AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #281 Del Skrevet 13. april 2020 6 timer siden, loveli skrev: Linn ❤ For et fantastisk menneske. Så vakker, så fin personlighet. Shit, hun kunne vært så ufin og sluppet unna med det bare pga utseendet, men så er hun bare så god. Hvordan kunne hun være singel? Virket som at hun ikke hadde noe imot å være i et forhold? Hun kunne fått hvem hun ville. Tenker jeg, men jeg vet folk er forskjellige. 😅 Hva gjør Øystein i livet? Ettersom jeg tenker at Linn er en diamant blant gråstein så håper jeg Øystein har mye å tilby henne annet enn uttalelser som "eg ælskarrr å slikke rrrrompe" og skjære ekle grimaser. Ja, jeg tenker at Linn kunne fått noe bedre, men jeg kjenner ikke Øystein og har bare sett det han selv har vist av seg på TV... Ikke veldig imponert. Oook.. du kjenner ikke henne heller så ro deg ned. Anonymkode: 6a7b1...751 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #282 Del Skrevet 13. april 2020 7 timer siden, loveli skrev: Linn ❤ For et fantastisk menneske. Så vakker, så fin personlighet. Shit, hun kunne vært så ufin og sluppet unna med det bare pga utseendet, men så er hun bare så god. Hvordan kunne hun være singel? Virket som at hun ikke hadde noe imot å være i et forhold? Hun kunne fått hvem hun ville. Tenker jeg, men jeg vet folk er forskjellige. 😅 Hva gjør Øystein i livet? Ettersom jeg tenker at Linn er en diamant blant gråstein så håper jeg Øystein har mye å tilby henne annet enn uttalelser som "eg ælskarrr å slikke rrrrompe" og skjære ekle grimaser. Ja, jeg tenker at Linn kunne fått noe bedre, men jeg kjenner ikke Øystein og har bare sett det han selv har vist av seg på TV... Ikke veldig imponert. Du har kun sette henne i EOTB og kan konkludere med alt dette? Her ser man hvorfor det er bedre å være pen enn å være stygg, alle antar automatisk at du er en vidunderlig person... Har ikke sett nok av Linn til å kunne konkludere med alt dette. Å kalle henne en diamant blant gråstein syns jeg høres rart ut, er alle stygge i forhold til henne mener du? Du kjenner ikke Øystein heller... Anonymkode: 9b8e4...495 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. april 2020 #283 Del Skrevet 13. april 2020 7 timer siden, loveli skrev: Linn ❤ For et fantastisk menneske. Så vakker, så fin personlighet. Shit, hun kunne vært så ufin og sluppet unna med det bare pga utseendet, men så er hun bare så god. Hvordan kunne hun være singel? Virket som at hun ikke hadde noe imot å være i et forhold? Hun kunne fått hvem hun ville. Tenker jeg, men jeg vet folk er forskjellige. 😅 Hva gjør Øystein i livet? Ettersom jeg tenker at Linn er en diamant blant gråstein så håper jeg Øystein har mye å tilby henne annet enn uttalelser som "eg ælskarrr å slikke rrrrompe" og skjære ekle grimaser. Ja, jeg tenker at Linn kunne fått noe bedre, men jeg kjenner ikke Øystein og har bare sett det han selv har vist av seg på TV... Ikke veldig imponert. Øystein kan være verdens fineste og snilleste person. Bare fordi han er litt vulgær og stor i kjeften så fortjener han ikke Linn? det blir litt for dumt å konkludere med det ene når man ikke kjenner noen av de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
realityfire Skrevet 13. april 2020 #284 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) Irriterer meg fortsatt at Andrea fra sesong 1 er nå tilbake...... hun tilførte jo ingenting, og er møkk kjedelig og så kommer Mario..... fikk nok av han etter paradise🤮 skjønner ikke vitsen med å alltid ha folk fra gamle sesonger med, eller folk fra paradise..... føler det er bare for å gi egoet dems mere PR...... Vedder på at neste sesong av ex on the beach har flere personer som er med fra denne sesongen.....har jo blitt en vane og alltid ha et par folk i sesongen som var med året før Endret 13. april 2020 av realityfire 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #285 Del Skrevet 13. april 2020 Hvorfor snakker Ariel svensk når hun snakker med Daniel? Herregud, så korka og kleint. For et styr den dama lager. Ser tydelig at hun ofte ønsker oppmerksomheten til Daniel. Må være utrolig irriterende for Daniel å ha en slik eks. Anonymkode: 96a48...7a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 13. april 2020 #286 Del Skrevet 13. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor snakker Ariel svensk når hun snakker med Daniel? Herregud, så korka og kleint. For et styr den dama lager. Ser tydelig at hun ofte ønsker oppmerksomheten til Daniel. Må være utrolig irriterende for Daniel å ha en slik eks. Anonymkode: 96a48...7a8 Er ikke alle ekser litt irriterende egentlig? (nettopp fordi de er ekser) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #287 Del Skrevet 13. april 2020 14 minutter siden, Hatsumomo skrev: Er ikke alle ekser litt irriterende egentlig? (nettopp fordi de er ekser) Mine er heldigvis ikke så ille som henne 😅 Anonymkode: 96a48...7a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #288 Del Skrevet 13. april 2020 Ser tydelig at Ariel er fettsugd på magen i noen scener. Ujevnheter på underhudsfetter. Ikke like ille, men litt likt Tyra Reid sin botched fettsuging av magen. Har forøvrig tatt fettsuging selv, anbefales ikke. Dritvondt etterpå og fettansamlingen kom tilbake på de samme plassene. Anonymkode: 96a48...7a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 13. april 2020 #289 Del Skrevet 13. april 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser tydelig at Ariel er fettsugd på magen i noen scener. Ujevnheter på underhudsfetter. Ikke like ille, men litt likt Tyra Reid sin botched fettsuging av magen. Har forøvrig tatt fettsuging selv, anbefales ikke. Dritvondt etterpå og fettansamlingen kom tilbake på de samme plassene. Anonymkode: 96a48...7a8 Det er vel fordi hun har BBL med bare fett. Da må det vel fettsuges litt her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
realityfire Skrevet 13. april 2020 #290 Del Skrevet 13. april 2020 Må si denne sesongen får meg til å le mye 🤣 spessielt da Mario skulle kjenne på rumpene med bind foran øyne....... og trodde at rumpa til Andrea var Daniel sin ræv haha 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #291 Del Skrevet 13. april 2020 Ser hun virkelig ikke selv hvor jævlig det ser ut?! https://imgur.com/a/qrxhFga Anonymkode: c991d...743 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #292 Del Skrevet 13. april 2020 Hun Pernille irriterer meg så mye. Det er kanskje pga kjønnssterotyper, men jeg synes hun ser ut som en slask. Og hun er skikkelig sutrete Anonymkode: 6e185...977 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #293 Del Skrevet 13. april 2020 Håper Pernille, Linn og Håvard åker ut snart. De demper stemninga. Anonymkode: 96a48...7a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 14. april 2020 #294 Del Skrevet 14. april 2020 Håper Siv kommer snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #295 Del Skrevet 14. april 2020 aOmqHJL_d.webp Ser ut som sofa... Anonymkode: f581d...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #296 Del Skrevet 14. april 2020 50 minutter siden, Summ skrev: Håper Siv kommer snart! Åh Gud bedre, det tror jeg ikke jeg orker😂🙌🏼 Morsom jente egentlig, men hun snakker altså såå fort😂 og så ble hun litt vel høy på seg selv etter forrige sesong🙄 (ref: Ex and the city) Anonymkode: d7aa2...82e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #297 Del Skrevet 14. april 2020 På 9.4.2020 den 13.29, AnonymBruker skrev: Jeg fatter det ikke selv at han er en damemagnet! Pierre har litt mer personlighet syns jeg, hadde datet han fremfor Daniel. Han der Daniel syns jeg er vemmelig, ville ikke tatt i han med en pinne. Han går jo på alt og har ingen standarder selv, sikkert full i både klamydia og gonore. Han slår meg ikke akkurat som den ansvarsfulle typen som bruker kondom heller. Nei takk, forstår ikke hvorfor damene sikler etter denne mannen. Anonymkode: 9b8e4...495 Han har fått seg dame og samboer nå Anonymkode: d0cec...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #298 Del Skrevet 14. april 2020 14 timer siden, loveli skrev: Linn ❤ For et fantastisk menneske. Så vakker, så fin personlighet. Shit, hun kunne vært så ufin og sluppet unna med det bare pga utseendet, men så er hun bare så god. Hvordan kunne hun være singel? Virket som at hun ikke hadde noe imot å være i et forhold? Hun kunne fått hvem hun ville. Tenker jeg, men jeg vet folk er forskjellige. 😅 Hva gjør Øystein i livet? Ettersom jeg tenker at Linn er en diamant blant gråstein så håper jeg Øystein har mye å tilby henne annet enn uttalelser som "eg ælskarrr å slikke rrrrompe" og skjære ekle grimaser. Ja, jeg tenker at Linn kunne fått noe bedre, men jeg kjenner ikke Øystein og har bare sett det han selv har vist av seg på TV... Ikke veldig imponert. Så du mener at folk kan oppføre seg helt jævlig og slippe unna med det så lenge de er pene? Er ikke helt sånn virkeligheten fungerer. Er andre ting ved en person som gjør at de vinner alle andre sin gunst. Anonymkode: d0cec...a89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #299 Del Skrevet 14. april 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at folk kan oppføre seg helt jævlig og slippe unna med det så lenge de er pene? Er ikke helt sånn virkeligheten fungerer. Er andre ting ved en person som gjør at de vinner alle andre sin gunst. Anonymkode: d0cec...a89 Det er vel akkurat sånn verden fungerer (desverre) Man oppnår statistisk sett mer om man har et pent utseende eller penger. Anonymkode: 14780...716 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #300 Del Skrevet 14. april 2020 16 timer siden, loveli skrev: Linn ❤ For et fantastisk menneske. Så vakker, så fin personlighet. Shit, hun kunne vært så ufin og sluppet unna med det bare pga utseendet, men så er hun bare så god. Hvordan kunne hun være singel? Virket som at hun ikke hadde noe imot å være i et forhold? Hun kunne fått hvem hun ville. Tenker jeg, men jeg vet folk er forskjellige. 😅 Hva gjør Øystein i livet? Ettersom jeg tenker at Linn er en diamant blant gråstein så håper jeg Øystein har mye å tilby henne annet enn uttalelser som "eg ælskarrr å slikke rrrrompe" og skjære ekle grimaser. Ja, jeg tenker at Linn kunne fått noe bedre, men jeg kjenner ikke Øystein og har bare sett det han selv har vist av seg på TV... Ikke veldig imponert. Han er roligere r.l Anonymkode: f7965...39d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå