Gå til innhold

Avvist av absolutt alle jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 3/18/2020 at 8:40 PM, AnonymBruker said:

Bror, vi er sjelevenner. Alt vi kan gjøre er å tjene godt med penger og kjøpe sex 🍻

Anonymkode: 8243d...265

Det vil jeg fraråde på det aller sterkeste.

Anonymkode: 3047b...46c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og gikk på date med en kraftig (!!!!) overvektig fyr for ikke så lenge siden. Overvektige pleier ikke å komme høyt på listen hos de fleste kvinner, men denne karen her falt jeg pladask for! Hvorfor? Jo, fordi han hadde selvtillit! Og tonnevis med sjarm og karisma! Dette er stikkord for deg TS - selvtillit, sjarm og karisma! Positiv utstråling rett og slett.

Kvitt deg med eventuell bitterhet og negativitet. Jobb med deg selv og dine holdninger, så tror jeg du er på god vei til noe bra!

Hilsen en kvinne som er ansett som pen som er sammen med en fyr på 170 kg.

Anonymkode: a6d53...e8b

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen du kjenner som du kan spør om hvordan du fremstår? Hvis du våger det. Jeg ser bl.a etter humor, selvtillitt, empati og omsorg i en mann. Liker at han er flink i jobben, kler deg helt ok og er renslig.

Du høres jo "ordentlig" ut, så klær, hygiene osv er forhåpentligvis på plass. Men humor og empati, har du det?

F.eks skinner politiske meninger gjennom, bruker du humor og sarkasme som flørting? Er vant med å smile å le ofte, kunne ikke tenke meg en mann uten homor. Gir du komplimenter til daten? Og ikke sånne generelle komplimenter som "aah, jeg liker damer med langt hår". Det får meg til å føle meg såååå lite spesiell.

Anonymkode: 9ca93...3a6

AnonymBruker
Skrevet
På 15.3.2020 den 21.45, Cinnamondiva skrev:

Vel, prøv å ha på en stilig smoking eller en tøff skinnjakke og gi dem en varm klem om de liker det og le mye . Finn noe morsomt å le av. Og ganske enkelt bare vær deg selv. Ikke gi opp håpet enda. Det finnes nok 1 der ute for deg.😊🌹

Eh NEI. Dette høres ut som en grusom date og noe bestemoren min kunne sagt. Le mye og gi varm klem til noen du ikke kjenner? Høres manisk ut. 

Anonymkode: 627cc...45c

AnonymBruker
Skrevet
På 15.3.2020 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Det går helt fint. Sannheten er ikke alltid like hyggelig dessverre. Jeg absolutt ikke den eneste karen som "spiller" ett spill for å få dere kvinner fornøyde under en date. Er nok store mørketall der ute. Kanskje til og med han sjarmerende, hyggelig karen du faller for  neste gang ;)

Anonymkode: 4c4a3...fa1

Først klager du over at kvinner har fordommer mot menn fordi de tror at menn kun er ute etter å pule. Så sier du at du vil lyve på neste date for å få pule. Jeg ler!!!

Kos deg med sinna-runking resten av ditt liv - det LYSER nok issues av deg og derfor blir du avvist. 

Anonymkode: 627cc...45c

• Liker 3
Gjest Familytree
Skrevet (endret)
På 15.3.2020 den 17.27, AnonymBruker skrev:

you do not get what you want. you get what you need; at the right time

Min morfar pleide å si det, han har kreft, og han er fortsatt singel.
Sympatisk (a clown) og kjekk mann, 68 år gammel :) A fighter!

Endret av Familytree
Skrevet
På 18.3.2020 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Mitt tips til TS er å være mer drittsekk, rett og slett. Damer liker ikke hyggelige og rolige gutter, de liker dem som tar rommet og roper høyest. Du virker som en hyggelig kar TS, men damer tenner ikke på hyggelig, rolig, snill osv.

Anonymkode: 37e38...adf

Ingen liker drittsekker, det er et faktum at alle noenlunde normale mennesker ønsker å bli likt og elsket. Alle blir såret og lei seg av å bli behandlet som dritt, så dette «rådet» er jo helt borti natten.... Tror du seriøst på dette?

Når det er sagt, så er det nok riktig at mange kvinner lettere faller for en ekstrovert mann med god selvtillit. Det handler om at han er lettere å lese, han gjør henne trygg og selve datingsituasjonen blir mindre klein. Så her sliter introverte menn garantert mer enn introverte kvinner, dessverre.

Kan det hende at du blir for stille, Ts? Da får hun ikke noe inntrykk av deg. 

Du skriver bla at samtalen under daten ofte blir overfladisk. Her har du store muligheter for å forbedre sjansene dine. Selv har jeg vært på endel dater i mitt liv, men samtalene har aldri vært overfladiske. Vi har snakket om alt mellom himmel og jord og har tildels brettet ut sjelen vår. Et menneskemøte kan bli fantastisk givende når man tør å være åpen og nær. 

Det betyr derimot ikke at man skal legge ut om alskens problemer og traumer, slike ting bør man vente med å fortelle til man kjenner hverandre litt. 

Hvis du synes det er vanskelig å være åpen og nær, er mitt forslag at du unngår pinlige kaffedater og heller tar en morsom tur ut på byen med damen. Alkohol er et fantastisk middel til å bli hurtig kjent. (Med mindre du  eller hun har alkoholproblemer, så klart.)

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og gikk på date med en kraftig (!!!!) overvektig fyr for ikke så lenge siden. Overvektige pleier ikke å komme høyt på listen hos de fleste kvinner, men denne karen her falt jeg pladask for! Hvorfor? Jo, fordi han hadde selvtillit! Og tonnevis med sjarm og karisma! Dette er stikkord for deg TS - selvtillit, sjarm og karisma! Positiv utstråling rett og slett.

Kvitt deg med eventuell bitterhet og negativitet. Jobb med deg selv og dine holdninger, så tror jeg du er på god vei til noe bra!

Kan jeg spørre hvordan det gikk videre da? Hvis det ikke er noe mer mellom dere, hva er grunnen til det? Var det pga av vekt, eller andre årsaker?

Bare genuint interessert for å vite mer om dere kvinner :)  

Skrevet
På 15.3.2020 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Så dette har pågått over lang tid. Sveiper på Tinder, får en sjelden gang en match. Prøver snakke med de, men det er klin umulig. En sjelden gang blir det en date, hvis jenta gidder å svare. Deretter blir det maks 1 eller 2 dates, så har de ikke tid mer eller sier det rett ut at de ikke vil treffes mer, til tross for at jeg både er "hyggelig, kjekk og enkel å prate med". Nå er jeg nettopp blitt avvist av enda ei som jeg syns var søt og grei, for ingen spesifikk grunn annet enn at hun ikke følte kjemien stemte, men alt annet var visstnok bra. Begynner å bli jævli lei.

Har god utdanning, god jobb, sliter ikke med å få venner. Har hatt en noe tung periode i livet en stund nå, så kanskje det smitter over, hva vet jeg. Føler dating er som jobbsøking, men under jobbsøking får jeg nærmest hvilken som helst jobb jeg søker på (bra resultater under utdanningen) og bedriftene sier de liker personligheten min skikkelig godt etc etc, men under dating så virker det ut til å være motsatt. Jeg skulle gitt utrolig mye for å ha hatt litt mer hell under dating og mestret dette bedre, da jeg er kronisk singel og blir ikke akkurat yngre.

Hva er greia? Er jeg bare uheldig? Er jeg for stygg? Er jeg sosialt retard? Jeg føler meg så utrolig ensom i disse koronatider, da de jeg kjenner i byen har reist bort, jeg har hjemmekontor og ser knapt folk om dagen, jenter på Tinder svarer ikke, den ene jenta jeg får til å møte syns åpenbart jeg ikke var noe særlig og jeg får rett og slett bare lyst til å synke under en stein eller gi faen i hele resten av livet mitt. Jeg holder på å gå på veggen, og jeg aner ikke hva faen jeg skal gjøre. Det går utover ytelsen min på jobb og den psykiske helsen er på vei til å bli verre merker jeg med både korona og avvisninger og økonomi som skjærer seg og jeg som er alene 24/7.

Anonymkode: 6feff...f9f

Jeg synes det høres ut som om du "gir fra deg" kontrollen til dem. Da er det jo de som har den.De som ikke svarer er da ikke interessante ? Og hvis de mener kjemien ikke passer er de da ikke verdt å samle på? Hva leter du etter TS? 

Skrevet
3 timer siden, Oslodamen skrev:

Kan det hende at du blir for stille, Ts? Da får hun ikke noe inntrykk av deg. 

Her har jeg veldig ulik erfaring.. I utgangspunktet så liker jeg å snakke med folk, spør om alt mulig :) Problemet mitt er at jeg vet ikke hva motparten ønsker. For det har vært de som vil ha meldinger "hele" tiden, noen vil ha litt, andre minst mulig. Men jeg vet ikke hva de ønsker / foretrekker. 

Og når jeg føler at motparten "treffer" meg, mye til felles som verdiger, interesser osv - da kan det bli mye fra min side.... og det brente jeg meg på her forrige uke.. Var klar for date etter en prat etter ei uke.. jo mer vi pratet, jo mer falt jeg for henne... 

Dagen før date, så fikk jeg beskjed om at hun ikke ville gå inn noe nært forhold osv osv. Jeg var kjekk, hyggelig, sjarm - men hun avblåste daten... Ble så irritert på meg selv hehe. 

Men hvordan kan vi da finne ut, hvordan dere damer vil at kommunikasjonen skal være?

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her :) Kjæresten min er også stor, kraftig og overvektig, men jeg falt pladask for det lune smilet, glimtet i øyet, humoren og intelligensen hans! Og så er han veldig kjekk i ansiktet og har fint hår 😄

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, trd1974 skrev:

Her har jeg veldig ulik erfaring.. I utgangspunktet så liker jeg å snakke med folk, spør om alt mulig :) Problemet mitt er at jeg vet ikke hva motparten ønsker. For det har vært de som vil ha meldinger "hele" tiden, noen vil ha litt, andre minst mulig. Men jeg vet ikke hva de ønsker / foretrekker. 

Og når jeg føler at motparten "treffer" meg, mye til felles som verdiger, interesser osv - da kan det bli mye fra min side.... og det brente jeg meg på her forrige uke.. Var klar for date etter en prat etter ei uke.. jo mer vi pratet, jo mer falt jeg for henne... 

Dagen før date, så fikk jeg beskjed om at hun ikke ville gå inn noe nært forhold osv osv. Jeg var kjekk, hyggelig, sjarm - men hun avblåste daten... Ble så irritert på meg selv hehe. 

Men hvordan kan vi da finne ut, hvordan dere damer vil at kommunikasjonen skal være?

Det høres ut som om du tror damer er en homogen gruppe der alle ønsker det samme, og sånn er det jo ikke. Hvis du slutter å tenke på damer som "damer", konsenterer deg om iden enkelte kvinnen, og prøver å lese litt signaler, så finner du nok ut av det. Når du da i tilllegg vet at du har en tendens til å bli litt overivrig når du føler at alt klaffer, så kan du jo forsøke å ta det litt med ro og ikke ha det så travelt. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Roci skrev:

Det høres ut som om du tror damer er en homogen gruppe der alle ønsker det samme, og sånn er det jo ikke. Hvis du slutter å tenke på damer som "damer", konsenterer deg om iden enkelte kvinnen, og prøver å lese litt signaler, så finner du nok ut av det. Når du da i tilllegg vet at du har en tendens til å bli litt overivrig når du føler at alt klaffer, så kan du jo forsøke å ta det litt med ro og ikke ha det så travelt. 

Nei, det gjør jeg definitivt ikke - at jeg ser på de som en homogen gruppe! Vi er alle forskjellige, menn og kvinner. :)

Jeg prøver virkelig å se den enkelte kvinnen, lytte til hva hun har å si, spør om interessen(e) hun har, men det er ikke enkelt å se de signalene altså :) 

Det er nok en av mine "dårlige" egenskaper - overivrig hehe. Og ja, jeg skal prøve å tone praten litt ned.... ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Du leiter på feil plasser åpenbart. Sosiale sammenkomster, jobbsammenhenger, fritidsaktiviteter og lignende er plassen man finner noe ekte. Man blir kjent og bygger en relasjon, og man har som regel noe til felles pga settingen.

Det var slik jeg møtte kjæresten etter årevis som singel med dårlige tinderdates osv.. Vi var tilfeldigvis på samme fest hos bekjente av bekjente og bare fant tonen. Når alt skjer bak en skjerm er det vanskelig å få en ekte kontakt og også mye lettere å bare la ting gå viss noe ikke er perfekt..

Anonymkode: e709e...e92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kvalm av menn som deg. Ikke rart du aldri får napp. Slutt å vær så jævlig desperat. Herlighet.. også er du ensom i koronatidene og tenker kun på deg selv MEG MEG MEG hele tiden. Gå i deg selv, få litt selvinnsikt så skal du se at du kanskje klarer å virke mer attraktiv.

Anonymkode: b3b9c...1f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 dater på et halvår? Det er flere dater enn jeg var på de 6 årene jeg var singel, og jeg er dame. 

Anonymkode: df51c...323

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du leiter på feil plasser åpenbart. Sosiale sammenkomster, jobbsammenhenger, fritidsaktiviteter og lignende er plassen man finner noe ekte. Man blir kjent og bygger en relasjon, og man har som regel noe til felles pga settingen.

Det var slik jeg møtte kjæresten etter årevis som singel med dårlige tinderdates osv.. Vi var tilfeldigvis på samme fest hos bekjente av bekjente og bare fant tonen. Når alt skjer bak en skjerm er det vanskelig å få en ekte kontakt og også mye lettere å bare la ting gå viss noe ikke er perfekt..

Vel, kvinner har ingen problemer med å finne noen ekte på dating apper. så ditt argument feiler. 

AnonymBruker
Skrevet
På 16.3.2020 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Øh? Som om menn fra Gambia er uattraktive..? Det er feil. 

Anonymkode: d159e...98d

De er jo ikke det, så det er påstand som er helt innafor.

Dessuten er attraktivitet subjektivt. Men sånn rent objektivt er likevel ikke gambiere spesielt attraktive.

Anonymkode: b121b...385

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Cya89 skrev:

Vel, kvinner har ingen problemer med å finne noen ekte på dating apper. så ditt argument feiler. 

Nå er jeg en kvinne selv da. Så i mitt tilfelle var argumentet reelt.

AnonymBruker
Skrevet
På 15.3.2020 den 22.47, AnonymBruker skrev:

ja, har mister litt respekten for kvinner. For dere er aldri ærlige når det kommer til dating og hva dere faktisk tiltrekkes av. Først og fremst er mange av dere ekstremt kresne og for det andre, så sier derte ofte noe helt annet hva dere faktisk gjør. Slik oppførsel er bare merkelig for meg og tegn på lite selvinnsikt.

Anonymkode: 4c4a3...fa1

Greit. 

Du er stygg. Du er uappetittlig. Du lukter vondt. Du er ikke sjarmerende. Du er ikke attraktiv. Du er ikke morsom. 

Du ville ha ærlighet. Vær så god. 

Anonymkode: d171c...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...