Mokkilokki Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Legger ved denne linken da mange lurere på dette https://www.dinside.no/fritid/dette-skjer-med-treningsavgiften-din/72245224?fbclid=IwAR1hue3OVAxNodzy53dPfF3kDqSIvb3_B2LAhFUqidWfaNwwlWCet7XRFf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg trener på et lite, privat treningssenter, så jeg kommer uansett til å fortsette å betale. Jeg vil at de fortsatt skal eksistere når dette er over. Anonymkode: b5378...b08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Del Skrevet 21. mars 2020 Jeg fikk mail av fresh fitness om at jeg kunne velge om jegville ha penger tilbake for perioden med stengt, eller betale vanlig. Jeg valgte å betale som vanlig for å støtte senteret i denne tiden. For meg er det ikke et stort tap og jeg ønsker at de skal overleve denne tiden. Anonymkode: cf77c...f95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 21. mars 2020 #4 Del Skrevet 21. mars 2020 Jeg bruker EVO. Jeg fryste medlemskapet (betaler fortsatt litt pr mnd) da skolene stengte. Vet at de bruker denne tiden på å freshe opp lokaler, samt vasker og desinfiserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Del Skrevet 23. mars 2020 På 15.3.2020 den 14.19, AnonymBruker skrev: Jeg trener på et lite, privat treningssenter, så jeg kommer uansett til å fortsette å betale. Jeg vil at de fortsatt skal eksistere når dette er over. Anonymkode: b5378...b08 Samme her. Mange som har meldt på facebook at de gjerne vil fortsette betalingen. Senteret sa at de skulle sette alle ab. på frys, men at månedens trekk fikk de ikke gjort noe med. Jeg betaler så lenge jeg har jobb! Mister jeg senteret, som ligger i nabobygget, mister jeg livsgnisten! Anonymkode: ba2c6...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå