Gå til innhold

Avvist av absolutt alle jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dette har pågått over lang tid. Sveiper på Tinder, får en sjelden gang en match. Prøver snakke med de, men det er klin umulig. En sjelden gang blir det en date, hvis jenta gidder å svare. Deretter blir det maks 1 eller 2 dates, så har de ikke tid mer eller sier det rett ut at de ikke vil treffes mer, til tross for at jeg både er "hyggelig, kjekk og enkel å prate med". Nå er jeg nettopp blitt avvist av enda ei som jeg syns var søt og grei, for ingen spesifikk grunn annet enn at hun ikke følte kjemien stemte, men alt annet var visstnok bra. Begynner å bli jævli lei.

Har god utdanning, god jobb, sliter ikke med å få venner. Har hatt en noe tung periode i livet en stund nå, så kanskje det smitter over, hva vet jeg. Føler dating er som jobbsøking, men under jobbsøking får jeg nærmest hvilken som helst jobb jeg søker på (bra resultater under utdanningen) og bedriftene sier de liker personligheten min skikkelig godt etc etc, men under dating så virker det ut til å være motsatt. Jeg skulle gitt utrolig mye for å ha hatt litt mer hell under dating og mestret dette bedre, da jeg er kronisk singel og blir ikke akkurat yngre.

Hva er greia? Er jeg bare uheldig? Er jeg for stygg? Er jeg sosialt retard? Jeg føler meg så utrolig ensom i disse koronatider, da de jeg kjenner i byen har reist bort, jeg har hjemmekontor og ser knapt folk om dagen, jenter på Tinder svarer ikke, den ene jenta jeg får til å møte syns åpenbart jeg ikke var noe særlig og jeg får rett og slett bare lyst til å synke under en stein eller gi faen i hele resten av livet mitt. Jeg holder på å gå på veggen, og jeg aner ikke hva faen jeg skal gjøre. Det går utover ytelsen min på jobb og den psykiske helsen er på vei til å bli verre merker jeg med både korona og avvisninger og økonomi som skjærer seg og jeg som er alene 24/7.

Anonymkode: 6feff...f9f

Jeg kjenner «evig single» menn som jeg ikke helt forstår hvorfor er single, og så kjenner jeg «evig single» menn som jeg forstår veldig godt hvorfor er single. Det er ikke så lett å si om du, TS, hadde vært i den første eller andre kategorien - for jeg kjenner deg jo ikke. Dating handler jo mye om flaks og uflaks - alle leter etter «den rette», og det kan ta mye tid. Jeg tror veldig ofte man har «fine dater» per definisjon, men så er det liksom ett eller annet som mangler. Man synes den andre personen er ålreit og flott - men man kjenner ingen gnist, ser ikke for seg noen framtid - også går man videre. Du kan godt si du skulle ønske flere var villige til å gi folk en sjanse til - men ingen ønsker vel å kaste bort tiden til andre, eller gi for store forhåpninger. Det er tross alt lettere å avslutte etter to dater enn etter ti. 

Akkurat i disse tider er vel ikke folk så gira på å møte fremmede for å date heller. Man skal jo helst holde seg inne. Og hvis du har vært nedstemt og deprimert i det siste, er det jo godt mulig det skinner igjennom...

For de som jeg forstår godt at er evig single handler det stort sett om noen ting - dårlige holdninger (sinte, bitre, rasistiske osv), dårlig folkeskikk/hygiene eller dårlige sosiale evner. Slike ting. De fleste forventer jo et visst minimum av folkene rundt seg og litt mer av de man skal være kjæreste med. Hvis man er et normalt oppegående menneske, slik TS beskriver seg selv - så tror jeg det handler om flaks og uflaks.

Men det handler jo kanskje også litt om hvilke «vibber» man sender ut. På jobbintervju skal man jo skryte av seg selv og sine prestasjoner, og prøve å bli valgt. Samme taktikk bør man neppe prøve på date. 

Anonymkode: e2fbf...b3d

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øh? Som om menn fra Gambia er uattraktive..? Det er feil. 

Anonymkode: d159e...98d

once you go black, theres no way back 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Cya89 skrev:

De fleste normal utseende kvinner er opptatt, mens menn på lik nivå er single. Hva kan det komme av? 

De sikter vel for høyt da. 

Anonymkode: 66ee9...86f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dating handler jo mye om flaks og uflaks - alle leter etter «den rette», og det kan ta mye tid.

Anonymkode: e2fbf...b3d

Jeg har aldri fått kjæreste når jeg virkelig hart gått inn for det. Mine forhold har kommet ut av det blå. For meg virker kjærlighet som noe man aldri kan planlegge, det bare skjer. 

Anonymkode: 6c305...fce

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i at du er negativ i åpningsinnlegget. Det er jo helt tydelig og klart skrevet i frustrasjon og det må være lov å være negativ og synes at livet er kjipt uten at man skal bli dømt nord og ned av den grunn. Betyr ikke at man er slik hele tiden.

Jeg har også skrevet både sutrete og negative innlegg, men jeg er jo ikke slik hele tiden.

Det kan virke som det er noe med hvordan du fremstår siden du kommer deg på dates, men blir avvist da. Det er litt vanskelig å vite helt eksakt hva det er, men siden du skriver at du lett blir for overfladisk så kanskje det er noe med det.

Jeg har ikke noen voldsomt gode råd, men jeg skjønner godt at du synes det er tungt og at ting føles mye tyngre når du er isolert og alene. Det er nok flere nå som har tid til å tenke og gruble mer og som også føler seg alene. Ja, ting blir nok ganske forsterket. Merker det selv jeg, at jeg savner noen mer nå :)

Anonymkode: 47e77...197

Hurra, endelig ett forståelse fult innlegg fra en reflektert person, i motsetning til mange av de andre svarene her inne, etter min mening.

Men jeg kan fortelle dere kvinner hvor det er såpass mange "bitre"(ord dere kvinner elsker å bruke har jeg forstått) menn her inn. Det er for det at de erfarer noe helt annet i det virkelige liv en hva mange kvinner sier og skriver at de ønsker fra en mann. Det kan være meget forvirrende for en kar å forstå seg på kvinners handlinger og seksuelle preferanser, når det kommer til hva de sier, kontra hva de faktisk observerer. Kan feks referer til det med at kvinner sier de ønsker en trygg og hyggelig mann, men faller alltid for  noe annet (bad boy osv). Dette er ikke bare få unntak, men ser ut til å være ganske vanlig. Bare se på alle "klage" trådene her inne fra kvinner som sier at han bare var ute etter sex osv,

Jeg sier ikke at vi menn er perfekte, vi gjør mye rart vi også, men litt forståelse for TS må det da være mulig å ha? 🙂

Mitt tips til TS er bare å prøve og ikke gi opp, Tenker heller at det er deres tap, siden du selv vet hva du har å tilby. Når vet jeg ikke om han sikter for høyt og hvordan han ser ut, så vanskelig å komme med noe konkrete råd angående det.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri fått kjæreste når jeg virkelig hart gått inn for det. Mine forhold har kommet ut av det blå. For meg virker kjærlighet som noe man aldri kan planlegge, det bare skjer. 

Det der er kanskje et råd som kan være fornuftig hvis ts var en kvinne, men kjærester lander ikke bare i fanget til en vanlig mann altså 😀 Ts må nok gjøre en innsats

Anonymkode: a0b98...3e9

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der er kanskje et råd som kan være fornuftig hvis ts var en kvinne, men kjærester lander ikke bare i fanget til en vanlig mann altså 😀 Ts må nok gjøre en innsats

Anonymkode: a0b98...3e9

Jeg er mann, og ikke særlig attraktiv. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, danbanan skrev:

Men jeg kan fortelle dere kvinner hvor det er såpass mange "bitre"(ord dere kvinner elsker å bruke har jeg forstått) menn her inn. Det er for det at de erfarer noe helt annet i det virkelige liv en hva mange kvinner sier og skriver at de ønsker fra en mann. Det kan være meget forvirrende for en kar å forstå seg på kvinners handlinger og seksuelle preferanser, når det kommer til hva de sier, kontra hva de faktisk observerer. Kan feks referer til det med at kvinner sier de ønsker en trygg og hyggelig mann, men faller alltid for  noe annet (bad boy osv). Dette er ikke bare få unntak, men ser ut til å være ganske vanlig. Bare se på alle "klage" trådene her inne fra kvinner som sier at han bare var ute etter sex osv,

Jeg sier ikke at vi menn er perfekte, vi gjør mye rart vi også, men litt forståelse for TS må det da være mulig å ha? 🙂

Menn sier og gjør også helt forskjellige ting og lyver for å få sex og sier de vil ha dame og leker snill i starten men viser seg å være ikke snill osv så det er jo ikke bare menn som syns motsatt kjønn kan være vanskelig og forvirrende, men dere ser ikke kvinne etter kvinne drive massedrap fordi menn avviser henne eller player henne, eller godte seg over at menn havner i forhold med voldelige og mishandlende psykopater og mene de kan takke seg selv for det fordi de avviste seg/jenta og skrive at de ikke respekterer menn som helt kjønn selvom de ikke har gjort de noe galt osv.

Anonymkode: 1395d...b4f

• Liker 6
Skrevet
På 15.3.2020 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Her kan jeg kanskje forbedre meg. Blir ofte altfor overfladisk på første date, så blir veldig kjedelig. Kommer ikke under overflaten. Har erfart dette spesielt mye med Tinder-jenter da. Kanskje fordi jeg vet at ei attraktiv Tinder-jente har utrolig mange menn som står i kø for henne, og at den minste feil kan gjøre at hun velger noen andre. Herregud så ensomt det føles ut, det blir jo bare som om en er oppe for evaluering slik at jenta kan se hvilken markedsverdi du har. Hater hele greia som er dating

Anonymkode: 6feff...f9f

Jeg har meldt meg ut av Tider for lenge siden, men når du først har bestemt deg for å være der så syns jeg du skal gjøre det beste ut av det. Mange kan virke overflatiske, men så er de egentlig bare nervøse og usikre. Ta grep om situasjonen og vis omsorg, nysgjerrighet og vennlighet uansett hvem de er/viser seg å være. Mitt beste tips. 

Skrevet

Med gjentatte avvisninger må man jo begynne å se seg selv i speilet, uten endringer skjer det lite. Endringer kan være holdninger, personlighet, tilstedeværende, imøtekommende, spennende og mange andre egenskaper... Evalueringer og ærlige svar på hvorfor ingen vil ha deg, er som regel svaret på hvorfor ting går galt...Men uten endringer skjer det lite🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips til TS er å være mer drittsekk, rett og slett. Damer liker ikke hyggelige og rolige gutter, de liker dem som tar rommet og roper høyest. Du virker som en hyggelig kar TS, men damer tenner ikke på hyggelig, rolig, snill osv.

Anonymkode: 37e38...adf

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du virker som en hyggelig kar TS, men damer tenner ikke på hyggelig, rolig, snill osv.

Damer er individer med ulike preferanser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dame som svarer her.

Har et par guttekompiser med samme problem med deg, de er normalt oppegående mennesker som jeg er glad for å være venn med. En har fått seg dame i alder av 30år, og de virker å ha det bra - han hadde ikke hatt kjærste før, og ikke så mange ons. En annen har ikke problem med å få ons, men vansker med å få seg kjærste. Jeg skjønner ikke hvorfor situasjonen har vert slik for dem, da de har «normal personlighet og utseende». - tror bare noen er litt uheldig, men en dag klaffer det nok for deg også TS :)  

Jeg tenker: prøv å lev «ditt beste liv» og finn gode hobbyer osv. for deg, slik at du har det best mulig med deg selv, med eller uten kjærste. Ikke bli en bitter «incel», for det synes ingen er sjarmerende..Lykke til! 

Anonymkode: 32aa1...1b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips til TS er å være mer drittsekk, rett og slett. Damer liker ikke hyggelige og rolige gutter, de liker dem som tar rommet og roper høyest. Du virker som en hyggelig kar TS, men damer tenner ikke på hyggelig, rolig, snill osv.

Oppskriften på en singel og forhatt idiot som sannsynligvis ender opp som alkis pga kjedsomhet siden hverken menn eller damer gidder å henge med han 

Anonymkode: bc994...9f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer har forskjellige preferanser, at alle damer drømmer om en bad boy er en myte..

Anonymkode: 32aa1...1b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn har gjerne det med å Overvurdere egen attraktivitet, og dømme kvinner beinhardt. Det hjelper ikke med Instagram som gjør brilleglassene enda tykkere. Jobb med deg selv, eller vær mer realistisk. 

Anonymkode: 5c8be...e58

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn har gjerne det med å Overvurdere egen attraktivitet, og dømme kvinner beinhardt. Det hjelper ikke med Instagram som gjør brilleglassene enda tykkere. Jobb med deg selv, eller vær mer realistisk. 

Anonymkode: 5c8be...e58

Eh, nei. Det er et ganske grunnleggende evolusjonert faktum at kvinner er mer selektive når det gjelder det motsatte kjønn.

tinder.jpg

AnonymBruker
Skrevet
On 3/15/2020 at 10:06 PM, AnonymBruker said:

Jepp, lave forventninger er det korrekte ordet. Spesielt hvis dama er veldig fin.Da går hun bare til neste hvis hun finne en ting hun ikke liker med deg på første date.

Jeg liker å gi folk flere sjanser, så lenge det ikke er totalt kræsj på første møte, men virker ikke som de fleste damer har samme mentalitet.

De går sikkert glipp av mange bra mannfolk slik som de holder på, så deres tap egentlig. Kan takke seg selv når de ender opp den sjarmerende psykopaten

Anonymkode: 4c4a3...fa1

Kanskje disse holdningene skinner gjennom? Jeg har nemlig vært på noen dater hvor menn har vært skeptiske til meg siden jeg er «fin», heldigvis ikke ofte. En slang noe nedsettende om at jeg sikkert er det ene og det andre, kamuflert som «spøk», han sa det på en bitter måte også, men trodde sikkert ikke jeg merket det. Veldig sjarmerende 😛 De jeg har møtt igjen er de som har oppført seg som en genuint snill, trygg og moden mann. Man kan også si det samme om menn, mange som går glipp av bra damer siden de alltid tenker gresset er grønnere.

Anonymkode: a0701...c72

AnonymBruker
Skrevet

Bror, vi er sjelevenner. Alt vi kan gjøre er å tjene godt med penger og kjøpe sex 🍻

Anonymkode: 8243d...265

AnonymBruker
Skrevet
On 3/18/2020 at 3:43 PM, Kaptein Klein said:

Eh, nei. Det er et ganske grunnleggende evolusjonert faktum at kvinner er mer selektive når det gjelder det motsatte kjønn.

tinder.jpg

Se! En navnløs graf fra internettet. Den er SIKKERT basert på seriøs forskning.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...