Gå til innhold

Takk til deg som fant ut at man skulle sette opp en treningspark

Anbefalte innlegg

Gjest Forumhei
Skrevet

Fant nettop ut at det var en treningspark i nabobygda 👍🏻☺️, kommer godt med nå😁

forslag til egenvekt trening ? Vi har dips bar/ pullups og monkey bars, må sette opp et 4 dagers program. Er også lavere bars for omvendt roing osv.

Skrevet

Drit i program. Du vet ikke hvor mye du tar av de forskjellige tingene, hvilke apparater du liker osv. Bare ha det gøy og tren det du føler for. 

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker dere om smittefare i sånne parker? Det er jo et sted mange folk henger og tar på diverse stativ. Samtidig blir det nok ikke vasket.. har ikke klart å ta stilling til dette for egen del.

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet
59 minutter siden, Thie skrev:

Hva tenker dere om smittefare i sånne parker? Det er jo et sted mange folk henger og tar på diverse stativ. Samtidig blir det nok ikke vasket.. har ikke klart å ta stilling til dette for egen del.

Hadde holdt meg unna. 

Skrevet

Jeg tror det går greit å trene på disse, men bare husk å ikke ta på ansiktet ditt under treningen og vask hendene når du er hjemme.

Men personlig ville jeg ha unngått disse. 

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Vi har en stor en i bydelen vi bor i. Alle trener til alle døgnets tider. Alle bruker hansker og holder 2 meter avstand. Kombineres med skogstur i ulendt terreng, tempoet velger man selv. Alle elsker det stedet, og noen har sagt opp satsmedlemskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...