Gjest Forumhei Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Fant nettop ut at det var en treningspark i nabobygda 👍🏻☺️, kommer godt med nå😁 forslag til egenvekt trening ? Vi har dips bar/ pullups og monkey bars, må sette opp et 4 dagers program. Er også lavere bars for omvendt roing osv.
Pierre Gynt Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Drit i program. Du vet ikke hvor mye du tar av de forskjellige tingene, hvilke apparater du liker osv. Bare ha det gøy og tren det du føler for. 1
Thie Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Hva tenker dere om smittefare i sånne parker? Det er jo et sted mange folk henger og tar på diverse stativ. Samtidig blir det nok ikke vasket.. har ikke klart å ta stilling til dette for egen del. 1
Gjest Chroma Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 59 minutter siden, Thie skrev: Hva tenker dere om smittefare i sånne parker? Det er jo et sted mange folk henger og tar på diverse stativ. Samtidig blir det nok ikke vasket.. har ikke klart å ta stilling til dette for egen del. Hadde holdt meg unna.
matrobot Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Jeg tror det går greit å trene på disse, men bare husk å ikke ta på ansiktet ditt under treningen og vask hendene når du er hjemme. Men personlig ville jeg ha unngått disse. 1
GjestSiden2006 Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Vi har en stor en i bydelen vi bor i. Alle trener til alle døgnets tider. Alle bruker hansker og holder 2 meter avstand. Kombineres med skogstur i ulendt terreng, tempoet velger man selv. Alle elsker det stedet, og noen har sagt opp satsmedlemskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå