Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

frk_88

Anbefalte innlegg

9 timer siden, BethD skrev:

Altså jeg er så PROVOSEEEEEEEERT!!! 
faen som feiler Andrea?!?! Kliner med typen til venninna?! 
Lå Pierre og Linn sammen?! Hva med Andre og Øystein? HVA SKJER I NESTE EPISODE?!!??? 
hva koster D play??? Klarer ikke vente 😂😂😂😂😂

Spoiler

Jepp, de pulte😂 Øystein tilgir henne. Hjelper å være pen vettu.. 😏 Linn blei litt skuffa over Andrea, men hun blei ikke sur på Øystein siden hun ikke har no å si. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BethD
4 timer siden, Lundii skrev:
  Skjul innhold

Jepp, de pulte😂 Øystein tilgir henne. Hjelper å være pen vettu.. 😏 Linn blei litt skuffa over Andrea, men hun blei ikke sur på Øystein siden hun ikke har no å si. 

Herregud jeg gleder meg til onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spoiler

Jeg forstår ikke at Øystein tilgir Linn. Jeg forstår ikke at Linn tilgir Andrea. Jeg forstår det bare ikke!

Anonymkode: 67a03...ce2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjul innhold

Jeg forstår ikke at Øystein tilgir Linn. Jeg forstår ikke at Linn tilgir Andrea. Jeg forstår det bare ikke!

Anonymkode: 67a03...ce2

Det er vel slik dagens unge voksne driver på. Hvis noen er utro, så er det jo bare til å ta hevn med å ha sex med noen andre. Så kan man tilgi hverandre, alle fikk seg et ligg på siden, og livet kan gå videre.

Skakkjørte samfunn. I tilegg ser det ut til mange ligger med vennene sine, merkelig måte å ha venner på.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig jeg har skrevet det før,  men jeg skjønner virkelig ikke logikken her.. 

Plastiske operasjoner, fillers og løshår for å se unge og lekre ut, men likevel kjører de på med sol, røyk og alkohol  - de 3 tingene som fremskynder forfall og aldring?

Jeg skjønner det ikke! Må si jeg er veldig spent på hvordan disse influenserne ser ut om 30 år.

Og som noen andre her sa - dette skjønnhetsidealet er så KJEDELIG,  alle ser jo kliss like ut! Jeg er så lei av løsvipper, oppsvulma ansikt og trutlepper 😭😭😭 

Anonymkode: 924dd...ac3

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan Andrea og Mario bli sendt hjem snart eller....... ingen av de har exer som har kommet inn. Like kvalme og kjedelige begge 2.

Takler seriøst Ikke trynet til Mario heller.. for en falsk, baksnakkende, tvers i gjennom kvalmt menneske!

Anonymkode: 99308...c78

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kan Andrea og Mario bli sendt hjem snart eller....... ingen av de har exer som har kommet inn. Like kvalme og kjedelige begge 2.

Takler seriøst Ikke trynet til Mario heller.. for en falsk, baksnakkende, tvers i gjennom kvalmt menneske!

Dårlig kompis er han også. Når Øystein stresset med at Linn var på date var han alt annet enn hjelpsom, han matet bare de negative tankene til Øystein og fikk han tilsynelatende til å føle seg enda verre. Han sender ut så utrolig negative vibber at jeg forstår ikke hvordan noen klarer å være rundt han over lengre tid. 

Anonymkode: ce60f...8f3

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er en gjeng med søppel-folk. Fatter ikke at jeg faktisk ser på det der... Hva feiler det meg?

Anonymkode: f581d...a99

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er i denne aldersgruppen:

Er det normalt å oppføre seg sånn på fest, eller kjenner jeg BARE "dødskjipe" mennesker?

Altså: Kline med alt og alle, tafse, humpe på hverandre, flasketuten peker på: Klin med den fineste i rommet osv osv. Er dette normalt???

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Sirah skrev:

Er det normalt å oppføre seg sånn på fest, eller kjenner jeg BARE "dødskjipe" mennesker?

Altså: Kline med alt og alle, tafse, humpe på hverandre, flasketuten peker på: Klin med den fineste i rommet osv osv. Er dette normalt???

Nei det er ikke normalt. Jeg er 27 år, så er omtrent i samme aldersgruppe. Kunne aldri oppført meg sånn på fest.

Anonymkode: 1546f...451

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Sirah skrev:

Nei, det er ikke normalt. Hadde alle på EOTB oppført seg som det som er normalt på en fest, ville ingen ha sett på. 

Anonymkode: ccb3e...338

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke normalt. Jeg er 27 år, så er omtrent i samme aldersgruppe. Kunne aldri oppført meg sånn på fest.

Anonymkode: 1546f...451

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke normalt. Hadde alle på EOTB oppført seg som det som er normalt på en fest, ville ingen ha sett på. 

Anonymkode: ccb3e...338

Takk... Begynte å lure på om jeg var fryyyyktelig gammel. Er ca midt i 30-årene. Har noen venner og bekjente i samme aldersgruppe og ingen oppfører seg i nærheten av det der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, Sirah skrev:

Er selv 21 år.... og nei er ikke normalt og oppføre seg sånn... direkte flaut og se på.

Virker som de fleste på eotb gjør seg til foran kameraene for å få mest mulig kameratid........ så da lager de problemer og drama ut av ingenting

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er 24 nå, men da jeg var 21 så var jeg også ganske vill i den forstand at jeg hadde myyyyye sex. Digga fylla og sex. Men vokste det av meg da jeg var 23.

Men jeg så ingen putte en flaske i rumpa si.

Så nei, det er ikke normalt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en gjeng med søppel-folk. Fatter ikke at jeg faktisk ser på det der... Hva feiler det meg?

Lurer jeg på og 🤣 jeg er godt over 30 og ser på likevel. Synes det er er helt forferdelig program, men noen ganger er det deilig å bare se folk drite seg ut.

Anonymkode: d55e4...bca

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, Sirah skrev:

Ikke normalt nei. Jeg er på samme alder som dem og har vært på mange fester med forskjellige vennegjenger. Ingen holder på sånn. Ja, litt klining og litt "på kanten" spørsmål oppstår ofte, f.eks. "hvem ville du ligget med i dette rommet", "hvem har finest pupper" etc, men slike fysiske handlinger oppstår faktisk ikke. Tipper de gjør alt for å skape interessant TV for de som syns slikt er gøy å følge med på.

Anonymkode: 3558d...b04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Når kommer Mia enoksen inn?

Anonymkode: 5023f...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2020 den 1.12, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som alltid har syntes hun ser ut som en ballong i ansiktet? Ser jo ut som hun har proppa ansiktet full med botox og diverse.

Helt enig med deg 😀😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt utrolig hvor lite respekt de jentene har for seg. Skjønner ikke hvorfor dem blir lei seg dagen etterpå når gutten dropper dem for ei annen. Sånn som Daniel oppførte seg, dem vet jo hvordan han er. 

Anonymkode: c7905...5b3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...