel, husmor med middagen klar når mannen kommer fra jobb? Synes den er litt tullete altså.

Anonymkode: 0b7cd...cfc

Kan du ikke spille pokemon? styrke mor svakhet? (imma cold ass b*tch...mene det hadde du ikke visst..for det syns ikke;) ) shake your ass og bli ferdig...

Anonymkode: 859ca...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Heisenberg skrev:

Kjøp av horer er ikke sosialt akseptert. Men det burde du som åpenbart har nettilgang vite fra før. I tillegg er det ulovlig. Så det er ikke bare en norm men en lov. 

Hah, hvis ikke folk bryr seg om at andre kan dø pga deres oppførsel, skal vi snakke lavt om samfunnets "umoral" ;) eller hva :P

Anonymkode: 859ca...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, HunSomSaDetRettUt skrev:

Menn glemmer det de kunne før: å være menn (for kvinner).

Ville du ha vært sammen med deg selv? Hadde du hatt barn med deg selv?..........tenk før du svarer (refleksjonsoppgave hilse lærer)

Ja, jeg ville hatt barn med meg selv. Hundre prosent sikkert :)

Anonymkode: d1f7c...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg ville hatt barn med meg selv. Hundre prosent sikkert :)

Anonymkode: d1f7c...646

Ok, men hvorfor vil ikke damer ha barn med deg da? Er du selvreflektert? 

Anonymkode: 670ac...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan aldri vite om en eskorte gjør det frivillig eller ikke. De færreste gjør det frivillig , og de som blir tvunget vil insistere på at de gjør det frivillig fordi de er avhengig av kunder. 

Istedet for å bruke penger på å misbruke et annet menneske, for det er et misbruk enten hun gjør det frivillig eller ikke,  så bruk heller penger på en stylist som kan bli med deg på shopping og endre klesstilen din, og på en frisør som gir deg fin hårsveis, på tannlege som gir deg rette og hvite tenner, på selvhjelpsgrupper og sosiale aktiviteter. Det vil være en mye bedre investering om du faktisk vil ha mer suksess med damer og i livet.  

Har du stygge ansiktstrekk hjelper en bra klesstil mye, men du kan også ta filler i kjeve,  hake osv for mer tiltrekkende trekk, og ta for eksempel nosejob og transplantasjon som damer gjør for å bli penere:) 

Anonymkode: f225d...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårtransplantasjon skulle det stå 

Anonymkode: f225d...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/18/2020 at 9:48 PM, HunSomSaDetRettUt said:

Menn glemmer det de kunne før: å være menn (for kvinner).

 

Er ikke det anti-feministisk?

Anonymkode: 2468f...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...