Gå til innhold

Avvist av absolutt alle jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Rainb skrev:

Derfor! Hadde du vært en attraktiv fyr, hadde du ikke skrevet denne posten her. De er positive og tiltrekkende som har drag. Glem dating litt, slutt å synes synd på deg selv, tror at det vil hjelpe...

Ei dame.

Tja, hurpe ville jeg heller undertegnet med.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Tja, hurpe ville jeg heller undertegnet med.

Prøver jo bare hjelpe til litt, motstand gjør en større og det er motbakker det går oppover!! Vi liker menn som er tøffe og rå skjønner dere?

Ei dame!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Rainb said:

Derfor! Hadde du vært en attraktiv fyr, hadde du ikke skrevet denne posten her. De er positive og tiltrekkende som har drag. Glem dating litt, slutt å synes synd på deg selv, tror at det vil hjelpe...

Ei dame.

Er ikke enig med resonnementet ditt, men ser du får tyn av andre her allerede. Skulle gjerne hatt draget, men har absolutt vært positiv på dates uten at det har gjort noe utslag.

Anonymkode: 6feff...f9f

Skrevet
7 minutter siden, Rainb skrev:

Ei dame.

Jeg tror ikke utseendet er problemet. Har sett menn fra gambia med pene norske kvinner. Så utseende i menn er ikke verdt en dritt. Det er kun det sosiale som er avgjørende. 

Skrevet
1 minutt siden, Rainb skrev:

Prøver jo bare hjelpe til litt, motstand gjør en større og det er motbakker det går oppover!! Vi liker menn som er tøffe og rå skjønner dere?

Ei dame!!!

Denne forandret ingenting for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å se noen som sliter også i alle fall, tror vi har litt ulike problemer med damene men resultatet er det samme uansett. Damene fremstår kjipe, overfladiske og ekstremt kresne. Jeg føler selv jeg har fått til mye feks gjennom utdanning og arbeid, men er ikke akkurat noe jeg vil skryte av men heller vil komme frem underveis om vi dater over lengre tid. Uansett er det jævli dritt å bli avvist av noen som knapt gir deg en sjanse, fordi det er jo ingen grunn til å prøve å få noe til å fungere med en fyr hvis det er 1000 andre menn som venter på henne og det kanskje finnes en hun DIGGER umiddelbart.

TS, Jeg antar at det noe med  oss som ikke kommer frem på bilder, enten det er kroppspråket, utstråling og/eller utseende. Detter er ting man aldri får ærlig svar på og heller teite unnskyldninger som at det ikke var noe "kjemi" eller at man er i forskjellige stadier i livet. Det er de to unnskyldningene jeg har opplevd mest i hvert fall, til tross for at datene var meget morsomme og hyggelige(tviler på at mange kvinner er så falske)

Anonymkode: 4c4a3...fa1

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lei av å bli avvist av mange jenter. Har vel bare vært på dates med ca 5 jenter siste halvåret, ei som var veldig ulik Tinder-profilen sin og lite attraktiv var den eneste som ville møtes igjen.

5 jenter er ikke mange, og langt i fra noe antall som kan si noe om at "alle jenter avviser deg"!

Å si at en av de var lite attraktiv er ikke noe relevant, men du sier at det var den eneste jenta som ville treffe deg igjen. Så kanskje du bare sikter for høyt? Mange menn tror de er kjekkere enn de er, har chattet med menn som omtaler seg om "kjekk og ser bra ut" og som er en 3'er når de sender bilder liksom.. Mange menn tror også at de har "krav" på en kjempepen jente fordi de tror via Instagram og tv at å være så pen er normalen, og syns at de ekte normale jentene ikke er pene nok for de.

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ofte altfor overfladisk på første date, så blir veldig kjedelig. Kommer ikke under overflaten. Har erfart dette spesielt mye med Tinder-jenter da. Kanskje fordi jeg vet at ei attraktiv Tinder-jente har utrolig mange menn som står i kø for henne, og at den minste feil kan gjøre at hun velger noen andre. Herregud så ensomt det føles ut, det blir jo bare som om en er oppe for evaluering slik at jenta kan se hvilken markedsverdi du har. Hater hele greia som er dating

Her kommer holdningen din igjennom. Jeg sa at det mest sannsynlig var noe med oppførselen eller holdningen din. At du hater hele dating greia og ser på jenter som overfladiske med masse menn i kø og som bare er ute etter å dømme deg er helt feil innstilling å ha. Det er en fiendtlig og forutinntatt holdning som sannsynligvis merkes på deg på daten på forskjellige måter. Ja, man evaluerer daten sin. Det må/bør både menn og kvinner gjøre for poenget er å finne en kjæreste og livspartner, og da må MYE klaffe. Er ikke sånn at den minste feil utelukker deg, men om dere er for forskjellige, har for forskjellige mål eller holdninger eller livsstil osv så hjelper det ikke at man har felles humor eller at begge liker pizza uten ananas. Dét er overfladisk!

For å komme under overflaten bør du forberede noen spørsmål om for eksempel hvor de ser seg selv om fem-ti år, om hvilke egenskaper de verdsetter mest i andre og i seg selv, om hva det ideelle forholdet er for dem, hvordan de vil bo og etablere seg osv. Og se om dere har samme visjoner og verdier.

Igjen snakker du om en attraktiv tinder jente (som kan velge blandt menn i kø), og det slår meg igjen at du sikter for høyt på skalaen siden du blir dumpet av disse. At du ikke får mange matcher på tinder tyder på at du ikke er like attraktiv selv. (obs! Betyr ikke at du er stygg, men husk at tinder gir oss kun utseende å gå etter. Personlighet gjør en 4'er til en 7'er plutselig men den får man jo ikke se gjennom tinder desverre)

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også prøvd å invitere de med hjem underveis på første date etc etc, funker stort sett ikke om jeg er seriøs eller useriøs. Kanskje bor jeg for lite sentralt også. Er noen kilometer fra sentrum til meg, og jentene bor jo stort sett alltid helt i sentrum av en eller annen grunn.

Ødelegger alt å invitere hjem så tidlig. At dere bor noen kilometer fra hverandre har ingenting å si.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, godt ordtak. Må nok fokusere på å forbedre meg, blir bare så innmari oppslukt av at ingen jenter vil ha meg. Eneste som funker er om jeg sletter Tinder og driter i alt av dating, klarer ikke være på Tinder og bare "chille" når 99.9% av jenter ikke viser noen slags form for interesse, blir bare for kjipt. Men uten Tinder så går det et halvår mellom hver nye jente jeg snakker med og enda lenger mellom hver date. Spesielt nå som jeg har hatt en kjip periode i livet.

Oppslukt av at ingen vil ha deg ja... Igjen sykt negativ og bitter holdning og fokus. Du har vært på date med 5 jenter, det er ingen! "Driter i alt av dating" ja mer negativitet... Uattraktivt! Okei du har hatt en kjip periode i livet, fiks livet først og ikke tro at en jente skal fikse alt bare ved å vise deg interesse.

Og når du har fikset livet så endre holdningen din, du trenger litt kognitivt terapi trening og snu det negative tankesporet ditt og være mer positiv. Det er mere attraktivt. Også bør du etter det begynne å treffe folk på andre arenaer. Tinder er demotiverende for begge kjønn, så du er ikke alene. Ikke gå så i kjelleren for dette her.

Anonymkode: 1395d...b4f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Datingmarkedet er crap for alle. Senk kravene og vær fornøyd med det dere får. Folk er for kresne og bestemmer nærmesr hvilken form bæsjen dama skal ha. Ikke rart man sliter da 😂

Anonymkode: 8c0f1...437

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 jenter er ikke mange, og langt i fra noe antall som kan si noe om at "alle jenter avviser deg"!

Å si at en av de var lite attraktiv er ikke noe relevant, men du sier at det var den eneste jenta som ville treffe deg igjen. Så kanskje du bare sikter for høyt? Mange menn tror de er kjekkere enn de er, har chattet med menn som omtaler seg om "kjekk og ser bra ut" og som er en 3'er når de sender bilder liksom.. Mange menn tror også at de har "krav" på en kjempepen jente fordi de tror via Instagram og tv at å være så pen er normalen, og syns at de ekte normale jentene ikke er pene nok for de.

Her kommer holdningen din igjennom. Jeg sa at det mest sannsynlig var noe med oppførselen eller holdningen din. At du hater hele dating greia og ser på jenter som overfladiske med masse menn i kø og som bare er ute etter å dømme deg er helt feil innstilling å ha. Det er en fiendtlig og forutinntatt holdning som sannsynligvis merkes på deg på daten på forskjellige måter. Ja, man evaluerer daten sin. Det må/bør både menn og kvinner gjøre for poenget er å finne en kjæreste og livspartner, og da må MYE klaffe. Er ikke sånn at den minste feil utelukker deg, men om dere er for forskjellige, har for forskjellige mål eller holdninger eller livsstil osv så hjelper det ikke at man har felles humor eller at begge liker pizza uten ananas. Dét er overfladisk!

For å komme under overflaten bør du forberede noen spørsmål om for eksempel hvor de ser seg selv om fem-ti år, om hvilke egenskaper de verdsetter mest i andre og i seg selv, om hva det ideelle forholdet er for dem, hvordan de vil bo og etablere seg osv. Og se om dere har samme visjoner og verdier.

Igjen snakker du om en attraktiv tinder jente (som kan velge blandt menn i kø), og det slår meg igjen at du sikter for høyt på skalaen siden du blir dumpet av disse. At du ikke får mange matcher på tinder tyder på at du ikke er like attraktiv selv. (obs! Betyr ikke at du er stygg, men husk at tinder gir oss kun utseende å gå etter. Personlighet gjør en 4'er til en 7'er plutselig men den får man jo ikke se gjennom tinder desverre)

Ødelegger alt å invitere hjem så tidlig. At dere bor noen kilometer fra hverandre har ingenting å si.

Oppslukt av at ingen vil ha deg ja... Igjen sykt negativ og bitter holdning og fokus. Du har vært på date med 5 jenter, det er ingen! "Driter i alt av dating" ja mer negativitet... Uattraktivt! Okei du har hatt en kjip periode i livet, fiks livet først og ikke tro at en jente skal fikse alt bare ved å vise deg interesse.

Og når du har fikset livet så endre holdningen din, du trenger litt kognitivt terapi trening og snu det negative tankesporet ditt og være mer positiv. Det er mere attraktivt. Også bør du etter det begynne å treffe folk på andre arenaer. Tinder er demotiverende for begge kjønn, så du er ikke alene. Ikke gå så i kjelleren for dette her.

Enda ett ubrukelig innlegg. Tror du seriøst TS er negativ og prater om disse tingene med en jente han møter via tinder? Seriøst, er det mulig? Du har lissom ikke vært innom tanken at disse negative "holdningene" hans er ett resultat av å alltid bli avvist??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

....kvinner her inne tror f''''''''meg de er rene psykologene vettu og vet hvordan dating funker for menn når de sitter med ALL makten selv. Komisk!😂

Skrevet
16 minutter siden, Cya89 skrev:

Jeg tror ikke utseendet er problemet. Har sett menn fra gambia med pene norske kvinner. Så utseende i menn er ikke verdt en dritt. Det er kun det sosiale som er avgjørende. 

Både og. Man må være ganske kjekk og ellers vellykket mtp utdanning, jobb, nettverk, bolig/bil, godt trent etc. 

Menn er mer opptatt av damer med et ok utseende og som er litt blid og hyggelig. Skal ikke stort mer til. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her bro! Mange kvinner tar første date som en jævla intervju runde og svarer du litt "feil", så er det over og ut. Spess hvis dama er litt fin og har mange valg muligheter. Syntes slike dates er lite sjarmerende og morsomme. Man kan heller snakke mer seriøst hvis man blir enda mer kjent og ting blir seriøst, tenker jeg. Men norske kvinner er fulle av fordommer og super skeptiske, de tror alle mannfolk er like og tenker likt og bare er ute etter sex.

Hadde akkurat samme erfaring som deg  nå denne uka. Digg dame som likte alt med meg, eller det hun sa i starten i hvert fall...Bare pisspreik alt sammen. Hvis man ikke har ett tilsynelatende perfekt liv, så blir man utelukket av kvinner med engang. Helt komisk tragisk hele greia.

Er bare møkka lei alle fordommene mange kvinner sitter med om oss menn, spesielt hvis vi ikke har oppnådd ditt eller datt osv. Men de ligger i kvinners natur å være super kritiske, pgr av dems bilologi og alt det der... Så på neste "intervju" skal jeg lyve, så får jeg i det minste kanskje pult litt.

Må si det er utrolig lite sjarmerende og tiltrekkende med det kvinnesynet der. Og du sier at kvinner har fordommer og er superskeptiske og kritiske?! Snakk om deg sjæl...

Poenget med date er å bli kjent, derfor spør man spørsmål. Når man er på jakt etter partner er det ikke nyttig å snakke om været.

Det er helt normalt og naturlig at man kan like noen i starten også finne ut at man ikke passer. Det er ikke "pisspreik" fordet. At du er tilbøyelig til å lyve bare for å få pult sier også mye om hvordan du ser på kvinner. Ikke rart du velges bort..

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damene fremstår kjipe, overfladiske og ekstremt kresne. Jeg føler selv jeg har fått til mye feks gjennom utdanning og arbeid

Ut fra alle innleggene dine må jeg ærlig si at jeg syns det er du som fremstår kjip og overfladisk.

Hva du har fått til av utdanning og arbeid spiller ingen rolle om personlighet og holdninger ikke matcher.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De går sikkert glipp av mange bra mannfolk slik som de holder på, så deres tap egentlig. Kan takke seg selv når de ender opp den sjarmerende psykopaten

Dere går sikkert også glipp av mange bra damer med å bare velge de peneste.

Og her ser vi den ultimate drittholdningen til kvinner, victimblaming av psykopatofre! Nesten så du sitter å godter deg over at damer som har avvist deg blir banka, misbrukt og får livet sitt ødelagt! Æsj, med den holdningen der så fortjener du ikke dame!

Hver eneste gang det kommer post fra menn her inne som sier de sliter på damefronten så kommer det alltid - ALLTID frem at han har et forjævlig kvinnesyn og holdning mot kvinner. DER har dere grunnen deres til at dere sliter på damefronten, ikke at jenter er kjedelige, overfladiske og slemme som avviser dere.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

heller teite unnskyldninger som at det ikke var noe "kjemi" eller at man er i forskjellige stadier i livet. Det er de to unnskyldningene jeg har opplevd mest i hvert fall, til tross for at datene var meget morsomme og hyggelige(tviler på at mange kvinner er så falske)

Det er helt legit grunner det. Hjelper ikke at man har det hyggelig og morsomt om det ikke er noe romantisk kjemi eller man ikke er på samme sted i livet, tenk litt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda ett ubrukelig innlegg. Tror du seriøst TS er negativ og prater om disse tingene med en jente han møter via tinder? Seriøst, er det mulig? Du har lissom ikke vært innom tanken at disse negative "holdningene" hans er ett resultat av å alltid bli avvist??

Det skinner igjennom vettu. Akuratt som en rasist som sitter å ranter om hvor vondt han syns innvandrere lukter og hvor jævlige han syns dem er så merker jo mørke den holdningen når de snakker med han også selvom han ikke tør å si de samme tingene da. Samme med kvinner, ganske lett å merke dårlige holdninger til kvinner skinne gjennom. Drit i å klag hvis du ikke vil ha råd. Og å bli avvist av 4 av 5 dates (hun som ville på ny date var ikke attraktiv nok for han) er ikke "å alltid bli avvist"! Herregud!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt legit grunner det. Hjelper ikke at man har det hyggelig og morsomt om det ikke er noe romantisk kjemi eller man ikke er på samme sted i livet, tenk litt.

Hva er romantisk kjemi, hvordan kan man skape dette? Jeg tror denne "kjemien" dere babler så mye om egentlig kun handler om seksuell tiltrekning og det er ofte veldig basert på utseende(gode gener)

Hvis ikke, gi meg gjerne ett godt eksempel på slik romantisk kjemi og hvordan en normal mann kan skape dette ovenfor en kvinne, selv om daten generelt er hyggelig morsom!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er romantisk kjemi, hvordan kan man skape dette? Jeg tror denne "kjemien" dere babler så mye om egentlig kun handler om seksuell tiltrekning og det er ofte veldig basert på utseende(gode gener)

Hvis ikke, gi meg gjerne ett godt eksempel på slik romantisk kjemi og hvordan en normal mann kan skape dette ovenfor en kvinne, selv om daten generelt er hyggelig morsom!

Du tar feil. Det finnes hundre tråder om det fra før, du finner det garantert om du bruker fem minutter på å bla bakover sidene på forumet. Jeg gidder ikke bruke mere tid på deg etter hvordan du ha blaffen i at jeg tok meg lang tid på å skrive til deg lenger opp.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si det er utrolig lite sjarmerende og tiltrekkende med det kvinnesynet der. Og du sier at kvinner har fordommer og er superskeptiske og kritiske?! Snakk om deg sjæl...

Poenget med date er å bli kjent, derfor spør man spørsmål. Når man er på jakt etter partner er det ikke nyttig å snakke om været.

Det er helt normalt og naturlig at man kan like noen i starten også finne ut at man ikke passer. Det er ikke "pisspreik" fordet. At du er tilbøyelig til å lyve bare for å få pult sier også mye om hvordan du ser på kvinner. Ikke rart du velges bort..

Ut fra alle innleggene dine må jeg ærlig si at jeg syns det er du som fremstår kjip og overfladisk.

Hva du har fått til av utdanning og arbeid spiller ingen rolle om personlighet og holdninger ikke matcher.

Dere går sikkert også glipp av mange bra damer med å bare velge de peneste.

Og her ser vi den ultimate drittholdningen til kvinner, victimblaming av psykopatofre! Nesten så du sitter å godter deg over at damer som har avvist deg blir banka, misbrukt og får livet sitt ødelagt! Æsj, med den holdningen der så fortjener du ikke dame!

Hver eneste gang det kommer post fra menn her inne som sier de sliter på damefronten så kommer det alltid - ALLTID frem at han har et forjævlig kvinnesyn og holdning mot kvinner. DER har dere grunnen deres til at dere sliter på damefronten, ikke at jenter er kjedelige, overfladiske og slemme som avviser dere.

ja, har mister litt respekten for kvinner. For dere er aldri ærlige når det kommer til dating og hva dere faktisk tiltrekkes av. Først og fremst er mange av dere ekstremt kresne og for det andre, så sier derte ofte noe helt annet hva dere faktisk gjør. Slik oppførsel er bare merkelig for meg og tegn på lite selvinnsikt.

AnonymBruker
Skrevet

Tinder fucker opp folk, både kvinner og menn. Enten ved at man blir nedbrutt, motløs og mister troen på seg selv, eller ved at man blir avhengig av bekreftelse, eller aldri klarer slå seg til ro - fordi man alltid må jakte noe «bedre».

Anonymkode: 616df...cb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. Det finnes hundre tråder om det fra før, du finner det garantert om du bruker fem minutter på å bla bakover sidene på forumet. Jeg gidder ikke bruke mere tid på deg etter hvordan du ha blaffen i at jeg tok meg lang tid på å skrive til deg lenger opp.

Jeg er ikke TS, bare sånn at du er klar over det

AnonymBruker
Skrevet

Som man ok utseende på tinder, med gode bilder og mange matcher med ganske flotte jenter, så kan jeg bekrefte at det er en del sannhet i det TS skriver. De fleste er helt elendige på  å holde en samtale gående, selv om de selv først tok kontakt. Merkelig oppførsel egentlig, så lurer på hva slike kvinner/menn tenker ? Hva er poenget med å skrive og svare hvis man ikke er interessert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...